Grand Prix braucēju asociācijas vadītājs un bijušais F1 braucējs Alekss Vurcs ir pārliecināts, ka šobrīd divas svarīgākās jomas, kurās F1 čempionātam būtu jāattīstās, ir drošības uzlabošana un ātruma palielināšana. “Ar vārdiem ātrākas es tiešām domāju ātrākas. 450 kilometri stundā ar daudz lielāku piespiedējspēku nav neiespējami. Pieliekot pūles drošības jautājumos pie triecieniem, sacīkstes mierīgi varētu rīkot sarežģītākajās ielu trasēs pasaulē. Skatītājiem jārodas sajūtām, ka tas, ko paveic sacīkšu braucēji, ir neiedomājami drosmīgi un neiespējami parastam līdzjutējam.”

Ross Brauns norāda, ka septiņkārtējā pasaules čempiona Mihaela Šūmahera pienesums “Mercedes” komandai, kas noslēdzās 2012. gada izskaņā joprojām ir jūtams, turklāt vācieša neatkārtojamā attieksme un rūpīgā pieeja darbam ir iedvesmojusi veselu paaudzi darbinieku arī “Ferrari” vienībā. Brauns uzskata, ka tieši Šūmahera spēja attīstīt mašīnu tehniskajā jomā ir viens no iemesliem, kādēļ “Mercedes” tik pārliecinoši dominējusi pēdējo sezonu laikā. Šodien aprit trīs gadi kopš Šūmahera traģiskā slēpošanas negadījuma, tomēr viņa menedžere Sabīne Kema jau vairākkārt norādījusi, ka tuvākajā laikā nekādas ziņas par leģendārā sportista veselības stāvokli netiks sniegtas.

“F1LV

“Toro Rosso” komanda neslēpj, ka plāno iet “Red Bull” pēdās un šobrīd ved pārrunas ar vairākiem sponsoriem par sava dzinēja pārsaukšanu to vārdā. Pēdējos gadus “Toro Rosso” izmantoja “Ferrari” ražojumus, tomēr uz 2017. gadu panākta vienošanās ar “Renault”, kas zem “TAG Heuer” brenda apgādā “Red Bull” vienību. Šobrīd gan nav zināms, kura sponsora vārds parādīsies komandas nosaukumā, tomēr komandas vadītājs Francs Tosts norāda, ka šādas izmaiņas pagaidām vēl ir tikai sarunu līmenī.