“Toro Rosso” komandas braucējs Karloss Sainss norādījis, ka viens no nesenākajiem F1 čempionāta jaunievedumiem – virtuālā drošības mašīna – neesot tas, kas esot nepieciešams, norādot, ka kā braucējam, kurš pārsvarā cīnās pa viduvējām pozīcijām, drošības mašīna var pavērt jaunas iespējas, kā arī sniedz braucējiem iespējas izvēlēties krietni atšķirīgākas boksu apmeklējumu stratēģijas, kamēr esošā situācija tikai palīdz sacīkšu līderiem. Sainss arī atzinis, ka neesot gaidījis, ka “Renault” komandas viena pitstopa stratēģija liegs spānietim sasniegt finišu punktos.

Trīskārtējajam MotoGP čempionam Horhem Lorenco šajā nedēļas nogalē izdosies piepildīt ilgi lolotu sapni un aizvadīt testus ar F1 mašīnu. Lorenco pie šādas izdevības ticis pateicoties “Monster Energy”, kas ir gan viņa pārstāvētās “Yamaha”, gan “Mercedes” F1 komandas atbalstītājs. Tiek ziņots, ka šajos testos, kas tiks aizvadīti Silverstounā, Lorenco sēdīsies pie 2014. gada “Mercedes” mašīnas stūres, ar kuru Luisam Hamiltonam izdevās izcīnīt čempiona titulu. Lorenco komandas biedrs Valentino Rosi 2006. gadā aizvadīja trīs dienu testus ar “Ferrari”, saņemot uzslavas no Mihaela Šūmahera, kurš pēdējā dienā motosporta leģendu apsteidza tikai par pussekundi.

“F1LV

Šodien panākta vienošanās starp “Mercedes” un Formula E čempionāta rīkotājiem par vācu rūpnīcas ienākšanu čempionātā 2018./2019. gada sezonā. “Mercedes” motorsporta daļas vadītājs Toto Volfs uzsvēris, ka Formula E strauji attīstās un ir nepieciešams meklēt alternatīvus risinājumus arī ikdienas automašīnām, tādēļ došanās šai virzienā esot pašsaprotama. Tiek plānots, ka čempionāta piektajā sezonā komandu skaits pieaugs no desmit līdz divpadsmit. Formula E dalībnieku sarakstā jau šobrīd atrodami tādi autobūves uzņēmumi kā “Renault”, “Citroen”, “Audi” un “Mahindra”, bet šonedēļ debiju piedzīvos “Jaguar” vienība.