“Renault” komanda apstiprinājusi, ka Spānijas GP pirmajos treniņbraucienos pie stūres sēdīsies no “Mercedes” vienības izīrētais testpilots Estebans Okons, kurš pērn ieguva GP3 titulu, bet šogad startēs DTM čempionātā Paskāla Verleina vietā “Mercedes” sastāvā. Okons izmēģinās Džoliona Palmera formulu, tādējādi kļūstot par ceturto braucēju pie franču komandas stūres, jo Krievijā pie stūres sēdās Sergejs Sirotkins. Šī būs otrā reize, kad Okons piedalās piektdienas treniņos. 19 gadu vecais sportists “Lotus” komandas sastāvā startēja 2014. gada Abu Dabi GP pirmajos treniņos.

Bulje“McLaren” komanda, kas pagājušajā posmā lieliski izmantoja konkurentu neveiksmes, izcīnot vērtīgus punktus, uz Spānijas GP izcīņu dosies ar jaunu formulas grīdu, antispārniem, kā arī mašīnas virsbūvi. Komandas vadītājs Ēriks Buljē nevēlējās prognozēt, kā uzlabojumi ietekmēs rezultātus, tomēr atzīst, ka tādēļ nesola iekļūšanu izšķirošajā kvalifikācijas kārtā.

“F1LV

“Sauber” un “Haas” komandas apstiprinājušas, ka Spānijas GP izcīņā izmantos uzlabotos “Ferrari” dzinējus. Kā zināms, itāļu dzinēju ražotāji pirms Krievijas GP izmantoja trīs attīstības kvotas, tomēr uzlabotie dzinēji bija pieejami tikai “Ferrari” komandai. Tiek uzsvērts, ka uzlabojumu efektivitāte Barselonā būs krietni vien jūtamāka nekā Sočos, kam vajadzētu uzlabot “Haas” izredzes cīņā par punktiem, kā arī ļaut “Sauber” iegūt pārsvaru cīņā pret “Manor” par priekšpēdējo pozīciju.

17 KOMENTĀRI

  1. “Tiek uzsvērts, ka uzlabojumu efektivitāte Barselonā būs krietni vien jūtamāka nekā Sočos”

    ha. a ko tā? Soči kā reiz ir motoru trase kur vislaik smagi bremzē un pēc tam atkal paātrinās. motora jauda tur točna nav mazsvarīga. a Barcelona vairāk prasa aerodinamiku un ir pazīstama kā degvielas svilinātāja.

    iespējams ka ne paātrināšanās, bet tieši jaudas un degvielas ekonomijas attiecība ir Ferrari uzlabojumu rezultāts.

  2. ….manuprāt man ir skaidrs ,kāpēc Ferrari pēdējās sezonās nespēj pacīnīties pat tituliem…. komandai vairāk kā ar 60 gadus ilgu pieredzi Formulā 1 – ar visiem saviem inženieriem, ar visiem komandas cilvēkiem un visiem datiem, kurus tie iegūst no katras trases un katra līkuma – šķiet nespēj neko izanalizēt..un par Barselonu vispār viņi neko nezin ,vai ne Feik?? tiešām , kā gan viņi varēja izteikt tik apsurdu domu, ka Soči uz dzinējiem ir prasīgāki nekā piemēram Barselona ….. viņiem laikam nav datu 😀 …iedodiet taču viņiem Feika telefona numuru ,varbūt izglābs sezonu 😀 ….ja nopietni – Āri , ja cilvēki ,kuri strādā kādā no komandām kautko saka, tad tā arī ir… neviens lietas nezina labāk par viņiem pašiem..un viņi jau nu tiešām ir lietas kursā, kura trase kam vairāk ir piemērota….

    • visu ko var izteikt. arī tukšu buļļkaku intrigas labad. fakts ir tāds ka trasēs kā Soči un Monreāla ir ļoti prasīgas no motoriem. jo tur paātrinās pēc lēniem līkumiem lai pēc tam kniedētu pa tiem seko’jošām garām taisnēm.

      Barselonā ir pilnīgi otrādi, tur motoram ir jānotur ātrums. nevis vislaik jāpaātrinās. jūt primāts atšķirību?

