Aizvadītajā nedēļas nogalē notikušajās F1 sacīkstēs Meksikā Luisam Hamiltonam ar 51. uzvaru karjerā izdevās panākt leģendāro francūzi Alenu Prostu, kurš jau paguvis nokomentēt, ka “Mercedes” braucēja triumfu sērija noteikti turpināsies. Vienīgais braucējs, kam karjeras laikā izdevies gūt vairāk panākumus ir Mihaels Šūmahers ar 91 uzvaru.
V. | Braucējs | Komanda | Dzinējs | Rezultāts | Aplis |
1 | D. Rikjardo | Red Bull | TAG Heuer | 1’21”134 | 53 |
2 | S. Fetels | Ferrari | Ferrari | 1’22”497 | 61 |
3 | K. Raikonens | Ferrari | Ferrari | 1’22”512 | 47 |
4 | L. Hamiltons | Mercedes | Mercedes | 1’22”596 | 66 |
5 | N. Rosbergs | Mercedes | Mercedes | 1’22”792 | 43 |
6 | M. Verstapens | Red Bull | TAG Heuer | 1’22”887 | 66 |
7 | K. Magnusens | Renault | Renault | 1’23”146 | 53 |
8 | R. Grožāns | Haas | Ferrari | 1’23”278 | 53 |
9 | N. Hulkenbergs | Force India | Mercedes | 1’23”288 | 50 |
10 | E. Gutjeress | Haas | Ferrari | 1’23”456 | 63 |
11 | V. Botass | Williams | Mercedes | 1’23”540 | 65 |
12 | F. Masa | Williams | Mercedes | 1’23”576 | 64 |
13 | S. Peress | Force India | Mercedes | 1’23”607 | 62 |
14 | D. Kvjats | Toro Rosso | Ferrari | 1’23”618 | 59 |
15 | F. Nasrs | Sauber | Ferrari | 1’23”657 | 58 |
16 | F. Alonso | McLaren | Honda | 1’23”668 | 69 |
17 | Dž. Batons | McLaren | Honda | 1’23”777 | 70 |
18 | M. Ēriksons | Sauber | Ferrari | 1’24”340 | 65 |
19 | K. Sainss | Toro Rosso | Ferrari | 1’24”467 | 52 |
20 | Dž. Palmers | Renault | Renault | 1’24”574 | 64 |
21 | E. Okons | Manor | Mercedes | 1’24”964 | 43 |
Tā kā šī bija Hamiltona pirmā uzvara Meksikā, vienīgās divas šobrīd kalendārā esošās trases, kur britu braucējs vēl nav guvis panākumu ir Baku un Interlagosa, kur Hamiltons startējis deviņas reizes. Tā kā uzvara Brazīlijā dāvātu Rosbergam čempiona titulu, Hamiltona faniem jācer, ka trīskārtējais pasaules čempions lauzīs savu melno sēriju Brazīlijā. Brāļu Rodrigesu trase bija 24. vieta, kur Hamiltonam izdevies gūt pole position, nevienam citam braucējam tas nav izdevies vairāk kā 22 trasēs.
“Mercedes” komandai izdevies kļūt par pirmo komandu, kas izcīnījusi 17 uzvaras vienas sezonas laikā. Lai gan gadu gaitā sacīkšu skaits ir strauji audzis, tomēr nevar noliegt, ka komanda pēdējo trīs sezonu laikā nodemonstrējusi neticami dominējošu sniegumu.
Uz goda pjedestāla trešā pakāpiena pēc Maksam Verstapenam piešķirtā soda kāpa “Ferrari” braucējs Sebastians Fetels, tomēr arī viņš vēlāk no 3. vietas atvadījās. Šī nav pirmā reize, kad Fetels kāpj uz goda pjedestāla, bet vēlāk tiek atbīdīts uz piekto vietu – 2012. gadā par Batona apdzīšanu ārpus trases robežām otrajā vietā finišējušajam Fetelam tika piešķirts 20 sekunžu sods. Pavadītie apļi vadībā gan ļāva Fetelam apsteigt Prostu un karjerā pavadīto apļu vadībā skaita ziņā viņš zaudē vien Šūmaheram, Sennam un Hamiltonam.
