Felipe Masa paziņojis, ka ir gatavs pieņemt “Williams” komandas piedāvājumu atgriezties tās sastāvā nākamgad, ja “Mercedes” komandai izdosies vienoties par Valteri Botasa pāreju. Pēc neoficiāliem avotiem tiek ziņots, ka Masas alga varētu sasniegt 5 miljonus EUR, tomēr šobrīd nekādas līgumsaistības netiek parakstītas, jo Klēras Viljamsas komandai ir aktīvi līgumi ar Botasu un Lensu Strolu. Viljamsa jau iepriekš izteicās, ka neplāno komandai piesaistīt vēl vienu jauno braucēju, kas nozīmē, ka Verleina vienīgās opcijas, visticamāk, paliks “Sauber” un “Manor”.
Tikmēr “Williams” komandas tehniskais direktors Pats Simondss nolēmis šķirties no “Williams” komandas. 63 gadus vecais britu speciālists komandai pievienojās 2013. gadā un šai laikā palīdzējis komandai atgūties pēc pamatīgās lejupslīdes un devis daudz ieguldījuma esošo rezultātu sasniegšanā. Simondss palīdzēja “Renault” komandas braucējam Fernando Alonso izcīnīt 2 titulus 2005. un 2006. gadā, bet saņēma diskvalifikāciju pēc Nelsona Pikē apzināti izvairītās avārijas skandāla. Simondsa vietu, visticamāk, ieņems līdzšinējais “Mercedes” tehniskais direktors Padijs Lovs.
Šīs sezonas lielākais GP2 čempionāta pārsteigums Antonio Džiovinaci noslēdzis līgumu ar “Ferrari” komandu un nākamsezon pildīs testpilota pienākumus. 22 gadus vecajam itālim tiks uzticēti testi pie F1 stūres sezonas laikā, bet jau janvārī būs iespēja veikt braucienus pie simulatora. “Ferrari” savu pirmssezonas prezentāciju aizvadīs 24. februārī Fiorano trasē, kam sekos divu dienu filmēšanas dienas, pēc kurām Maranello bāzētā vienība dosies uz Barselonas pirmssezonas testiem. Aizvadītajā sezonā Džiovinaci izcīnīja GP2 vicečempiona titulu “Prema” sastāvā, zaudējot vien komandas biedram Pjēram Gazlī. Nākamsezon “Prema” sastāvā startēs Šarls Leklerks un Antonio Fuoko.
Valteris uz Meršiem? Nu re, kārtējo reizi ir pierādījies, ka Edža lieliski izprot notiekošo F1. Respect, bro!
P.s. Un mana intuīcija par Filipiņa F1 karjeras turpinājumu arī mani nepievīla, kaut arī (līdzīgi kā ar Šūmja publiskā tēla nākotnes paredzēšanu) es to iztēlojos mazliet citādi, bet “in general” jeb pēc fakta es atkal nekļūdījos. 🙂
Eu ko nu?! Tgd Jūs abus var apbalvot kā F1 lielākos zābakus 😉 Ja nemaldos te kāds cits teica,ka Botas uz MB un Tavs saimnieks tikai piebalsoja…bet nu nav svarīgi titulu esat pelnījuši!
… tas putniņš vēl čivina??? 😀 …
…tagad nu Fans ārdīsies kā spēs …sliktais Vucāns šo apbižojis ne pa jokam iepriekšējā sarunā ….aizskāris viņa godaprātu ne pa jokam 😀 ….tikai ja būtu bijis tas godaprāts , tad Fans zinātu, ka arī braucot ar mēli ir jāievēro ceļazīmes… tev tur vēl kautkādi jautājumi , Fan???? …vēlies par kautko parunāt?? 😀
Var jau būt, ka tas Simondss, tā teikt, stāvēja klāt Williams rezultātu ‘sprādzienam’ 2014.gada sezonā, ko visdrīzāk gan nodrošināja pāreja uz Mercedes dzinējiem. Kopš tā laika viss atkal gājis uz leju – pēdējos 3 gados izcīnīto punktu bilance ir 320 – 257 – 138… Kas tālāk? Sezona ar pensionāru, kura vienīgā motivācija ir papildināt bankas kontu par 5 miljoniem, un asas izjūtas alkstošu debitantu ar tēva miljardiem aiz muguras? Nebrīnīšos, ja Williams kritiens turpināsies – McLaren viņus nākošgad noteikti apsteigs un iespējams vēl kāds.
