Šodien oficiāli apstiprinātas vakar parādījušās baumas, ka jau Spānijas GP izcīņā, kas nākamnedēļ notiks Barselonas trasē, “Red Bull” komanda nomainīs savu pamatsastāva braucēju Daņilu Kvjatu, kura vieta tiks uzticēta līdzšinējam “Toro Rosso” braucējam Maksam Verstapenam, kamēr pats Kvjats ieņems Verstapena vietu.

Plašāku komentāru par notikušo sniedz Kristians Horners:

“F1LV

“Makss ir pierādījis sevi kā satriecošu talantu. Viņš ir uzrādījis lieliskus rezultātus “Toro Rosso” sastāvā, tādēļ jūtam, ka varam dot viņam iespēju startēt arī “Red Bull” vienībā. Mēs esam unikālā situācijā, jo mums ir četri braucēji ar ilgtermiņa kontraktiem, kurus varam brīvi mainīt starp abām komandām. Denijs [Daņila Kvjats] turpinās savu attīstību “Toro Rosso” vienībā, kur jau pirms tam ir strādājis, kas dos viņam iespēju atgūt formu un nodemonstrēt savu potenciālu.”

Pagaidām šī braucēju apmaiņa apstiprināta tikai uz Spānijas lielās balvas izcīņu, bet par to, kas notiks pēc tās pagaidām ziņu nav. Atgādinām, ka Ķīnas GP izcīņā Kvjats veica bīstamu manevru startā, kas izraisīja sadursmi starp “Ferrari” braucējiem, kamēr pats krievu braucējs ieguva 3. vietu un dienas braucēja balvu, bet savās mājas sacīkstēs Kvjats palika bez punktiem pēc divām sadursmēm ar Sebastianu Fetelu pirmā apļa laikā. Tikmēr Makss Verstapens kopvērtējumā pārspēja Karlosu Sainsu pērn un, neraugoties uz izstāšanos Krievijā, ir priekšā rallija leģendas dēlam arī šogad.

[socialpoll id=”2356837″]

95 KOMENTĀRI

  1. Edgar? 😉 Viss ok? 🙂 Baumas? 😉 Emocijas? 😉 Kvjats tik meistarīgs,ka izlidoja no RBR? 😉 Labi labi….viss kaartiibaa 😉 Priecīga vēsts…vareeshu vismaz arii tgd par RBR patureet iikshkjus! Protams Ferrarii buus joprojām mans favorīts 😉

    • ….Fan….protams viss ok….
      ..par baumām gāja runa Tavos Delfi par Kvjatu kā maksas pilotu..to nejauc iekšā konkretajā tēmā….
      ..emocijas …jā , gan emocijas, gan arī tālredzība uz nākotni… Kvatam sevi būs jāmotivē no jauna Toro Rosso komandā , un jāparāda sevi no citas puses, kas , lai cik tas dīvaini neizklausītos – nāks par labu pašam pilotam , kā arī komandai, kas varēs šo pilotu kārtīgi izdresēt un līdz galam pārbaudīt, ko viņš spēs nākotnē…. man Kvjata žēl , bet no komandas interesēm skatoties – ar šādu soli viņi iegūst vairākas labas lietas….
      ….. Meistarīgs Kvjats noteikti ir…nemeistarīgs pilots nekad netiks vispār līdz startēšanai kādā no top komandām un kur nu vēl kāps uz goda pjedestāla vai pārspēs komandas biedru sezonas rezultātos, (un tādu komandas biedru, kurš savulaik pārspēja 4 kārtējo čempionu) …

      …būšu atbildējis uz Taviem apakšjautājumiem???

      • …tas man atgādina futbola stadionu , kur katrs sadalās pa krāsām , gāž podus un ,,dauza purnus,, gan mača vidū, gan pēc tā….kas ir apkaunojums sportam…. dalīšanās un savas krāsas pierādīšana notiek arī šeit… necienīgi šim sportam fani, kuri nemaz nebūtu jāņem par pilnu….

      • Edgar…nu beidz 😉 es tak varu fanot par kādu komandu 😉 esmu tad sarkanā krāsā…kaads zilā vēl kāds sudraba 😉 cits vispār praida krāsā 😉

      • Fan – pilnīgi loģiski , ka tu vari fanot, par ko vēlies…. lieta tāda , ka fani iedalās divās kategorijās… tādi fani, kuri fano par kautko konkrēti , bet tajā pašā laikā ciena arī pārējos dalībniekus ,un ar cieņu izdzīvo gan uzvaras , gan zaudējumus… un otra fanu kategorija, kura slimīgi atbalsta savu krāsu ,pārējos neskaitot par neko… ja tu mīli vienu pilotu vai komandu , bet ienīsti un norej kādu citu – tas nav cienīgi….. futbola stadionā arī tu redzēsi tos fanus, kuri iet un dauza purnus , un tos fanus, kuriem tas nav nepieciešams, un kuri saprot , ka tāpēc tas ir sports….. no fanošanas līdz slimībai un necieņai ir tikai viens solis…. un te ir milzīga atšķirība……tāpat kā šajā gadījumā – ir fani , kas Red Bull apvērsumu uztver kā notikumu iekš f1 , un ir fani , kuri uz kādas no Red Bull pilotu neveiksmēm gardi smej un sit plaukšteles sacīdami , ka nu tagad Ferrari fani ir apmierināti , ka kādam tur nepaveicās….. comooon Fan ….. neesi no tiem , kas ,,met pudeles stadionā, un lauž ieejas vārtus,, ….