Tikmēr Fetela komandas biedrs Kimi Raikonens Meksikā aizvadīja savas 250. sacīkstes. Kvalifikācijas braucienos somu braucējs uz starta ir izgājis 251 reizi, tomēr nestartēja “Michelin” boikotētajā 2005. gada ASV GP izcīņā. Raikonens ir tikai septītais braucējs, kurš sasniedz šo robežu, neraugoties uz divām izlaistām sezonām, kad ledusvīrs pilnveidoja sevi kā rallija braucējs.
Fetela sods ļāva trešo vietu čempionāta kopvērtējumā nodrošināt Danielam Rikjardo, kurš, pateicoties atšķirīgai riepu stratēģijai, pēdējos apļos brauca ar jaunākām un mīkstākām riepām kā konkurenti, tādējādi uzrādot sacīkšu ātrāko apli, kas bija par vairāk kā 1.3 sekundes ātrāks par Fetela iespēto.
Lai gan “Williams” braucēju sniegums trasē šogad nav no spožākajiem, tomēr komanda kārtējo reizi paveica pašu ātrāko pitstopu Masas mašīnai, kamēr Valteri Botass sacīkšu laikā attīstīja 372.54 km/h lielu ātrumu, kas tikai par 0.06 km/h atpaliek no Huana Pablo Montoijas 2005. gadā Moncā sasniegtā. Kvalifikācijas režīmā “Williams” gan šogad Baku apliecināja, ka iespējams attīstīt pat 378 km/h lielu ātrumu.
Lai gan pēdējos apļos notika vairāki kontakti starp vadošajiem braucējiem, tomēr visiem izdevās veiksmīgi sasniegt finišu. Tas liedza punktos tikt vienīgajai F1 komandai, kas šogad ir sausā – “Sauber”. Pēc sadursmes pirmajā aplī boksos devās Ēriksons un nolēma vairāk riepas nemainīt. Ja zviedru braucējam būtu izdevies tikt pie punkta, tas gandrīz droši nozīmētu pamatīga izmaiņas (pērn tie būtu 14 miljoni USD) finansējuma sadalē starp “Sauber” un “Manor” komandām.
Asas cīņas netrūka arī peletona lejasgalā – cīņā par 17. vietu, kur Kevins Magnusens pārspēja Daņilu Kvjatu, abus braucējus finišā šķīra vien 0.001 sekundes.
Pamanīji vēl kādu interesantu faktu? Padalies ar to komentāros!
Hmm… http://www.bild.de/sport/motorsport/ross-brawn/soll-formel-1-boss-werden-48543340.bild.html Tas būtu bullshit vai kā? 😀
mansdomāt, ka B.S. tīrākā ūdeņa
vēl ne tik sen avoti, kuriem nav iemesla neticēt, citēja Bronu esam sacījušu, ka par tīru ‘inženierijas’ lomu iekš F1 viņš vēl padomātu, un ka polītiskā ‘komponente’ bijusi tā darba daļa, ko viņš savos iepriekšējos ampluā pacietis kā zobu sāpes (tēlains salīdzinājums no manīm, oriģinālā zobusāpju pieminējuma nebija).
Ja pareizi boksterēju hochdoiču no vāczemes megapārdokļa ‘tabloīda’ – tie Bronu tagad vīkšī par paša B.C.E. mantinieku.
Ņe Verju! (c)
te iepriekšpiesauktie citāti no Rosa Brona, datēti ar AD 2016 oktoberi:
“If someone said, ‘do you want to come back and do a bit of engineering?’ I could be tempted.”
“But to have to deal with all the politics of Formula 1, that was probably the side I enjoyed least of what I did. And therefore the side that is least attractive to me. It is probably the arena I am least comfortable with in Formula 1.”