      • .. ,,fakts ir tāds ka trasēs kā Soči un Monreāla ir ļoti prasīgas no motoriem. ,,

        par to arī iet runa Feik…..tātad Tu domā, ka Ferrari kļūdās , sakot, ka uzlabojumi būs labāk redzami Barselonā, nekā Sočos??? 😀 …jeb Ferrari ir galīgi nelīdzsvaroti ,ja tā uzskata un viņiem ir nepareiza informācija??
        Tur es nevaru īsti Tev piekrist… Soču trasē ir trīs straujas bremzēšanas ar straujiem paātrinājumiem, pārējie līkumi ir izbraucami lielā ātrumā, bet plūdeni..jeb – svarīgi ir ievērot pareizo trajektoriju..jebkura novirze no trajektorijas prasa straujāku bremzēšanu…. tur Tev pat simulators nav vajadzīgs ,lai to pārbaudītu..tur Tev pietiktu iekačāt F1 spēlīti kompī, lai saprastu izbraukšanas principus…. Savukārt Barselonā pilnīgi otrādi – nevis daži, bet daudz lēnu līkumu un strauju paātrinājumu, kur izpausties dzinējam…..un arī garākas taisnes, kur izpausties dzinējam….

      • … ,,Savukārt Barselonā pilnīgi otrādi – nevis daži, bet daudz lēnu līkumu un strauju paātrinājumu, kur izpausties dzinējam,, ..
        sorry – sajaucu Monreālu ar Barselonu….
        aizmirsu pierakstīt, ka Barselona no Sočiem atšķiras ar to , ka tur nepieciešams vairāk mainīt pārnesumus un vēl pie tam atsevišķās trases vietās jānotur pārnesumi , kas dzinējam ir vēl lielāks pārbaudījums, nekā braucot taisnē vienkārši uzņemot ātrumu vai plūdani izņemot ātros līkumus…. Barselonā vairāk tiek nodarbināta gan pārnesumkārba, gan pārējie komponenti…dzinējam apjomīgāks darbs, tātad arī slodze….

    • …Feik – nu skaidrs…izvairīšanās no atbildes….
      …te no šī indivīda teiktā sanāk, ka Ferrari kļūdās ,uzskatot, ka Spānijā dzinēja efektivitāte būs labāk pamanāma, bet troļļojot te es …..mjāāā’….

      • “Tiek uzsvērts, ka uzlabojumu efektivitāte Barselonā būs krietni vien jūtamāka nekā Sočos”

        ha. a ko tā? Soči kā reiz ir motoru trase kur vislaik smagi bremzē un pēc tam atkal paātrinās. motora jauda tur točna nav mazsvarīga. a Barcelona vairāk prasa aerodinamiku un ir pazīstama kā degvielas svilinātāja.,,

        nez kā tad to nosaukt Feik…
        sorry – tas nu mazliet ir par traku ,kad cilvēks no malas izliekas labāk zinām, kura trase tai vai citai lietai der vai neder labāk , nekā profesionāla komanda, kurai visi dati ir pieejami…. tas nu ir bišku par traku….

  3. Eh…nu kā var izmantot 60g.ilgo pieredzi pie mūsdienu noteikumiem un tehnoloğijām…un diez cik interesanti būtu,ja Ferrarī sezonu no sezonās un tā 60g.būtu čempioni 😉 Vutnān Vutnān 😀 kad esi ierāvis aliņu,tad sāc palikt daudz maz normāls džeks,bet kad skaidrā…
    P.S admin…vēl neesiet izdarījuši secinājumus?! 😉

    • …tas visdrīzāk stratēģisks iemidzināšanas triks uz nākamajiem gadiem….labs pilots interesē visus un vienmēr..un ja vēl būs ļoti, ļoti labs – neinteresēt nebūs iespējams…tas tāds triks, lai Red Bull neizjustu pilotu tirgus spiedienu nākotnē , kas liks viņiem tik ļoti nesteigties lēmumu pieņemšanā, ko pie labas izdevības kāds var izmantot…īpaši tāds nostrādās, kad pats Verstapens kādreiz nespēs pretoties kārdinājumam startēt Ferrari..noteikti nespēs pretoties….