Franču “L’Equipe” ziņo, ka “Williams” vienība atjkal ir uzrunājusi Felipi Masu par iespējamo atgriešanos Grūvas komandas sastāvā nākamajā sezonā. Šobrīd Valteri Botass ir kļuvis par reālāko kandidātu uz Niko Rosberga vietu “Mercedes” vienībā un tādā gadījumā “Williams” paliek ar vienu 18 gadus jaunu debitantu Lansu Strolu. Nevar aizmirst, ka “Williams” vienība savā pastāvēšanas vēsturē nekad nav riskējusi ar diviem debitantiem vai pilotiem ar mazu pieredzi, tad Paskāla Verleina pievienošanās Strolam ir ļoti maz ticams risinājums.
Bernijs Eklstons intervijā “Sky” TV ir atzinis, ka ja nu kāds spēs uzveikt Luisu Hamiltonu cīņā par titulu, tad tas visdrīzāk būs Makss Verstapens. “Verstapens šogad ir bijis satreicošs. Esmu apgalvojis, ka nākamgad neviens nespēs uzveikt Luisu Hamiltonu, taču ļoti iespējams Makss ar to mašīnu varētu nedaudz pasteidzināt Luisu,” skaidroja Eklstons.
F1 stratēģiskā grupa ir nobalsojusi pret “Force India“ piedāvājumu ļaut komandām izvēlēties kā sadalīt savu aerodinamisko izpētes laiku starp aero tuneli un CFD datorsimulāciju. FIA stingri kontrolē vēja tuneļos pavadīto laiku un “Force India” piedāvāja iespēju komandām izvēlēties iemainīt šo ļoti dārgo aerodinamiskā tuneļa laiku pret ‘teraflopiem’, kas iztērēti simulējot mašīnas aerodinamiku CFD sistēmā. Tas ļautu ietapīt līdzekļus mazajām komandām un īpaši neatpalikt aerodinamikas attīstības ziņā, jo datorsimulācijas ik gadu kļūt reālistiskākas un atdeves ziņā vairs daudz nezaudē reāliem testiem tunelī. Tomēr pret šo piedāvājumu nobalsoja “Ferrari”, “Mercedes”, “Red Bull”, “McLaren”, un “Williams” komandas. Pēc balsojuma “Force India” komandas boss Bobs Fernlijs norādīja, ka Statēģiskās grupas balsošanas sistēma smagi lobē lielo komandu intereses. “Vienīgais iemesls, kāpēc lielās komandas nobalsoja pret šo piedāvājumu ir tas, ka tās aizsargā savas pozīcijas un priekšrocības,” paziņoja Fernlijs.