Pēc jaunākām ziņām nav dūmi bez uguns 😀 https://www.jamesallenonf1.com/2016/11/ross-brawn-to-become-sporting-boss-of-f1-not-replacing-bernie-ecclestone/ Neaizmaina bet papildina
ja ‘dūmi’ nāk no Džeimsa Allena, tad viņš var kūpināt, cik tīk.. 😛
IMHO, šie ‘dūmi’ gan varētu būt drusku nopietnāk ņemami:
http://www.telegraph.co.uk/formula-1/2016/10/28/ross-brawn-reveals-he-is-ready-to-get-back-in-formula-ones-drivi/
ja vien raxtā nav kāda druska otsebjatinas iemaisījusēs..
khe..nu redz kā sanāk… tā ar faniem arī tiek manipulēts…..šī visa politiskā vide ir tik smalki izspēlēta, ka līdz pat pēdējam brīdim nevienam nekas nav skaidrs…. tas pats ir arī citās šī sporta politiskajās jomās…. te Brauns izsakās tā un tā, un dažu labu fanu pārliecina, ka tas sauc ,,ņeverju,, , a te jau viss pēkšņi tā mainās , ka maz neliekas…. f1 politika un ir smalka un necaurspīdīga – bet parastā vide un fani ir novirzāmi viņiem vajadzīgajā gultnē konkrētajā laikā un vietā…smalki…..
ziņa gan laba…viena no retajām labajām ziņām F1 pēdējā laikā….
tiesa gan prese gan ir viena jautra padarīšana… – šai portālā tiek uzsvēts, ka Brauns VARĒTU aizstāt Eklstonu , bet tepat kaimiņos skan pavisam citādi – https://www.draugiem.lv/say/click.php?url=http%3A%2F%2Fwww.iauto.lv%2Fsports%2Fsoseja%2F23475-brauns-klus-par-eklstouna-aizstajeju-f-1-vaditaja-amata%3Futm_source%3Ddraugiem.lv%26utm_medium%3Dsay%26utm_campaign%3Dpost_1665677929&uid=13002222&pid=1665677929
….,,KĻŪS par aizstājēju,, ..starp kļūs un iespējami kļūs ir milzīga atšķirība…… F1 lv informācija vairāk atbilst patiesībai….
Paldies autoram par šo būtisko atgādinājumu: Šī nav pirmā reize, kad Fetels kāpj uz goda pjedestāla, bet vēlāk tiek atbīdīts uz piekto vietu – 2012. gadā par Batona apdzīšanu ārpus trases robežām otrajā vietā finišējušajam Fetelam tika piešķirts 20 sekunžu sods.
…3 lietas labas lietas… 😉 gaidām, ticam! hehehe
Iemetu acis skaitļos – ja runājam par Hamiltona 51. uzvaru, tad viņam sekmējies nedaudz labāk par Prostu, jo šī cipara sasniegšanai bija vajadzīgas 186 sacīkstes, kamēr Prosts savu 51. uzvaru izcīnīja 193. startā. Tiesa, Hamiltons krietni atpaliek no Šūmahera grafika, kurš 51. vinni izcēla jau 154. sacīkstē.
Ja ņem vērā, ka Hamiltons ir par gadu jaunāks nekā toreiz bija Šūmis, kā arī to, ka šodien ir lielāks sacīkšu skaits sezonā, tad absolūtā rekorda pārsišana teorētiski ir reāla. Vienīgais jautājums, cik ilgi Hamiltons vēl plāno braukt?
Hamiltons vieniigi,ko var sasniegt,tas ir uzvaru skaists….titulus shim vairaak par 3 neredzeet kaa savas ausis 🙂 nu ok ok….veiksmes gadiijumaa varbuut arii 4 dabuus 🙂
Fan, sekli peldi! 😀
Luisam ir jau 59 pole position, 102 pjedestāli un 103 front row starti. Kad kritīs rekordi visos šajos rādītājos ir vairs tikai A Question of Time! hehehe
Rihardiņ….Tu nemaz pēc tik naiva skuķa neizskaties kā izliecies 🙂 Bet dod dies,lai kāda no Tavām vēlmēm piepildās 🙂
Pro, Tu nopietni? Kā var vispār iedomāties salīdzināt “Let Michael pass for the Championship” ar Hamiltonu, kuram ir vienmēr bijis jācīnās ar savas komandas otrajiem pilotiem (Alonso, Batonu, Rosbergu, nu ok varbūt vienīgi 2008.g. Heiki Kovalainens bija “Let Lewis pass for the Championship” ādā). 😉
P.s. Pro, Tu taču noteikti esi ievērojis, ka tie laiki, kad viena komanda (Ferrari un Šūmahers) ieguva milzīgas priekšrocības saņemot speciāli viņiem ražotas riepas, bet citas komandas saņēma lētākas “klienta” riepas ir jau sen pagājuši!
