Šodien īpašā preses konferencē Moncā par karjeras beigšanu šīs sezonas izskaņā paziņojis viens no pieredzējušākajiem F1 braucējiem Felipe Masa. 35 gadus vecais “Williams” braucējs nenoliedz, ka varētu autosacīkstes nepamest pilnībā, tomēr nākotni ar F1 vairs nesaista.

Masa arī piebildis, ka iemesls, kādēļ par savu aiziešanu no F1 viņš paziņo Moncā nav nejaušība – tieši šeit pirms 10 gadiem pēc uzvaras sacīkstēs par karjeras beigšanu paziņoja Mihaels Šūmahers, kurš pēc Masas vārdiem esot atstājis vislielāko ietekmi uz viņa karjeru. Abi gan kā komandas biedri kopā pavadīja tikai vienu sezonu.

“F1LV

“Zinu, ka sacīkstes Brazīlijā būs īpašas, jo tas būs pēdējais starts savu skatītāju priekšā. Zinu, ka oficiāli pēdējo reizi uz starta stāšos Abū Dabī, tomēr nekas nespēs aizstāt emocijas, startējot savu skatītāju priekšā Sanpaulu!”

Felipe Masa F1 debitēja 2002. gadā “Sauber” komandas sastāvā, bet 2006. gadā nomainīja savu tautieti Rubensu Barikello kā Mihaela Šūmahera labā roka “Ferrari” sastāvā, kur 2008. gadā cīņā par titulu par mata tiesu piekāpās Luisam Hamiltonam, bet nākamajā gadā piedzīvoja smagu galvas traumu, kas rezultējās garā rehabilitācijas procesā. Masa tomēr spēja atgriezties autosportā un karjeras pēdējo nogriezni aizvada “Williams” komandas sastāvā. Karjeras laikā Nikolā Toda menedžētais braucējs izcīnījis 11 Grand Prix uzvaras.

13 KOMENTĀRI

    • Nelsons tīšām ietriecās sienā nevis Masas formulā, pēc tam sākās juceklis, (safety car) un pitos Masam neizturēja nervi,vinš uzsāka braukt ar degvielas cauruli bākā, norāva to, nekur tālu netika, un apstājās pitu izejā, un gaidīja kamēr komanda atvienos cauruli. Pirms tā haosa vinš bija līderis.Pikē sabojāja viņam sacīksti. MAsa bija sastresojies un normāli vairs pabraukt nevarēja, finišeja ārpus punktiem.

      • Manā atmiņā šie notikumi arī ir apmēram tādi paši kā Tev. :D. . Tas jau nu tiesa , ka iepējams tieši šis Alonso uzvarētgribēšanas apmierināšnas pasākums atņēma Massam tos punktus, kas pietrūka sezonas izskaņā lai paņemtu čempi. 🙂

    • ..arī sacīkstē ,kurā Pikē apzināti izraisīja avāriju par labu Alonso uzvarai , varēja viss būt savādāk….ja ne tajā brīdī sasteigtais Masas pits un aizbraukšana ar visu degvielas šļūteni – tituls būtu nodrošināts….

    • Es zināju, ka tev, fan, faktiski nav zināšanu par F1 vēsturi …pat tik nesenu kā to, kas notika 2011.g. Turcijas GP kvalenē, bet nu šīs tavas halucinācijas par it kā Massas un Pikē Jr. sadursmi 2008.g. Singapūras GP gandrīz vai sit pušu pat paša Vermina vīzijas par to kā J. Rints viņaprāt esot piedalījies 1994.g. Sanmarīno GP (24 gadus pēc savas nāves). 😀

  1. …skumji….. bet Masa aiziet ar godu, nekā tas bija ar Baričello, kurš karjeras izskaņā braukājās vien pa konkurētspējas vājākajām komandām…. paliekoša atmiņā reputācija Masam ir… agresīvs, grūti apdzenams pilots, ar savu stilu…. lāga zellis, kā saka 🙂

  2. nu tā laikam tur bija 🙂 būs biežāk jāizmanto google nevis jāmin 8 gadus veci notikumi no tā jau vecas galvas 😉 tgd kad Jūs mani apgaismojāt,tad sāk arī bilde parādīties…tas pitstops palielam arī svarīgus punktiņus atņēma…eh…Nu nebija jau sūdīgs čalis…labs braucējs jebkurā gadījumā!

  3. ..jāgaida, kad izaugs mazais Masa..šis arī esot šajā pasaulē iekšā… varbūt kādreiz būs iespēja padarīt tēva iesākto misiju līdz galam… gaidu , kas notiks arī ar Šūmahera dēlu..tas ir feini, ka šī lieta tiek pārmantota…

  4. Manās acīs Felipe savu tēlu ievērojami pabojāja 2008.g. Ķīnas GP pēcsacīkstes preses konferencē:
    http://www.grandprix.com/race/r802sunpc.html
    Kimi palīdzēja Massam 2008.g. Ķīnas GP, nobremzējot un palaižot sev Massu garām, jo Massam bija svarīgs katrs punkts. Bet ko Massa? Viņš pat nespēja atzīt, ka Kimi ir viņu palaidis garām!
    Massa: “It was the best time for me in the race, I was quite strong and then I caught him and I passed him.” 😀 😀 😀
    Kimi: “I mean we know what we want as a team and that’s what we did it. It is normal in these situations.”
    Nu nepatīk man nepateicīgi cilvēki! 🙁

    • P.s. Atšķirībā no nepateicīgā Felipes Massas, Kimi vismaz godīgi atbildēja uz jautājumiem par 2008.g. Ķīnas GP Ferrari komandas taktiku:
      Q: (Bob McKenzie – The Daily Express) Kimi, as World Champion, how tough is it to have to put in a lap that’s two seconds slower, for your team-mate to go past you?
      Raikkonen: I’m not in a position to challenge for the championship. I know what the team expects from me and I’m happy to try to achieve the maximum points for the team, what we need.
      P.P.s. “Ģēnijs” Āris Plūģis reiz izteicās šādi par Marku Vēberu un viņa lomu Red Bull komandā (to varētu pārnest uz Massas lomu Ferrari komandā):
      “Markam (Massam) ir jābūt pateicīgam, ka Red Bull (Ferrari) komanda viņam sniedz konkurētspējīgu formulu un viņam ir bez kurnēšanas jālaiž garām komandas biedrs!” 😉

      • Andi – to var pārnest uz visām komandām, kurās divi komandas biedri cīnās par augstāko mērķi…gan Ferrari, gan Red Bull , gan tagad Mercedes….šī politika gadu desmitiem vairs nav jaunums…. Meršiem gan viss ir izdevies daudz labāk, jo viņi ir pratuši iesēt cilvēkos ticību, ka cīņa tomēr notiek…to viņi ir paveikuši godam salīdzinājumā ar Red Bull un Ferrari, kuriem neizdevās to visu tik ļoti noslēpt…