      • Es pilotus nenolieku tikt taalu,ka pasham buutu jaakaunaas 😉 jo var gadiities ka vinji naakamo sezonu brauks manaa komandaa 😉 vieniigais pilots par kuru esmu fanojis ir Šumahers…protams patiik arii Kimiii…Petrovs un Kvjats buus tie kurus labaak redzu ejamus nekaa naakamus 😉 Tas nav deelj taa,ka vinji ir krievi 😉

    • ….man arī tā vairāk nekā citi simpatizēja Šūmahers – ne gluži fanoju , bet cienīju, par viņa ieguldīto darbu un māku strādāt..uzskatu, ka viņa dominances gadi bija mazliet pelnītāki , nekā dažu citu dominances gadi , kuros tiem vienkārši bija jāpaveic savs pilotēšanas darbs….

      ….es vairāk par tiem faniem, kuri te piedēvē nemīļajiem pilotiem dažādas iesaukas un novēl tikai neveiksmes…. , kā arī priecājas par citu neveiksmēm…. tie nav šī sporta cienīgi…

  2. …..piekrītu Džensonam Batonam , bet manuprāt Red Bulli pašlaik izspēlē pat ļoti lielisku kārti (priekš savas politikas) ..protams sods par bargu – no vienas puses ….no otras – Red Bulli ar šo te nošauj divus lieliskus zaķus uzreiz…. Kvats jau nepazūd no skatuves Red Bullos..tākā ,kā jau Red Bull minēja – viņiem ir četri piloti ar kontraktiem , kurus viņi var rotēt kā vēlas, jeb Toro Rosso jau pēc būtības ir tas pats Red Bull, tikai ar vājākiem rezultātiem…. Red Bull pašlaik izmanto lielisku iespēju notestēt Verstapenu top līmenī, savukārt Kvjatam dot tādu kā mācību….bet Kvjats jau nekur nepazūd…ja viņš turpmāk rādītu labu sniegumu , kas zina – pēc 2 , 3 gadiem Red Bulli pilnīgi iespējams dotu viņam otru iespēju, jo vieta turpmākiem gadiem Red Bullos noteikti atbrīvosies, un kāds no viņu pilotiem pāries uz Ferrari iespējams…. tāka pa lielam nekas nav atgadījies….pilotu rotācija ,,zem viena jumta,, ……no objektīvā viedokļa – bargs sods par vienu incidentu…no otras puses – komandas lieliski izspēlēta kārts…..

  3. …daudziem pilotiem Kimiks droši vien ir kā skabarga pakaļā… drīz būs sasniedzis Baričello , Patrēzes un Šūmahera ilgmūžību Formulā viens…un pat ar vienu atgriešanos apritē…. daudzi jaunie piloti tā vien gaida, kad veterāns aizies pirmsnāves atvaļinājumā, jeb pensijā 😀 ..bet še – pienāk sezona, kas rāda vēl sniegumu ar zobiņiem….

      • +/- 91,92g. Bet nu tad jau protams staigāju 😀 dziivoju pie Lietuvas robežas un man kādus 4 liešu kanālus rādija…Jā un toreiz viņi arī NBA spēles rādīja,kad Sabonis ar Marčiļoni NBA sāka spēlēt…LV man tikai LTV1 ķēra un tad tur neko vispār nerādija 😀 Ja nemaldos Šūmis Jordanos tad vēl brauca,bet tad vēl īpaši neviens favoriits man nebija….Viss saakaas ar Benetton laikiem 😉

      • Es laikam arī kādā 90majā sāku skatīties, mēs ar klasesbiedriem vēl taisījām pielīmētas kladītes no avīzēm un kuram paveicās, arī no ārzemju sporta žurnāliem. Tāpēc arī sagadījās, ka es Airtonu Sennu un Alēnu prostu uzskatu par krutākiem pilotiem nekā Miķelis Kurpnieks un VET.