Palasi pats interviju ar Gariju Andersonu (2015.g. 21.oktobris):
http://www.f1news.ru/interview/connelly/107393.shtml
Ja kas, ne ar vienu zilbi savā komentā nemēģināju norādīt, kurš labāks vai sliktāks, kuram gājis vieglāk vai grūtāk. Vienkārši paspēlējos ar sausiem cipariem 😀
Pro rausta lauvu aiz ūsām t.i ūdens cērmi 😀
Nu skaties man, spēlēties ar sausiem cipariem reizēm mēdz būt tikpat bīstami kā spēlēties ar sausiem sērkociņiem. 😀
Vari nejauši te sakurt tādu pirti un visiem nākties uzklausīt tik daudz pretargumentu par Šū, viņa komandas biedru piedzīvoto, par testiem, kas ir ierobežoti, lai daža bagāta komanda, kurai ir privātā testu trase, negūtu negodīgas priekšrocības tur vizinoties 24/7 kā to darīja Šūmis ar Ferrari utt., ka visi Šū fani pēc tam vēl ilgi dusmās spļaudīsies par sekām, ko izraisīja Tava “sauso ciparu” provokācija. hehehe
Ūdens galva nevar vēl pārdzīvot 7/91 😀 skaitļi parāda,kurš ir un kurš nav labāks 😉 tā pat kā jebkurā sporta veidā…
Mazais fanglupiķīti, skriešanas disciplīnās utml. tu vari runāt par labākajiem, bet tev ir par smagu saprast, ka F1 ir arī tehniskais aspekts un vispābā tas ir KOMANDU sporta veids, tāpēc tu ar savu seklo domāšanu labākajā gadījumā spētu izprast kādas komandas labumu vai sliktumu, bet pilotu meistarības noteikšana priekš tevis ir par smagu. 😛
Ūdens cērme beidzot nonācis pretrunā ar sevi 😉 Ja jau skaitļiem nav nozīmes,tad ko te ķērc kā maza meitene no laimes,ka Hamim kārtējais AA, Q vai uzvara un ir apsteidzis to vai to?! 😉 Redzot cik Tev sekla domāšana,tad no ūdens galvām neko vairāk arī negaidu kā tukšu muldēšanu!
Mazais fanglupiķi, savas halucinācijas par it kā maniem izteikumiem paturi pie sevis. Tām ir apaļas nulles vērtība! 😛
Bet man reizēm ierēkt par 7/91 (kā vienīgās patiesības) piesaucējiem ir mana prerogatīva. 😀
Viss atkarīgs no tā, vai un cik ilgi saglabāsies Mercedes dominance.
..tikai ar to noteikumu Pro, ka pēdējo desmit gadu laikā F1 tik krasi atšķiras no kādreizējās, ka
to var nosaukt par pastaigu…par kvalifikācijām vispār nerunājot……visu izšķir apstākļi..un tikai apstākļi….tehnika un tehniskie noteikumi ļauj gūt regulārus rezultātus Top komandu izpildījumā – tā ir lielākā atšķirība …statistikai ir simboliska vērtība… f1 vēsturē ir bijušas vismaz četras savā starpā tehniski revolucionāras ēras , kas savā starpā ir atšķīrušās tehniskajos, kā arī pilotēšanas principos, tāpēc katrā laikā rezultātu sasniegšanas apstākļi ir bijuši krasi atšķirīgi vieniem no otra….tāpēc statistika nav nevar būt objektīva mērījumu skala sasniegumiem vai meistarībai…
PILOTI:
– Batons kļuvis par 3. pilotu ar nobrauktiem vismaz 80 000 km
– Hamiltons šosezon uz pjedestāla kāpa 15. reizi, panācis Rosbergu (2015), Rosbergu (2014), Alonso (2005) un M. Šūmaheru (2004), visi dala 6. vietu, dalītā 4. vietā ar 16 pjedestāliem sezonā ir Hamiltons (2014) un Fetels (2013)
