Luiss Hamiltons atklājis, ka iemesls vājajam startam Kanādas GP izcīņai, kad nācās zaudēt pozīciju Fetelam un gandrīz arī Rosbergam, bijušas problēmas ar sajūga dabūšanu perfektā darba režīmā, kas rezultējās ar nepietiekamu griezes momentu sacīkšu startā. Kanādas GP uzvarētājs atzīst, ka tā nav pirmā reize, kad šāda problēma notiek, tomēr ir priecīgs, ka sacīkšu turpinājumā mašīna darbojās perfekti.
Daniels Rikjardo uzskata, ka “Red Bull” komandai vajadzētu tikt galā ar dažām problēmām, pēc tam, kad jau trešo posmu pēc kārtas austrālietim nācās zaudēt laiku uz boksu apmeklējumu rēķina. “Braucot aiz Verstapena teicu komandai, ka ar brīvu trasi priekšā varu pabraukt daudz ātrāk. Tā tas turpinājās visā sacīkšu garumā, turklāt pat ar DRS neizdevās tikt konkurentiem garām. Lai gan pašam neizdevās nodemonstrēt labāko sniegumu, arī komanda šoreiz nebija savos uzdevumu augstumos.”
Uz mākslīgi veidotās salas esošā Monreālas trase vienmēr piesaistījusi arī dažādus dzīvniekus. Nereti trasē izskrējuši murkšķi likuši izmainīt braucēju trajektorijas gan taisnēs, gan līkumos, tomēr šajā posmā par Sebastiana Fetela sacīkšu galvenajiem sabotieriem esot kļuvušas kaijas. “Apli pirms virtuālās drošības mašīnas došanās trasē, braucot pirmajā līkumā, es ieraudzīju pāri ar stulbām kaijām. Viņas tur vienkārši sēdēja un relaksējās. Es braucu lielā ātrumā, turklāt sarkano mašīnu vajadzētu pamanīt. Tā nav tik neuzkrītoša kā tā [norādot uz Hamiltona “Mercedes”]. Tā dēļ nācās strauji izmainīt savu trajektoriju bremzējot, zaudēt laiku un saīsināt riepu mūžu.”