      • oooo , tad Tev vairāk paveicās , nekā man…. es dzīvoju pašā Latgales vidū , un tikai tad, ka Latvijas LNT kanāls sāka pārraidīt F1 – skatījos to teļukā… 1994 gadā…. bet kad parādījās iespējams centos atgūt nokavēto , un skatījos arhīvus, kur vien varēju atrast….tagad jau esmu šķiet noskatījies visas f1 sacīkstes kopš F1 pirmsākumiem…bet dzīvajā – tikai no 94 gada….. 🙁

      • Inci , oooj , man vēl tagad glabājas košleņu papīrīši – Turbiki , Bombibom ,ar formulu attēliem..skolas laikos biju slims un ar diagnozi 😀 – vienu retu Turbiku ar Sennas formulu nopirku no vēl viena tikpat slimā par 5 latiem 😀 ….tagad pat par 50 eiro to nepārdošu…mani apglabās ar tiem papīrīšiem zem zārka spilvena 😀 ….vēl labāk – lai ieliek man tos rokās 😀

      • Ai, es tāpat daudz ko neatceros, bet ir dažas lietas. Šo laikam tāpēc, ka Montijs rādīja zobus tajā mirklī 3kārtējam, tas moments, kad pēc safety car Montijs tika priekšā MŠ un likās, ka būs sensacionāla Montija uzvara, bet gadijās Joss V. :))) Bet manā atmiņu topā 1.vietā protams ir 2000.gada Beļģija. Kad Mika H. um Mihaels Š. sadomāja “pabiedēt” Zontu, aiztraukdamies garām, katrs gar savu pusi. Ātrums vismaz 300km/h. Tādas lietas F1 vairs nenotiek, un žēl, ka tā.

      • Tur Tev jāpiekriit…agraak F1 ar atveertu muti vareeja skatiities….tgd dazhreiz sanaak aizmigt 😉 V8…benziina laistiishana….dazhaadi riepu piegaadaataaji…laikam arii mazaak elektronikas…un punktus deva liidz 6 vietai,kas lika iespringt vairaak pilotiem izciiniit vismaz 1 punktu…tgd puse atbirst sacensiibu laikaa un atliek norinjkjot lai tiktu pie 1p. 😉 tas ir tikai mans viedoklis! Luudzu bez kritikas 😀

      • …vislielāko artavu tur ir devusi bolīdu elektroniskā stabilitātes kontrole…. tagad tādas lietas kā spun off izsauc tikai lielas pašu pilotu kļūdas ar gāzi un bremzi…agrāk skatoties sacenes, nekad nevarēja paredzēt , kad un kuru piemeklēs pārsteigumi …nejau es par to, ka baigi man gribētos redzēt kļūdas, izstāšanās vai avārijas , bet gan vienkārši fakta pēc, ka jo ilgāks laiks paiet, jo attīstītāka kļūst tehnika un pilotiem ir daudz vieglāk vadīt bolīdus…tas ir – pilotam ir mazāk jāstrādā.. ja atceramies – tad agrāk pēc sacensībām pilotus vilka uz gultu un knapi varēja elpu krūtīs ievilkt (Mansels pēc sacīkstēm bieži pat grīļojās… Katajama pēc slodzēm pat reiz pievēma savā ķiverē….vot tas bija līmenis…tajos laikos pilotu prasmes tika pārbaudītas pilnā apmērā… (par 50, 60 , gadiem vispār nerunāsim..tie bija piloti pārcilvēki) …mūsdienu piloti ir pārāk izlutināti…. ja pašķiram atpakaļ uz 90 – var skaidri redzēt, kā bolīdi uzvedas pat taisnēs, kur pilotam bieži vien ir jātiek galā ar nestabilitāti ..īpaši bremzējot…. līmenis bija cits..darāmais darbs bija cits….un tur arī parādās pilotu meistarība – cik pilnā apmērā pilotam ir jāstrādā bolīdā…. tagad viss ir saštampāts ar dažādām pretizslīdēšanas tehnoloģijām un stabilitātes kontrolēm….viss kas pilotam jāprot – spēlēties ar sajūga darbību – noteikt pareizos bremzēšanas punktus un veikt apdzīšanas (kas mūsdienās arī vairs nav īstas apdzīšanas) ..vislabāk šīs atšķirības es jutu F1 simulātorā ….bija veiksme savā dzīvē pamēģināt vairākkārt……salīdzināju arī vecos laikus ar jaunajiem…atšķirību pat aprakstīt nav iespējams….. tagad viss ir tā kā Rosbergs reiz teica – 80% tehnika…20% pilota spējas…ehhh….

      • ..nekādas kritikas….tikai mazliet skumju…un vēlme iedzert alus kausu par tiem laikiem…ehhhhh…..bļin…..

      • Ja laistītu degvielu+ trīs dažādi riepu veidi no 2 piegādātājiem – cik neskaitāmi daudz vairāk variantu būtu stratēģijā? Tīri teorētiski, ja nelaista degvielu, ar riepu maiņu vien, nekas nav līdzēts. Ja var kombinēt abas lietas – iespēju skaits palielinās .

      • Tāli – atceries ,Montoijas pirmo Šūmja apdzīšanu??? nozaga Šumim iekšmalu tāpat kā Kvjats Fetelam , un manevrs izdevās…pat pats Šumis uzslavēja toreiz…bet Šumis bija nepiekāpīgāks un neatstāja īpaši daudz vietas iekšmalā Montoijam..tur gāja ritens pret riteni , pat bišku sabučojās….tā bija klasiskā iekšmalas nozagšana…tik neatceros, kurā tieši posmā tas notika….pag, laikam tai pašā ,kad Montoiju Verstapens izsita….. o jā – es atceros Zontas seju pēcsacīkšu intervijā…vēl ilgi nevarēja atiet no šoka… ,,man no abām pusēm tuvojās divi līderi vienlaicīgi..koncentrējos uz taisnvirziena kustību, lai nevienu neaizķertu…drebuļi pārskrēja pār kauliem,, … šo es nemūžam neaizmirsīšu – toč ….

