Pirmo reizi nedēļas nogalē izmantojot ultramīkstās riepas, pie ātrākajiem apļa laikiem ierasti tika abi “Mercedes” braucēji Luiss Hamiltons un Niko Rosbergs, kurš no komandas biedra atpalika 1 sekundes desmitdaļu. Sesijas beigas pienāca priekšlaicīgi, jo vaļējs kanalizācijas vāks pārdūra Rosberga riepu, kā arī iznīcināja Džensona Batona mašīnas priekšējo antispārnu.
Trasē vairākas reizes tika izsūtīta virtuālā drošības mašīna. Jau sesijas sākumā avāriju pirmajā līkumā piedzīvoja Felipe Masa. Vēlāk tai pat vietā sienai pieskārās arī Džolions Palmers, tomēr mašīnu nesabojāja. Palmers gan piedzīvoja avāriju treniņu otrajā daļā, bet Estebans Gutjeress malā nobrauca dzinēja defekta dēļ. Tikmēr pirmajā līkumā pēc riteņu bloķēšanās nespēja iegriez Luiss Hamiltons, Felipe Nasrs un Daņila Kvjats, bet neviens no viņiem mašīnu nesabojāja. Vairāki braucēji arī nogrieza līkumu pēc tuneļa.
“Ferrari” un “Red Bull” cīņā viss vēl priekšā, bet jāuzslavē “Force India” – abiem pilotiem izdevās ieķļut labāko astotniekā. Tikmēr “McLaren” par spīti skaļajām prognozēm nespēja tikt augstāk kā parasti. Šajā nedēļas nogalē piedāvājam arī tiešraidi no Monako, kam varat sekot līdzi ŠEIT. Otrie treniņbraucieni sāksies pl. 15:00 pēc Latvijas laika.
Hamiltons līderis FP1. Prieks kur tu rodies! 🙂
P.S. Hamiltons varētu beigt karjeru Mercedes komandā:
Hamilton ‘honestly’ doesn’t want Vettel’s seat
http://www.planetf1.com/news/hamilton-honestly-doesnt-want-vettels-seat/
The Brit says his future, even beyond racing, lies with Mercedes.
“I look at my team, the Silver Arrows, and think I’m a part of this history which I will be for way beyond my time and I want to continue being a part of it. When I stop racing, I still want to be a part of it.
“What I love about Mercedes when you look at Sir Stirling Moss, when you look at all drivers still today in their old age, they are still with Mercedes, you’re with the brand for life.
“They take you under your wing, they look after you, you’re part of it forever. I can’t imagine myself not being a part of that.”
Līgumā gan jau ir klauzula, kas tā liek runāt. Šumim ar – ferrari forever.
Nu par to “Forever” es nebūtu tik drošs. 🙂
Iesaku izlasīt 2006.g. Oktobra numura rakstu no BusinessF1 Magazine ar nosaukumu “Michael Schumacher: The Strange Story of His Retirement.”
Šeit ir izlasāma šī raksta kopija:
http://www.crapwagon.com/forums/showthread.php?43431-Michael-Schumacher-The-strange-story-of-his-retirement
In truth Schumacher was not simply being pushed out of Ferrari, he was not prepared to carry on under the terms that were being offered. So he reluctantly decided to retire…
P.s. Ja nav laika visu lasīt, tad šis ir galvenais teikums:
Schumacher didn’t want to retire, at least not that day (2006.g. Itālijas GP). And he thought he still retained enough power to get his way. But Montezemolo had long before given him a deadline of Monza and told him (expressly against Jean Todt’s wishes) that it was either driving alongside Kimi Räikkönen in 2007 – or retirement. 🙂