Pro – ja saglabātos vecā ēra – es 100% būtu pārliecināts, ka Williamsu sniegums tikai kristos – tā iemesla dēļ, ka viņu mašīnas tehniskā attīstība jau pagājušajā sezonā sasniedza savus ,,griestus,, ..viņiem būtu spiesti sākt attīstīt jaunu ,,produktu,, (modeli)…bet tākā nākamā sezona būs reizē kārtējā jaunā ēra, tad nu visi būs līdzīgās pozīcijās, un te jau paredzēt neko nav iespējams…jebkurā gadījumā Williamsiem lielāka traģēdija būs tas (neizbēgami) , ja šo rīcībā būs divi jauniņie , nekā tad ,ja vismaz kāds pensionārs būs komandā… to apzinās arī viņi… esmu ievērojis, ka Tev ne īpaši simpatizē Masa , bet nu – divi jauniņie nevienai komandai nav vēlami…. ja Masa paliks, tad viņš nebūs pilots ,kurš strādās uz rezultātu – viņš būs pilots, kas strādās uz attīstību, kas vairāku turpmāko gadu attīstības nogrieznī, ir daudz svarīgāk un lietderīgāk….
mazliet iz vēsture;
Udens Briesmonis
10/12/2016 at 19:31 Atbildēt
Man domāt, ka Mercedes tomēr paņems Ferrari bijušo No.2 pilotu – Felipi Massu
Edgars Vutnāns
12/12/2016 at 21:18 Atbildēt
..ja viss notiktu pēc loģikas – Botass arī tiktu… es uz to liktu,BET REĀLI NETICU,KA TĀ NOTIKS
ja viens tītars te nelielītos,tad varētu arī pievērt acis,jo katram mums te bijuši visādi minējumi…
Fan…
nu pirmkārt – manuprāt tas ir bērnišķīgi ,paredzēt šodien to, ka rīt nelīs , un jau rītdienā ar to lielīties , ka vot nelīst 😀 ..tāpēc Botasa pāriešana uz Meršiem priekš manis ir vienkārša apziņa , nevis spējas vai nespējas kautko paredzēt….tāpēc ne par kādiem tituliem vienas vai otras lietas paredzēšanā mani neinteresē – nez, varbūt tev tas būtu svarīgi, kurš pirmais uzminēs, bet manuprāt tas ir bērnišķīgi…..
…
otrkārt……ja jau iemācījies beidzot atvērt arhīvus un pārvarēji savu slinkumu, tad jau varēji arī nokopēt kādu vecāku materiālu, kur es neilgi pēc Rosberga aiziešanas runāju par Botasu un vēl dažiem pilotiem….
…. treškārt -,, BET REĀLI NETICU,KA TĀ NOTIKS,, , nebūt nenozīmē, ka es tomēr nelieku uz Botasu….Tavs analfabētisms kārtējo reizi izsūcas cauri…. kā arī f1 ir tik samudžināts lauciņš , ka ar savām zināšanām vēl varot par kautko loģiski spriest, tu tikuntā ne par ko nevari būt pārliecināts… es vēl joprojām esmu piesardzīgs par Botasu līdz pēdējam , taču zinu, ka normālos apstākļos viņš jau sen būtu šai krēslā…. jau nu pārāk ilgi ir ievilkusies šī brīvās vietas dalīšana..šīm lietām būtu jānotiek ātrāk..tas tikai liecina par to, cik politizēts ir šis sports….