      • ..es jau neko nesaku , ka tehniskā attīstība attīstās, taču nevajadzētu jau viņiem Formulu 1 padarīt par viegli braucošām sacensībām…tomēr būtu jāatstāj vieta arī pilotu prasmju pārbaudei….visus tos navarotus kaut uz pusi samazināt, lai bolīdu gluži kurš katrs maksas pilots tik vienkārši nespētu vadīt… , kur būtu vajadzība būt patiešām labam pilotam, lai varētu sasniegt labus rezultātus, kā tas bija agrāk….drīz katrs Vaņka pratīs vadīt formulu , ja tehniskā attīstība būs tik pārspīlēti attīstīta….

    • …..tā varēja kļūt par Montoijas pirmo uzvaru karjerā…taču īsti nesaprotu , kas īpašs tajā avārijā…tāda tipa incidentu ir tūkstošiem f1 vēsturē, kad aizmugurē esošais nokavē ar bremzēšanas punktu..toreiz Verstapenam pat riteņi nenobloķējās – vienkārši pārrēķinājās ar bremzēšanu.. (tolaik pat sods nesekoja) …vienkārša un bieži sastopama pilota kļūda vecajā ērā, kad formulām vēl nebija tik daudz dažādu ,,palīgiekārtu,, bolīdu vadīšanā un kļūdu bija daaaaaudz vairāk…….. īpaši jau tāpēc, ka Verstapenu tobrīd Montoija apdzina pa apli… – tīra ,bieži novērojama pilota kļūda ,kas bija parasts sacīkšu incidents….

  4. Nekad nav gribējies te komentēt, bet par “futbola tipa faniem” – šī pilotu maiņa ir pozitīva no visām pusēm. Uz Max tiek liktas visas RB cerības un tas bija skaidrs jau pirms tam. Ja Kvjats parādītu pārliecinoši labāku sniegumu par Ric, tad varbūt Ric tiktu aizrotēts. Starp Ric un Kvy tā arī intrigas pilna sacensība nav bijusi. Kvjats ir bijis nestabils praktiski visu laiku ar ļoti mainīgiem rezultātiem.
    Ieguvēji no šīs maiņas būs 1) Redbull – jo par kausu cīņa nenotiek un varēs ātrāk iztestēt savu nākotnes cerību kaujas apstākļos; 2) skatītāji – jo max pret sainz neradīja īsti nekādu priekšstatu par to vai Max nav pārvērtēts, abi tiko parādījušies un lai arī Max brauc labāk – nav atskaites punkta cik labi brauc Sainz.
    Kvjatam tika dota iespēja un domāju nevienā brīdī RB nedomāja ka Kvjats būs viņu pilots nr.1 un tas ir tikai loģiski. Ja parādītu brīnumus, viss iegrozītos iespējams savādāk, bet tad sataisija šmucīti un ir iemesls veikt rotāciju kas no visiem skatu punktiem (izņemot protams Kvjata) ir pozitīva. 🙂

    • Albert….piekrītu… ja pagājušajā sezonā Kvjats rādīja stabilāku sniegumu ,nekā Rikjardo ,tad šajā gluži tā nebija….kautgan..tikai 4 sezonas posmi aizvadīti – Kvajat bilance 0 tehniskas neveiksmes un komandas pārrēķināšanās kvalifikācijā , pēc tam goda pjedestāls – un ja ne šis muļķīgais incidents, tad vēl nevar zināt ,kā tur būtu sezonas gaitā..rezultātu bilance – pjedestāls, kamēr Rikjardo tāda nav… nu bet tas jau protams – kā būtu, ja būtu..tāka rezultāti nebija nemaz tik slikti un viena nulle bija ne dēļ viņa…..bet tas tā….
      ieguvēji no rotācijas būs visa komanda, un arī Kvjats noteikti izvilks no tā pozitīvo – šoks arī pilotam reizēm vajadzīgs..nereti tas iedod pa galvu un atmodina..ta jau redzēs…
      par Saizsu runājot.. – atskaites punkts pilotu ziņā ir vienmēr…tas , ko mēs redzam sacīkstēs – ir tikai aizberga redzamā daļa….vēl ir svarīgi, kā pilots strādā komandā jomās, ko mēs ekrānos nemaz neredzam….viss kopā rāda to kopējo bildi…..ja ne mums, tad komandai jau nu noteikti ir daudz zināms par Sainsa perspektīvām un līmeni , kā viņš strādā…..
      ..kopumā Tavam komentāram piekrītu…rotācija nāks par labu gan komandas politikā, gan jauna talanta atklāšanā (Verstapena) , gan Kvjatam mācību stundas ziņā….