– Fetels TOP5 klasificējās 121. reizi, panācis Prostu, abi dala 5. vietu, 4. vietā ar 123 TOP5 klasifikācijām ir Reikenens
– Reikenens kļuvis par 3. pilotu ar vismaz 140 TOP6 klasifikācijām
– Fetels kļuvis par 10. pilotu ar vismaz 140 TOP10 klasifikācijām
– Batons kļuvis par 2. pilotu ar vismaz 230 TOP15 klasifikācijām
– Hamiltons kļuvis par 9. pilotu ar vismaz 160 TOP15 klasifikācijām
– Hamiltons TOP20 klasificējās 163. reizi, panācis Fisikellu, abi dala 10. vietu, 9. vietā ar 168 TOP20 klasifikācijām ir Trulli
– Fetels kļuvis par 13. ar vismaz 150 TOP20 klasifikācijām
– Rosbergs izcīnīja 23. 2. vietu, panācis Sennu, abi dala 8. vietu, 7. vietā ar 26 2. vietām ir Kulthārds
– Reikenens izcīnīja 16. 6. vietu, panācis N. Rosbergu, Heitfeldu un Frencenu, visi dala 4. vietu, 3. vietā ar 17 6. vietām ir Fisikella
– Masa kļuvis par 1. pilotu ar vismaz 20 9. vietām
– Perzs izcīnīja 12. 10. vietu, panācis Hulkenbergu, abi dala 5. vietu, alītā 2. vietā ar 14 10. vietām ir Masa, Batons un Heitfelds
– Batons izcīnīja 15. 12. vietu, panācis Barikello, abi dala 1. vietu
– Alonso izcīnīja 7. 13. vietu, panācis Patrēzi un Alboreto, visi dala 10. vietu, dalītā 7. vietā ar 8 13. vietām ir Rikaro, Ljuci un de Čezariss
– Okons izcīnīja 2. 21. vietu, panācis Harjanto, Zutilu, Čiltonu, Trulli un Pārsonu, visi dala 4. vietu, 3. vietā ar 3 21. vietām ir Gloks
– Rikardo finišu sasniedz 23. reizi pēc kārtas, panācis Alonso (2011/2012) un Barikello (2005/2006), visi dala 8. vietu, dalītā 6. vietā ar 24 finišiem pēc kārtas ir Masa (2012/2013) un M. Šūmahers (2001/2003)
– Rikardo tika klasificērts 27. reizi pēc kārtas, panācis Fetelu (2014/2015) un Rosbergu (2008/2009), visi dala 6. vietu, 5. vietā ar 28 klasifikācijām pēc kārtas ir Perezs (2015/2016)
– Hamiltons kļuvis par 2. pilotu ar vismaz 30 pole position + uzvarām
– Reikenens izcīnīja 26. 6. starta vietu, panācis Alezī, abi dala 1. vietu
– Batons izcīnīja 15. 13. starta vietu, panācis Hulkenbergu un de Čezrisu, visi dala 3. vietu, 2. vietā ar 17 13. starta vietām ir Paniss
– Hamiltons kļuvis par 3. braucēju ar vismaz 150 startiem no TOP5
– Masa no TOP10 startēja 170. reizi, panācis Pikē, abi dala 8. vietu, 7. vietā ar 174 TOP10 startiem ir Bergers
– Masa no ārpus TOP3 startēja 204. reizi, panācis de Čezarisu, abi dala 7. vietu, 6. vietā ar 207 startiem ārpus TOP3 ir Alonso
– Reikenens kļuvis par 3. pilotu ar vismaz 170 sacīkstēm punktos
– Hamiltons kļuvis par 6. pilotu ar vismaz 150 sacīkstēm punktos
KONSTRUKTORI:
– Renault kļuvuši par 8. konstruktoru ar vismaz 30 000 apļiem
– Williams kļuvuši par 4. konstruktoru ar nobrauktiem vismaz 330 000 km
– Mercedes vadībā bijuši 14 GP pēc kārtas, panākuši Renault (2005/2006), abi dala 10. vietu, 9. vietā ar 16 GP vadībā pēc kārtas ir Ferrari (1975/1976)