par paredzēšanām runājot – diezvai man tev būtu jāatgādina, ko es runāju pirmssezonas testos par Ferrari un viņu problēmām…tad nu tev būtu jāzin tas, ka te nav vajadzīga nekādas paredzēšanas un pat ne minēšanas spējas – jo ja tev ir vismaz kautkādas zināšanas par loģiskām lietām – tu vienkārši zini , nevis paredzi , kā viss izskatās un izskatīsies nākotnē…
Edgars Vutnāns
21/12/2016 at 13:35 Atbildēt
” par paredzēšanām runājot – diezvai man tev būtu jāatgādina, ko es runāju pirmssezonas testos par Ferrari un viņu problēmām…”
Kam Jūsu augstība bija to stāstījis??? Mammai? Tikko iemetu aci visos pirms sezonas testos,ko te publicēja F1.LV un no oratorā Vucāna ne vārda par Ferrarī problēmām 😉
Kārtējais smadzeņu īssavienojums noticis mūsu Fuicikām 🙂
o, lapa ielogojās beidzot….
…man tikai viens jautājums.. – Tu esi vienkārši idi..ts , vai totāls idi…ts ?? …o cik ērtu pozīciju ieņēma Fans – ,,neko nezinu, neko neesmu dziredējis,, … ….. ,,Vucāns tur nav apgrozījies un neko nezinu,, … Fan ,Vucāns varbūt vispār tik tagad šeit ir parādījies, koa??? ….interesanti gan, par ko gan mēs jau kopš sezonas sākuma te apspriedām?? interesanti, kādēļ gan Ferrariki jau testos un kur nu vēl pirmā posma ietvaros pabaidījās likt ultrasoft?? .interesanti, kāds gan bija mans zemteksts šim visam, koa Fan????
..man vēlreiz jāatkārtojas… – atvieglo beidzot sev dzīvi un apārstē savu burtisko pasaules uztveri…. tavai zināšanai pirmssezonas testi tēmas neaprobežojas vien ar rakstiem , kuru virsrakstos parādās vārds ,,testu rezultāti,, …pašķirsti arī citus rakstus pirmssezonas testu laika posmā, un tev būs daudz materiāla ar ko atsvaidzināt atmiņu… tākā jau tā esmu sagrāvis tavu pašapziņu un esmu bijis pārāk nežēlīgs pret tevi, tad šoreiz būšu pret tevi saudzīgāks…
pasviedīšu tikai vienu mazu piemēru sakarā ar šo, kuru šķiet paslinkoji papētīt..
reku mazs citāts..
Edgars Vutnāns
23/03/2016 at 13:05 Atbildēt
..pirmkārt stratēģija neko nebūtu līdzējusi ar vai bez drošības mašīnas – to rādīja Ferrari apļa laiki nogrieznī, kad riepas sāka degradēt, savukārt Meršiem gluži otrādi – ātrums bija stabils – Hamim pat auga.. tieši tas parāda sacīkšu ,,vidēko aritmētisko,, ātrumu… Mercedes atkal dominē ne vien kval. ,bet arī sacīkstēs…. Ferrari ir apmēram 0,2 sekundes atguvuši salīdzinājumā ar pagājušo sezonu , taču tas ir kriiiietni par maz….un tā nav nejaušība, ka Merši bija pat līdz pussekundei ātrāki , ja neskaita to , ka Fetelam priekšā bija tīra trase, savukārt Meršiem konkurenti – ir rādītājs Meršu rezervei… Āris droši vien tic ne tikai testu rezultātiem , bet arī ganjau ka sacīkstēs uzrādītajiem ātrākajiem apļu laikiem…. Ferrari ir šādas tādas pamatīgas problēmas , ja jau top komanda nobīstas izmantot kādu konkrētu riepu tipu….tā nav visai laba zīme….kopīgi sakot Ferreri ir bišku tuvāk , bet ja Meršiem vēl ir rezerve, kas ir ļoti ticami – tad apstākļi ir līdzīgi kā pagājušogad…. pat ar mazu , 0.100 sekunžu deficītu mūsdienu apstākļos vajag ļooooti daudz veiksmes, lai izcīnītu titulu….
http://www.f1.lv/grozans-dienas-braucejs-raikonens-par-ferrari-konkuretspeju-pirelli-riepu-izvele-bahreinai/
…Fan – Tu vismaz tik spēj saprast – uz ko es mērķēju ar šo te un kāds bija mans zemteksts?? (tāds, ka Ferrari jau sezonas sākumā ir liela šaize, un ka sezonas turpinājumā viņi konkurentiem zaudēs arvien vairāk un vairāk ,tākā šī šaize ir neārstējama…kas arī notika sezonas gaitā, beigās pakāšot pat RBR) … (tas tikai viens mazs arhīvu piemērs) …
…iebāz nu vēl galvu smiltīs…
….tāpēc – Tu esi vienkārši idi..ts , vai tomēr totāls idi…ts ?? ..interesanti, par ko gan es visas sezonas garumā esmu runājis un pieminējis sakarā ar Ferrari?..vai ne????