  5. Piezīme Robertam: Domāju, ka virsraksts ir pilnīgi un galīgi nepareizs. Raksta būtība ir pavisam cita, tādēļ virsrakstam vajadzētu skanēt “Red Bull nosūta Kvjatu uz fārmklubu” vai kaut kā tamlīdzīgi.

  6. Varbūt mēs tomēr varētu saukt lietas to pareizajos vārdos?

    Bolīds (grieķu βολίς, βολίδος — metamais šķēps) — ļoti spožs meteors, kura spožums lielāks par −4 (Veneras vidējo zvaigžņlielumu). Spoži bolīdi redzami arī dienā; naktī redzams bolīda apvalks un aste. Bolīdu bieži pavada dzirksteļošana, uzliesmojumi, sprādzieni, pērkonam līdzīgi dārdi, meteorītu krišana.

    P.S. Ierosinu tos, kuri sauc F1 sacīkšu automašīnas par bolīdiem, banot no šī foruma. Ja ne permanenti, tad vismaz uz laiku. Pretīgais krievu žurnaļugu ievedums… 🙁

    • te nu Lipska k-gam jāpiekrīt – nekur citur, kā vien krievvalodīgajā F1-sfērā, vārds ‘bolīds’ dzirdēts nav. Versija, ka visi krievi to iemācījušies no Vutnāns k-ga, lai cik skaista, reāla laikam jau nav.

      • …..tam īpašu uzmanību gan neesmu pievērsis…..tā īsti pat neesmu pētījis vārda ,,bolīds,, izcelsmi…. gan tv ekrānā , gan daudzos oficiālajos latviešu valodā esošos rakstos par motoru sportu šis vārds ļoti bieži rotē..īpaši jau prezentācijās – ,,jaunais tādas un tādas komandas bolīds,, …no kā tas nācis, pat īpaši neesmu iedziļinājies….

    • Katrs var saukt, kā vēlas, taču atcerēsimies, ka arī mūsu platuma grādos tik regulāri lietotais apzīmējums ‘formulas’ ir absolūts žargons. Nu, nesaucas vaļējo riteņu sacīkšu mašīnas par formulām. Ar jēdzienu ‘formula’ šeit jāsaprot mašīnu klasi vai kategoriju.

      • …vārda formula izskaidrojumu esmu lasījis…. tas ir radies tieši no F1 motoru sporta paveida…. Formula 1 nozīmē tā saucamo augstāko autosporta klasi ..klase zemāk ir – Formula 2 , tad Formula 3 , 4 , u.t.t.
        Formula 1 sevī iekļauj domu , ka šis autosporta paveids , ka F1 ir autosporta virsotne, un kura ir veidota uz ķimiskā apzīmējuma, receptes – Formula 1 😀 ….(šito es pats piekabināju… 😀 )

      • …to mēs patiesībā neviens nezinam, ko Red Bull domāja vai nedomāja…tajos gaiteņos mēs neviens neesam staigājuši un varam tikai minēt, ko kurš ir domājis vai nav….aizkulises nav domātas ne tv ekrānam , ne internetam…..tas , ka Tu tā domā vēl nenozīmē, ka tie tur arī tā domā…

    • priekš RBR standartiem – ‘sods’ bija itin maigs. Normāli būtu bijis paņemt iekš Toro Rosso (Makša vietā) vispār kādu jauniņo no gaidītāju rindas. Varbūt STR drusku iebilda pret tādu schēmu, jeb, kas IMHO ticamāk, Kvjatam tomēr pārāk stipra aizmugure, lai pielietotu daktera Gelmūta tradicionālo metodi.

  7. ….Tev jau protams – jo vairāk šķīst asinis , jo labāk…. tuvredzīgi….. es pat nebrīnos, ka fanu teikto F1 praktiski neņem vērā, jo fani ir diezgan neobjektīva sabiedrības daļa…viņus vairāk vada emocijas… tiem tur viss ir labāk redzams un zināms, un uzskatos tur neviens nestaidzas un nepārsteidzas…. Tev jau protams – nocirst galvu tam ,kurš nepatīk, i labi 😀

  8. Kvjats pats sev sabojāja karjeru jo sajutās šausmīgi liels savās biksēs kas nav ne tuvu patiesībai.
    Ļoti iespējams,ka šī sezona būs krievam pēdējā aktīvā pilota statusā jo līguma ietvaros arī test pilots skaitās “kaujas” pilots,ja pienāk tāda nepieciešamība.Tā kā varēs krievu “saldējums” tagad pārdomā dzīvi…..žēl tikai,ka jāmācās no savām kļūdām.

    • jep….laikam bijis pārāk meistarīgs 🙂 Pat RBR teica,ka viņš jau bīstami Ķīnā esot braucis…tikai Vettela reakcija esot izglābusi šo no sadursmes ar Vettelu! Viss labākais,ka to paši RBR saka nevis kaut kādi eksperti,komentētāji vai žurnālisti! :)))

      • incanti ka tieši pret Fetelu parasti Kvjac iet uzbrukumā. krievelis paceļ spuru un sak, re kā es tūlīt RBR 4kārtējo paņemšu priekšā! bullijs. kautko grib pierādīt.