– Merceds šosezon vadībā bijuši 937 apļus, apsteiguši Mercedes (2015), pacēlušies uz 3. vietu, 2. vietā ar 978 apļiem vadībā ir Mercedes (2014)
– Mercedes šosezon izcīnījuši 29 pjedestālus, panākuši Ferrari (2004), abi dala 3. vietu, 2. vietā ar 31 pjedestālu sezonā ir Mercedes (2014)
– Mercedes uz pjedestāla kāpa 14. reizi pēc kārtas, panākuši Red Bull (2013), abi ala 8. vietu, dalītā 6. vietā ar 17 pjedestāliem pēc kārtas ir Renault (2005/2006) un Williams (1993/1994)
– Williams kļuvuši par 3. konstruktoru ar vismaz 900 TOP15 klasifikācijām
– Williams izcīnīja 40. 9. vietu, panākuši Arrows, abi dala 5. vietu, 4. vietā ar 42 9. vietām ir Lotus
– Sauber izcīnīja 41. 11. vietu, panākuši Williams, abi dala 1. vietu
– Renault izcīnīja 8. 17. vietu, panākuši Kurtis Kraft, abi dala 9. vietu, dalītā 7. vietā ar 9 17. vietām ir Force India un HRT
– Red Bull izcīnīja 40. 4. starta vietu, panākuši Benetton, abi dala 6. vietu, 5. vietā ar 59 4. starta vietām ir Brabham
– McLaren izcīnīja 70. 11. starta vietu, panākuši Lotus, abi dala 1. vietu
– Red Bull izcīnījuši 3479,5 punktus, apsteiguši Williams, pacēlušies uz 3. vietu, 2. vietā ar 5114,5 punktiem ir McLaren
– Red Bull kļuvusi par 5. komandu, kura izcīnījusi vismaz 4000 punktus pēc pašreizējās punktu skaitīšanas sistēmas
VALSTIS:
– Nīderlande kļuvusi par 15. valsti ar vismaz 300 GP
– Nīderlande kļuvusi par 5. valsti ar vismaz 300 GP bez čempiona titula
– Lielbritānija kļuvusi par 1. valsti ar nobrauktiem vismaz 180 000 apļu
– Austrālija kļuvusi par 8. valsti ar nobrauktiem vismaz 33 000 apļiem
– Vācija izcīnīja 20. pjedestālu sezonā, panākuši Vāciju (2013) un Vāciju (2001), visi dala 6. vietu, dalītā 4. vietā ar 21 pjedestālu sezonā ir Lielbritānija (1965) un Lielbritānija (1958)
– Vācija kļuvusi par 2. valsti ar vismaz 600 TOP5 klasifikācijām
– Vācija kļuvusi par 4. valsti ar vismaz 1300 TOP15 klasifikācijām
– Austrālija izcīnīja 77 2. un/vai 3. vietu, panākuši Austriju, abas valstis dala 8. vietu, 7. vietā ar 96 2. un/vai 3. vietām ir ASV
– Somija kļuvusi par 7. valsti ar vismaz 40 6. vietām
– Spānija izcīnīja 14. 16. vietu, panākuši Somiju, abas valstis dala 8. vietu, 7. vietā ar 15 16. vietām ir ASV
– Francija kļuvusi par 2. valsti ar vismaz 10 20. vietām
– Francija izcīnīja 2. 21. vietu, panākuši Indonēziju, abas valstis dala 7. vietu, dalītā 5. vietā ar 3 21. vietām ir Lielbritānija un Itālija
– Nīderlande kļuvusi par 1. valsti ar vismaz 300 GP bez ātrākajiem apļiem
– Nīderlande kļuvusi par 2. valsti ar vismaz 300 GP bez pole position
– Francija kļuvusi par 2. valsti ar vismaz 90 22. starta vietām
KOMANDĀS:
– Hamiltons (Mercedes) kļuvis par 6. pilotu ar vismaz 8000 km vadībā
– Reikenens (Ferrari) TOP10 klasificējies 84. reizi, panācis Hakinenu (McLaren), abi dala 10. vietu, dalītā 8. vietā ar 85 TOP10 klasifikācijām ir Batons (McLaren) un Hamiltons (McLaren)
