Franču “L’Equipe” ziņo, ka “Williams” vienība atjkal ir uzrunājusi Felipi Masu par iespējamo atgriešanos Grūvas komandas sastāvā nākamajā sezonā. Šobrīd Valteri Botass ir kļuvis par reālāko kandidātu uz Niko Rosberga vietu “Mercedes” vienībā un tādā gadījumā “Williams” paliek ar vienu 18 gadus jaunu debitantu Lansu Strolu. Nevar aizmirst, ka “Williams” vienība savā pastāvēšanas vēsturē nekad nav riskējusi ar diviem debitantiem vai pilotiem ar mazu pieredzi, tad Paskāla Verleina pievienošanās Strolam ir ļoti maz ticams risinājums.

Bernijs Eklstons intervijā “Sky” TV ir atzinis, ka ja nu kāds spēs uzveikt Luisu Hamiltonu cīņā par titulu, tad tas visdrīzāk būs Makss Verstapens. “Verstapens šogad ir bijis satreicošs. Esmu apgalvojis, ka nākamgad neviens nespēs uzveikt Luisu Hamiltonu, taču ļoti iespējams Makss ar to mašīnu varētu nedaudz pasteidzināt Luisu,” skaidroja Eklstons.

F1 stratēģiskā grupa ir nobalsojusi pret “Force India“ piedāvājumu ļaut komandām izvēlēties kā sadalīt savu aerodinamisko izpētes laiku starp aero tuneli un CFD datorsimulāciju. FIA stingri kontrolē vēja tuneļos pavadīto laiku un “Force India” piedāvāja iespēju komandām izvēlēties iemainīt šo ļoti dārgo aerodinamiskā tuneļa laiku pret ‘teraflopiem’, kas iztērēti simulējot mašīnas aerodinamiku CFD sistēmā. Tas ļautu ietapīt līdzekļus mazajām komandām un īpaši neatpalikt aerodinamikas attīstības ziņā, jo datorsimulācijas ik gadu kļūt reālistiskākas un atdeves ziņā vairs daudz nezaudē reāliem testiem tunelī. Tomēr pret šo piedāvājumu nobalsoja “Ferrari”, “Mercedes”, “Red Bull”, “McLaren”, un “Williams” komandas. Pēc balsojuma “Force India” komandas boss Bobs Fernlijs norādīja, ka Statēģiskās grupas balsošanas sistēma smagi lobē lielo komandu intereses. “Vienīgais iemesls, kāpēc lielās komandas nobalsoja pret šo piedāvājumu ir tas, ka tās aizsargā savas pozīcijas un priekšrocības,” paziņoja Fernlijs.

4 KOMENTĀRI

    • Precīzi pateikts Pro 😉 Par tiem vēja tuneļiem un pārējām dīvainībām,žēl ka neļauj komandām audzēt musīšus starpsezonā kā vien pats prot…bet nu kā jau viens tītars te teica,politika,šovs,bizness unti punti tra tra taa 😉
      P.S Vucān…man patīk tavs no pirksta izzīstais mīļvārdiņš 😀
      p.s 2 Vucān…tev joprojām ir sekla domāšana…paskaties pie komentāriem ir tāda opcija – ATBILDĒT…tālāk saliec puzli,lai vismaz sāktu čiričitj o čom reč 😉

  1. atkal gļučīj laba..atbildu šeit…

    fans81
    21/12/2016 at 14:25 Pieslēgties, lai rakstītu komentāru
    Edgars Vutnāns
    21/12/2016 at 13:35 Atbildēt
    ” par paredzēšanām runājot – diezvai man tev būtu jāatgādina, ko es runāju pirmssezonas testos par Ferrari un viņu problēmām…”
    Kam Jūsu augstība bija to stāstījis??? Mammai? Tikko iemetu aci visos pirms sezonas testos,ko te publicēja F1.LV un no oratorā Vucāna ne vārda par Ferrarī problēmām
    Kārtējais smadzeņu īssavienojums noticis mūsu Fuicikām