Fuicāns apmaldījies savās smadzenēs tik tālu, ka vairs neatšķir pirms sezonas testus no sacīkstēm…lūk citāti;
Edgars Vutnāns
21/12/2016 at 13:35 Atbildēt
” diez vai man tev būtu jāatgādina, ko es runāju PIRMS SEZONAS testos par Ferrari un viņu problēmām…”
Edgars Vutnāns
23/03/2016 at 13:05 Atbildēt
..pirmkārt stratēģija neko nebūtu līdzējusi ar vai bez drošības mašīnas – to rādīja Ferrari apļa laiki nogrieznī, kad riepas sāka degradēt.
Un kur te kaut kas ir minēts par pirms sezonas testiem, par ko Tu tā te runā…!? Fui fuicān…mosties vienreiz Tu pirms sezonas testos par Ferrari vispār neko neesi teicis…
Tak beidziet te sviestu dzīt 😀 Vucāns komentāra beigās neatceras, ko rakstījis komentāra sākumā, kur nu vēl tālākā periodā 😀
es tikai viņam cenšos palīdzēt 😀
Vermin – par vēlu Tu nāc 😀 ..kur gan tu biji tad, kad tavu draugu sliktais Vucāns te nesen testēja uz godprātību , no kuras čikss vien iznāca?? … 😀 ….izrādījās ne vien gļēvs, bet arī rīcībnespējīgs…..
Fuicān….testēt tu vari tikai to,kas tev ir biksēs…pārējais ir tikai tīrā ieņirgšana par tavu tukšo galviņu 😀
fans81
21/12/2016 at 18:44 Pieslēgties, lai rakstītu komentāru
Edgars Vutnāns
21/12/2016 at 18:05 Atbildēt
….bet tomēr….tātad , paanalizēsim…
„tad Fans81 droši vien domāja” Fuicān,Tu māki lasīt domas? Unikāls tītars tu tomēr esi…
Fan – paldies , tu man glaimo ,ja uzskati , ka protu lasīt domas… tas gan nav būtiski , jo es vienu lietu zinu skaidri – tu droši ka neko nesaprati par Ferrari problēmām ne pirms, ne pēc sezonas , jo katru reizi ,kad tās pieminēju tu maigi sakot – nespēji pateikt neko vairāk kā tikai žulti un murgiem no manas puses….
….SAPRAST un TEIKT ir divas dažādas lietas…beidz putroties
jā Fuicān…reāls āksts esi…
….
vai man būtu jāuztraucas par tavu analfabētismu?? par to , kas notika testos jau arī gāja runa gan pirms pirmā posma, gan pēc pirmā posma un turpmākajā sezonā… par lietām, kas bija novērojamas JAU TESTOS , un kas bija skaidras jau testos ,ākst…….
Piedod Fuicān,bet man nav tādas spējas,lai saprastu,ko tu esi sapratis un ar doma spēku visiem to izstāstījis pirms sezonas testos,jo kā jau tu minējis,ka esot to teicis! Tad lūdzu piedod,ka tava strāva nav aizgājusi līdz manīm un es to neesmu uztvēris 😀
Vermin
22/12/2016 at 12:12 Pieslēgties, lai rakstītu komentāru
Papildus informācija. Problēmas netiek novērotas ar Chrome. Bet tādas ir Firefox, Opera,Internet Explorer gan 8 gan 10 versijai. Un kas vēl jocīgāk uz planšetnieka ir tieši otrādi – problēmas ir, kamēr neesi ielogojies, un tās pazūd pēc ielogošanās
Vermin , man ir Chrome , bet šaize tāda pati..un ne tikai….