– Hamiltons (Mercedes) izcīnīja 30. uzvaru, panācis Prostu (McLaren), abi dala 4. vietu, 3. vietā ar 35 uzvarām ir Senna (McLaren)
– Reikenens izcīnīja 9. 6. vietu, panācis Alonso (Ferrari) un Halmi (McLaren), visi dala 6. vietu, dalītā 4. vietā ar 10 6. vietām ir Fisikella (Renault) un Kulthārds (McLaren)
– Hulkenbergs (Force India) izcīnīja 11. 7. vietu, panācis Kulthārdu (McLaren), abi dala 1. vietu
– Botass (Williams) izcīnīja 7. 8. vietu, panācis Reikenenu (Ferrari), Vernjē (Toro Rosso), Šūmaheru (Toyota), Vilinēvu (BAR), visi dala 4. vietu, 3. vietā ar 8 8. vietām ir Vēbers (Red Bull)
– Perezs (Force India) izcīnīja 8. 10. vietu, izvirzījies vienvadībā
– Batons (McLaren) izcīnīja 8. 12. vietu, panācis di Restu (Force India) un Barikello (Williams), visi dala 2. vietu, 1. vietā ar 10 12. vietām ir Vernjē (Toro Rosso)
– Nasrs (Sauber) izcīnīja 5. 15. vietu, panācis Bjanki (Marussia), Algesuari (Toro Rosso), Nakadžimu (Williams), Sato (Super Aguri) un Kartekejanu (Jordan), visi dala 2. vietu, 1. vietā ar 6 15. vietām ir Masa (Ferrari)
– Magnusens (Renault) izcīnīja 4. 17. vietu, panācis Stīvensu (Marussia), Piku (Caterham), Petrovu (Caterham), de la Rosu (HRT), Trulli (Lotus) un Sato (Super Aguri), visi dala 4. vietu, 3. vietā ar 5 17. vietām ir Kovalainens (Caterham)
– Grožāns (Haas) kļuvis par 39. pilotu ar vismaz 1 20. vietu
– Okons (Manor) izcīnīja 2. 21. vietu, panācis Harjanto (Manor), Čiltonu (Marussia), Gloku (Virgin), Trulli (Lotus), Pārsonu (Kurtis Kraft), visi dala 3. vietu, 2. vietā ar 4 21. vietām ir de la Rosa (HRT)
– Hulkenbergs (Force India) aizvadīja 76. GP bez uzvarām, panācis Grožānu (Lotus), abi dala 5. vietu, 4. vietā ar 81 GP bez uzvarām ir Vilinēvs (BAR)
– Botass (Williams) aizvadīja 75. GP bez uzvarām, panācis Heitfeldu (BMW Sauber), abi dala 7. vietu, dalītā 5. vietā ar 76 GP bez uzvarām ir Hulkenbergs (Force India) un Grožāns (Lotus)
– Hulkenbergs (Force India) aizvadīja 76. GP bez uzvarām pēc kārtas, panācis Grožānu (Lotus), abi dala 6. vietu, 5. vietā ar 81 GP bez uzvarām pēc kārtas ir Vilinēvs (BAR)
– Botass (Williams) un Batons (McLaren) aizvadīja 75. GP bez uzvarām, abi panākuši Heitfeldu (BMW Sauber), visi dala 8. vietu, dalītā 6. vietā ar 76 GP bez uzvarām pēc kārtas ir Hulkenbergs (Force India) un Grožāns (Lotus)
– Hamiltons (Mercedes) izcīnīja 33. pole position, panācis Klārku (Lotus), abi dala 4. vietu, 3. vietā ar 44 pole position ir Fetels (Red Bull)
– Reikenens (Ferrari) izcīnīja 14. 6. starta vietu, panācis Kulthārdu (McLaren), abi dala 4. vietu, 3. vietā ar 17 6. starta vietām ir Rosbergs (Mercedes)
– Hamiltons (Mercedes) TOP3 kvalificējās 60. reizi, panācis Hakinenu (McLaren), abi dala 8. vietu, 7. vietā ar 62 TOP3 kvalifikācijām ir Hamiltons (McLaren)
http://www.iauto.lv/_mm/i/20161103/23488_0e79d6b2656.jpg
…vienkārši skaista bilde 😀 😀 😀
Kaut kas līdzīgs Maxim,kad šo palūdza aiziet nokaunēties 😀