    😀 😀 😀 …man tikai viens jautājums.. – Tu esi vienkārši idi..ts , vai totāls idi…ts ?? …o cik ērtu pozīciju ieņēma Fans – ,,neko nezinu, neko neesmu dziredējis,, … 😀 ….. ,,Vucāns tur nav apgrozījies un neko nezinu,, 😀 … Fan ,Vucāns varbūt vispār tik tagad šeit ir parādījies, koa??? 😀 ….interesanti gan, par ko gan mēs jau kopš sezonas sākuma te apspriedām?? interesanti, kādēļ gan Ferrariki jau testos un kur nu vēl pirmā posma ietvaros pabaidījās likt ultrasoft?? .interesanti, kāds gan bija mans zemteksts šim visam, koa Fan????

    ..man vēlreiz jāatkārtojas… – atvieglo beidzot sev dzīvi un apārstē savu burtisko pasaules uztveri…. tavai zināšanai pirmssezonas testi tēmas neaprobežojas vien ar rakstiem , kuru virsrakstos parādās vārds ,,testu rezultāti,, …pašķirsti arī citus rakstus pirmssezonas testu laika posmā, un tev būs daudz materiāla ar ko atsvaidzināt atmiņu… tākā jau tā esmu sagrāvis tavu pašapziņu un esmu bijis pārāk nežēlīgs pret tevi, tad šoreiz būšu pret tevi saudzīgāks… 😀
    pasviedīšu tikai vienu mazu piemēru sakarā ar šo, kuru šķiet paslinkoji papētīt..

    reku mazs citāts..

    Edgars Vutnāns
    23/03/2016 at 13:05 Atbildēt
    ..pirmkārt stratēģija neko nebūtu līdzējusi ar vai bez drošības mašīnas – to rādīja Ferrari apļa laiki nogrieznī, kad riepas sāka degradēt, savukārt Meršiem gluži otrādi – ātrums bija stabils – Hamim pat auga.. tieši tas parāda sacīkšu ,,vidēko aritmētisko,, ātrumu… Mercedes atkal dominē ne vien kval. ,bet arī sacīkstēs…. Ferrari ir apmēram 0,2 sekundes atguvuši salīdzinājumā ar pagājušo sezonu , taču tas ir kriiiietni par maz….un tā nav nejaušība, ka Merši bija pat līdz pussekundei ātrāki , ja neskaita to , ka Fetelam priekšā bija tīra trase, savukārt Meršiem konkurenti – ir rādītājs Meršu rezervei… Āris droši vien tic ne tikai testu rezultātiem , bet arī ganjau ka sacīkstēs uzrādītajiem ātrākajiem apļu laikiem…. Ferrari ir šādas tādas pamatīgas problēmas , ja jau top komanda nobīstas izmantot kādu konkrētu riepu tipu….tā nav visai laba zīme….kopīgi sakot Ferreri ir bišku tuvāk , bet ja Meršiem vēl ir rezerve, kas ir ļoti ticami – tad apstākļi ir līdzīgi kā pagājušogad…. pat ar mazu , 0.100 sekunžu deficītu mūsdienu apstākļos vajag ļooooti daudz veiksmes, lai izcīnītu titulu….

    http://www.f1.lv/grozans-dienas-braucejs-raikonens-par-ferrari-konkuretspeju-pirelli-riepu-izvele-bahreinai/

    …Fan – Tu vismaz tik spēj saprast – uz ko es mērķēju ar šo te un kāds bija mans zemteksts?? (tāds, ka Ferrari jau sezonas sākumā ir liela šaize, un ka sezonas turpinājumā viņi konkurentiem zaudēs arvien vairāk un vairāk ,tākā šī šaize ir neārstējama…kas arī notika sezonas gaitā, beigās pakāšot pat RBR) … (tas tikai viens mazs arhīvu piemērs) …

    …iebāz nu vēl galvu smiltīs…
    ….tāpēc – Tu esi vienkārši idi..ts , vai tomēr totāls idi…ts ?? ..interesanti, par ko gan es visas sezonas garumā esmu runājis un pieminējis sakarā ar Ferrari?..vai ne???? 😀