Monako Grand Prix izcīņas laikā FIA nolēma, ka 2017. gada braucēja galvas aizsardzībai tiks izmantota “Ferrari” piedāvātā Halo sistēma nevis “Red Bull” Canopy risinājums. “Renault” braucējs Kevins Magnusens cer, ka gala versija ne tikai uzlabos drošību, bet arī netraucēs mašīnai būt vizuāli pievilcīgai. “Par Halo sistēmu grūti komentēt pirms esmu to pamēģinājis, bet vizuāli “Red Bull” risinājums man patika labāk. F1 mašīnai ir jāizskatās seksīgi, bet nedrīkst aizmirst drošību. Es to negribu, bet es arī nevēlos, lai es vai kāds cits braucējs tā dēļ ietu bojā. Šī ir sarežģīta situācija.”

Tikmēr viņa komandas biedrs “Renault” sastāvā Džolions Palmers uzskata, ka viņa vieta komandā nav apdraudēta, neraugoties uz to, ka viņš šogad regulāri piekāpjas Kevinam Magnusenam. 2014. gada GP2 čempions atzīst, ka, iespējams, dažbrīd ir pārcenties, cerot no mašīnas izspiest vairāk nekā teorētiski iespējams, tomēr saglabā optimismu, uzsverot, ka ar uzlaboto dzinēju Kanādā rezultātiem vajadzētu augt.

“F1LV

“Pirelli” publicējuši katra braucēja riepu sastāvu izvēles nākamnedēļ notiekošajai Kanādas GP izcīņai. Īpatnēju risinājumu izvēlējušās “Haas” un “Renault” komandas, kuras nolēmušas pilnībā atteikties no supermīkstajām riepām. Vadošo komandu izvēles būtiski neatšķiras, tomēr tā kā pārējās komandas no katra sastāva izvēlējušās vismaz 2 komplektus, tad varam cerēt uz aizraujošu stratēģisku cīņu ar atšķirīgām strateģijām arī šīs sezonas pirmajā aizokeāna posmā.

Cjx1cmAVEAEAcng

3 KOMENTĀRI

  1. Jāpiekrīt Kevinam, ka F1 mašīnai ir jāizskatās seksīgi. Feteļčiks savām Red Bull “draudzenītēm” pat vārdiņus deva. Viena bija Kinky Kylie (2011.g. laikam). 😀 Bet formulu izskats nav vienīgā problēma, kas satrauc skatītājus…
    Arī šodien te noderētu kārtīga humora deva, tāpēc šis:
    http://eveningharold.com/2014/03/30/f1-to-recreate-old-high-pitched-whining-engine-sound-with-vettel-recording/
    ir labais raksts par to kā varētu pastiprināt formulu motoru radīto troksni! 😀
    The FIA, Formula 1’s governing body, has taken a positive step to address concerns over the lack of noise from the formula’s new V6 engine. Today’s Malaysian Grand Prix saw Sebastian Vettel’s moaning recorded ready to played out of the cars at the next race. 🙂
    The tractor-like noise that comes from the new engines is a lot less ‘thrilling’ than the previous power units according to critics who say F1 will suffer from the lack of a high-pitched, almost unbearable whining sound every time a car screeches past. However many noticed that same high-pitched, almost unbearable whining sound was still emanating from one of the Red Bulls, but with a slight German accent. 😀
    “We were asked to investigate the sound as it was what those in charge wanted from every car,” team principal Christian Horner said. “So our engineers worked through the night and discovered it went away when we took one vital component out of the car, Sebastian Vettel. 😀 😀
    The decision was made to record him throughout the whole of the Malaysian Grand Prix so the whining sound could be played out of the back of all cars from the next race. “Luckily, because he didn’t win, he quality of the high-pitch noise coming from the cockpit mean anyone listening to it would be required to wear ear defenders.” 😀 😀 😀