      • Fans81, par tiem RBR vārdiem gan tā sīkāk pastāsti, ievietojot linku, citādi tie izklausās pēc taviem šīs nakts sapņiem. 😀
        Varu tev atgādināt Ferrari Arivabenes viedokli par Kvjata braukšanas stilu Ķīnas GP:
        http://www.grandprix247.com/2016/05/02/marko-we-need-to-have-a-serious-word-with-kvyat/
        “I have always promised you (the media) that I want to be honest. So I said after China that Kvyat did nothing wrong. I did not complain. Kvyat did his job in Shanghai. But this time I really can find nothing that would pass as an excuse for the Russian.”

      • Kurš no RBR runā lietuviski? 😛
        Izpušķot citu teikto māk ļoti daudzi, tā kā šis links der laikam jau tikai auniem. 😉

      • Būtu smieklīgi,ja F1.LV intervijas liktu angļu valodā 😀 Pazūdi čivauva no šejienes 🙂 Bija neaprakstāms miers te bez Taviem vaukšķiem!

      • P.s. Tajā lietuviešu linkā raksta datums ir 2016-05-03… tātad raksts ir par Krievijas GP (01.05.), nevis Ķīnas GP (17.04.). 😀 😀

      • Fetelis pēc tam kad Ķīnas GP startā bija taranējis Kimi nobijās, ka viņu padzīs arī no Ferrari, tāpēc arī sāka čīkstēt par Kvjatu, kaut gan pats Fetelis apdzina divas formulas šaurajā boksu joslā, kaut gan tur bija mazāk vietas, nekā pats Fetelis bija atstājis Kvjatam startā. 😛

      • Tie jau ir tgd Tavi sapņi 🙂 Gala rezultāts ir un paliek gala rezultāts 🙂 Kvjats tgd varēs braukt tur pa lejas galu un dupsēt Manor! Ja jau būtu tiešām labs,tad būtu palicis RBR :p Samierinies ar rezultātu 🙂

      • Lūk, patiesie (nevis izfantazētie :P) RBR Hornera komentāri par Kvjata un Feteļa darbībām Ķīnas GP:
        http://www.sportstarlive.com/motorsport/f1/horner-vettel-will-change-his-mind-on-kvyat-clash/article8488713.ece
        Red Bull team principal Christian Horner believes Sebastian Vettel will change his mind regarding the first-turn incident with Daniil Kvyat at the Chinese Grand Prix on Sunday.
        Horner believes Kvyat did nothing wrong and was in his right to go up the inside of Vettel. “When Seb has a good look at it, he might change his opinion,” Horner said after the race. “There was an enormous gap up the inside there, the Ferrari’s were getting busy with each other, and Kvyat just took advantage.” 😛

      • pēc Krievijas arī par Ķīnu jau runāja savādāk pats Hornera šefs 🙂 Labi…jaaiet MotoGP lūrēt 🙂 tā jau ir vēsture…Toro Rosso arī ir laba komanda 🙂

      • Fan81, tu laikam vēl bērnu dārzā ej, ka nezini ko nozīmē “noraut ūdeņus”. 😀
        Nu labi, tad tev derēs Vinnijs Pūks un Siventiņš – tu iekriti ļoti dziļā bedrē priekš milzu lempjiem. 😉

      • Fans81, tu atkal pierādi, ka neesi vēl gājis pat 1.klasītē, jo pieturzīmes tev ir svešas. Teikumā beigās ir jāliek punkts, bet nebaidies ne mirkli, to tev iemācīs 1. klasītē. Veiksmīgi uzsākt mācības skolā, fans81! 😛

      • Fan81, vai bērnudārzā tev nemācīja par kārtas skaitļa vārdiem un to, ka apzīmējot kārtas skaitļa vārdu aiz arābu cipara ir jāliek punkts? Šaubu nav, ka tu arī lietuviešu valodu pārzini tikpat labi kā kārtas skaitļa vārdu likumus. 😛

      • Gandrīz vai klasisks piemērs, kā īstens meistars noved diskusiju līdz idiotismam ( kādā valodā runā RBR vīri ) un pēc tam triumfē pieredze 😀

      • Kā tad nu nepiedod, Austin, esi aizmirsis 2010.g. Turcijas GP (Fetelis izraisīja sadursmi ar Vēberu) un 2013.g. Malaizijas GP (Fetels 2013.g. Malaizijas GP vispirms gļēvi brēca “Get Mark out of my way”, kaut gan Vēbers tajā brīdī uzrādīja ātrākus apļa laikus nekā čīkstošais Fetels, bet tad Fetels piekrāpa ne tikai savu komandas biedru Vēberu, jo Marks, pēc tam kad bija paklausījis Red Bull komandas pavēlei – ieslēgt dzinēja apgriezienu ierobežotāju, galīgi nebija gatavs, ka Fetels ignorēs tādu pašu Red Bull komandas pavēli adresētu Fetelim un apdzīs viņu, bet Fetels piekrāpa arī savu komandu, jo Fetels neatbildēja savai komandai, ka ignorēs komandas vēlmes un tomēr apdzīšot Marku, tā vietā Fetels jau pēc gonkas izdomāja melīgu pasaciņu, ka it kā neesot sapratis kas tas par ‘Multi 21’ kodu (abi Red Bull piloti pēc pēdējā pitstopa un līdz pat finišam taupa tehniku un riepas un No.2 pilots finišē priekšā No.1 pilotam), kuru viņam pa radio pavēstīja Red Bull komanda.)

