Niko Rosbergs izcīnīja pole pirms rītdienas Vācijas GP izcīņas Hokenheimas trasē. Hamiltons komandas biedram zaudēja 0,1 sekundi, kamēr “Red Bull” pilotu cīņā atkal pārāks bija Daniels Rikardo.
Pirmajā kvalifikācijas kārtā aiz svītras palika abi “Manor” piloti, lai gan mājnieks Paskāls Verleins no iespējas iekļūt Q2 atpalika ļoti maz. Tāpat izstājās Kevins Magnusens, kamēr viņa komandas biedrs Džolions Palmers pirmo reizi kopš Austrālijas posma iekļuva otrajā kārtā. Otro reizi pēdējos četros posmos Q1 izstājās arī Daņila Kvjats, kurš neslēpa savu sašutumu par to radio sarunā ar savu komandu. Tostarp ātrākie piloti Q1 bija abi “Mercedes” piloti, kas turklāt vienīgie izmantoja mīkstā sastāva riepas, kamēr pārējie piloti supermīkstā sastāva riepas.
Otrajā kārtā ”Mercedes” piloti atkal bija priekšā pārējiem, kamēr aiz svītras palika abi “McLaren” un abi “Haas” piloti. Arī Džolions Palmers neko vairāk par 16.starta vietu nespēja iegūt, bet Karloss Sainss palika 13.starta vietā.
Trešajā kārtā pirmajā mēģinājumā Luiss Hamiltons bija ātrākais, kamēr otrais palika Daniels Rikardo. Tostarp Niko Rosbergs savu pirmo lidojošo apli nepabeidza un iebrauca boksos, jo atklājās problēmas ar eletroniku, kas ātri tika novērstas un vācietis atgriezās trasē, uzreiz pārspējot Hamiltonu par 0,1 sekundi. Hamiltona atbilde nebija pietiekami laba, lai atņemtu pole Rosbergam. Otrajā rindā iekārtojās “Red Bull”, kur Rikardo bija ātrāks par Verstapenu, bet “Ferrari” pilotu duelī ātrāks bija Kimi Raikonens.
Vācijas GP – kvalifikācijas rezultāti
…atkal jau jāvelta tiesnešiem tiesnešiem aplausi par Meršu pārkāpumu boksos , par kuru iedeva vien naudas sodu , kamēr pāris sacīkstes atpakaļ Ēriksonam par 10x nebūtiskāku pārkāpumu iedeva brīdinājumu….. super…..
…. Viasat Motoros noskatījos ļoti interesantu ,,Inside Grand Prix,, programmu, kurā tika salīdzināti pilotu braukšanas stili (Senna , Prosts, Šūmis , Hakkinens un mūsdienu top braucēji) ..bija ļoti interesanti uzzināt, cik ļoti braukšanas stils aspektus sevī iekļauj , un ko tas vispār parāda…. klasiskā stila piekritēji bija Prosts un Batons, kuru stils ir vairāk stratēģisks un domājošs (bet kas sportistu izpratnē nozīmē ,,mierīgais braukšanas stils,, ) …. Rosberga stils atšķirībā no Hamja prasa tēlaini runājot – vairāk pilota darba (stūres un gāzes pedāļa pārvaldīšanas) … supertaupītāji – Perezs un Raikonens bremzē laikus un līgani izpilda bremzēšanu, kas krasi atšķiras no agresīvā stila, kurš piemīt piemēram Hamim….. Hamis ir Sennas kopētājs …Hakkinens , M.Šūmahers , Mansels ,D.Hils , Verstapens un Alonso atšķiras no visiem ar visvēlāko bremzēšanu un līkumu apeksu izņemšanu līkumu izejās paātrinājuma brīžos (gāzes pielietošanu) , kas ir ,ja tā var teikt – īpaša īpatnība, kas liecina par pilota prasmēm…. Fetelam ir agresīvais stils , mazliet līdzīga Raikkonenam , tikai ar vēlu bremzēšanu…taču abu braukšanas stils pieprasa īpašus apstākļus – Raikkonena stilam neder formulas priekšdaļas pārlieka pagriežamība (tādēļ parasti formula tiek veidota speciāli Kimika vajadzībām, ar ko ne visai mierā ir komandas intereses kā tādas) , savukārt Fetela mīnuss ir tieši pretēji – formulas nepietiekama pagriežamība, kas savukārt ir piemērotāka Rikjardo stilam .. 2014 gada sezona to pierādīja…. jāprot pielāgot savs braukšanas stils jebkuriem apstākļiem…ja to nespēj – kā saka – pats vainīgs….. ļoti interesanti bija iečekot šo jomu un salīdzinājumus… 🙂
Bija interesanti šo palasīt. 🙂
Māri…Tu tiešām to lasīji?! prieks,ka vēl Ferrarī te kādam patīk
Jā, šo izlasīju. Pārējam gan grūti izsekot līdzi. 🙂
Kas attiecas uz sezonas gaitu, man jāsaka, ka esmu pilnībā vīlies un svētdienas pēcpusdienu vairs neveltu F1, bet zāles pļaušanai vai malkas skaldīšanai. 🙂 Jā, protams, ir bijušas lieliskas gonkas, bet mani favorīti Ferrari ir piedzīvojuši pilnīgu fiasko un to negribas noskatīties. Makša dēļ varētu skatīties, bet tikai tad, ja cīnītos par pirmo vietu, nevis trešo.