  9. tā – viena prognoze, Āra un manis izteikta piepildījās ātrāk nekā domāts – Kivjats ir aufīderzein sezonas beigās – vismaz no RedBuļļu ganībām noteikti – tā Dr. Helmet minētā otrā iespēja nozīmē ka viņam ir dots laiks ieintriģēt kādu citu komandu, piem. Hās(jo viņu Guķiks tāpat ir čau, kautkāda aura šam piemīt iepīties klizmās pat bez Maldonādō asistences). Tā ka šai ziņā cepuri nost Dakterim – parasti RB/TR otras iespējas NAV. Tas nav nekādi saistīts ar viņa – Kivjata rezultātiem – RB VAJADZĒJA atrast veidu kā piesaistīt Maxi uz ilgu laiku un atšūt Merc un Fer tīkojumus.Tā ka Kivjata vieta jau bija nolemta ilgu laiku atpakaļ. Tad nu tālāk uzprasās nākamais secinājums, proti ka Rikjardo iekš RB dikti ilgi vairs nebūs – viņiem ir tagad Opicāls jaunais Golden Boy Verstappena paskatā un diezvaj Daniels būs tikpat naivs kā Wēbers. Ja ne nākoš, tad aiznākošgad viš jau būs kautkur citur. Vot kas ar Sainzu, tad domāju ka pēc šitā RB izgājiena šams debesmannu arī negaidīs un jau nākamgad uzradīsies piem Williams sastāvā. Šitais ir mans skatījums tuvākai nākotnei un Jūs east pirmie kas to uzzin. Cik pareizs ? – Drīzi redzēsim

    • …malacis Agris…daudz ko esi sapratis… pilnībā varu piekrist šim Tavam komentāram….Rikjardo , ja nebūs citu iespēju – spiestā kārtā būs jāiet Vēbera ceļš.. , jeb vismaz kautko , nekā neko…
      …vienu gan nav sapratuši vēl ļoti daudzi.. – nejau tur kautko baigi pārdabisko ar nāvi sodāmu izdarīja Kvjats..es pat īsti nesaprotu , ko tik briesmīgu (salīdzinājumā ar daudziem citiem) Kvjats ir izdarījis, ka viņu visi pilnīgi ienīst un vajā..cik tur trūkst ,ka nabagu gatavi sadedzināt uz sārta visu skatītāju priekšā….tāda ažiotāža ,ka smīns nāk…. šajā ziņā – tā vairāk ir politika – un kā Agris te jau minēja – visi šie gājieni nav izlemti vienā dienā un stundā… vienkārši nav izdevīgāka brīža par šo – sakarā ar Kvjatu..pievārīja ziepes – tā ir laba iespēja komandai izdarīt manevru arī politikā.. bet tas ,ka viss notiek dēļ Kvjata nāvīgā grēka – nu sorry…
      kopumā Agris pateica pašu galveno…..

      • atbildu ne tādēļ, ka ticu, uzskatu vai ceru, ka tam ir kāda jēga, bet gan tādēļ, ka actājot Vutnāns k-ga jautājumu ‘kot tik bhiesmīgu Kvjats izdarījis?’ bez atbildes, viņa otrā pusīte andulis-anducis nekavēsies to izmantot savās demogoģijas konstrukcijās-prāta spēlēs vēlāk.

        ATBILDE Vutnāns k-ga retoriskajam jautājiem – NAV F1 līmenis vienu un to pat kļūdu (šajā gadījumā – uzbraukšanu no aizmugures) atkārtot divreiz vienā sacīkstē.
        Izdarīt to divreiz vienā aplī – neatminu no savas skatītāja pieredzes (kura iesākās līdz ar F1 ierakstu rādīšanu ‘vissavienības tv) NEVIENU precedentu. Izdarīt to DIVREIZ, DIVOS SECĪGOS pagriezienos, un piedevām vēl pret vienu un to pat upuri – vai kas tāds VISPĀR JELKAD ir pieredzēts? Citiem vārdiem – buļļiem ir visas izredzes tapt sasietiem ar ‘visu tautu un laiku stulbākās F1 kļūdas’ apšaubāmo godu/prieku uz lo-o-oti ilgu laiku..

      • Austin….Vutnāns jau izskaidroja avaarijas iemeslus…Neprognozeejamaa riepu blokjeeshanaas un Vettela straujais aatrumu zudums vai noraustiishanaas! 😉 RBR to nav njeemis veeraa un nosuutija Kvjatu uz leju! 😉 Par Kvjata Ķīnas apdzīšanas manevru arī kā biistamu nevis meistariigu nosauca zhurnaalists R.Graudiņš 😉

      • neesmu žurnālists, tas laikam pie vainas – bet Ķīnā neko ne bīstamu, ne arī aplam zupermeistarīgu Kvjata manevrā nesaskatīju (nu tajā kas pret VET pirmā apļa pirmajā līkumā). VET atstāja ‘durvis’ vaļā, KVY izmantoja iespēju – so what..
        Neredzu ne drāmu, ne daili, ne operu, ne traģēdiju (c)

      • Fan – Kvjata nosūtīsana ir politisks lēmums…tas arī nu jau pamazām izkristalizējas (ņemot vērā Red Bull plānus un domas saistībā ar citiem pilotiem).. par pārējo Red Bulliem jau sen viss ir skaidrs..arī par Kvjata grēkiem vai negrēkiem……pat bez šī grēka pienāktu brīdis, kad pašlaik notiekošais tāpat būtu noticis….

      • ..ļoti labi , ka uzradās Austins… nāk kā saukts manam minētajam piemēram par to , ka daudzi vēl joprojām nesaprot dažas būtiskas lietas…lūk arī piemērs uzradās – kā saukts….

        …sakarā arto ,ko Kvjats tādu briesmīgu paveicis, un kā Austins piemin – nekad nav šāds precedents redzēts , varu piebilst:
        …pirmkārt, katrai no divām Fettela aizķeršanām bija savi iemesli , bet to skaidrot nav vērts , jo emociju varā fani nevis neko neredz, bet gan negrib redzēt…. tāpēc tas lai paliek paša Austina un pārējo ziņā, ko viņi redz vai neredz… Red Bull sen viss jau ir zināms…visās niansēs…. šī ir izspēlēta politiska kārts, nevis grēkāža medīšanas kārts..tam ir vispiemērotākie apstākļi….
        otrkārt – viens nu ir skaidrs simtprocentīgi – zinot ,kādas ir likmes (īpaši jau māju posmā, kā arī komandas iekšienē) , Kvjats to visu nepaveica apzināti…tik stulbs jau nu nav neviens pilots..agrāk jā – agrāk piloti vārīja ziepes pa pilno , bet tagad tā vairs nenotiek, jo sodu sistēma mūsdienu ērā ir ooooj cik barga, salīdzinājumā ar agrākiem laikiem…šādas apzinātas avārijas nevar atļauties top komandas pilots veikt apzināti….. divas avārijas vienā aplī ,kurām katrai ir savi iemesli NAV NEKAS – salīdzinot piemēram to pašu Kulthārds vs Šūmahers 1998 gadā vai Šūmahers vs Vilnēvs 1997 gadā, Senna vs Prosts 1990 gadā u.t.t. , kuras tika izraisītas apzināti, un tas pat netika slēpts…. atvaino Austin – vēl trakāki pārkāpumi par Kvjata incidentu – ir redzēti…un vēl kādi….tas ,ka Tu kautko neizproti līdz galam ,tas jau tikai Tavā ziņā….

      • “ka daudzi vēl joprojām nesaprot dažas būtiskas lietas…”

        ja ja. tu tas vienīgais apgaismotais. mēs pārējie lohi.

        tieši šīs tēzes padara tevi par “mīlētāko” makaku šajā forumā.

      • Ar to ko Kivjats izdarīja vai neizdarīja Čīnā un Krievzemē Kivjata pamazināšanai nav nekāda sakara. Kēpēc tieši Kivjats? Tāpēc ka kā Ļaunais Dakteris Helmets ir visnotaļ plaši deklamējis – Kivjats ir nestabils, proti slikti kopojas ar spiedienu(copes with pressure) un mēģinot sakaut Rikjardo pārvada mašīnu(overdrives the car). Divās gonkās viņš var būt izcils un trijās sagāzt podus un tas laikam nav labākais veids punktu gūšanai komandas interesēs. Nesaku ka Kivjats ir nemākulis, viņš ir pat ļoti izcils mākulis, bet varbūt ar nepareizo filozōfiju piiet Rikjardo sakaušanas misijai. Un pārdeg. Kamēr kontrastam Rikjardo nevienreiz vien ir teicis – i know Danii is bloody quick, but i always know i will be quicker. Pareizais prātiestādījums(mindset) ir vajadzīgs lai ar gigantiem cīniņā dotos

      • Feik – tieši tā… (tikai atkārtošos, lai tu atkal nepārmet… – DAŽI ,nevis visi…) ….un es nebūšu pārsteigts, ka pat pēc pusgada, kad jau sen visiem oficiāli būs skaidrs, kas un pa kam bija noticis – tie daži vēl joprojām – principa pēc tēlos, ka neko nav ne redzējuši , ne dzirdējuši , lai tikai paliktu pie sava….