Jūs taču neliksiet profesionāliem futbolistiem spēlēt ar ortopēdiskajiem apaviem tikai tāpēc, ka tie ir populāri starp parastajiem cilvēkiem?

Bernijs Eklstons uzskata, ka jaunie aerodinamikas noteikumi, kas stājas spēkā šajā sezonā nebūs pietiekami, lai pārtrauktu “Mercedes” dominanti Formulā 1. Lai to izdarītu, ir jāatsakās no hibrīddzinējiem. “”Red Bull” uzskata, ka viņi spēs uzveikt “Mercedes” ar labāku aerodinamiku, bet es par to neesmu pārliecināts,” paziņoja Eklstons. “”Mercedes” pārsvars dzinēja jomā joprojām ir liels un tieši tāpēc mums pēc iespējas ātrāk ir jāievieš jauni dzinēju noteikumi – nav svarīgi kādi. FIA Prezidents Žans Tods uzskata, ka šie hibrīd dzinēji atspoguļo modernās tendences autobūvē, taču es domāju, ka cilvēki Formulā 1 vēlas redzēt kaut ko īpašu. Viņi vēlas kaut ko skaļu, jaudīgu un tādu, ko kontrolēt spēj tikai labākie piloti pasaulē. Jūs taču neliksiet profesionāliem futbolistiem spēlēt ar ortopēdiskajiem apaviem tikai tāpēc, ka tie ir populāri starp parastajiem cilvēkiem?”

Force India” ir kļuvusi par trešo komandu, kas paziņojusi savu prezentācijas datumu. Gluži kā “Mercedes” komanda, arī “Force India” jauno modeli VJM10 atrādīs Silverstonas trasē, bet tikai dienu agrāk – 22.februārī. Pagājušā sezonā “Force India” uzrādīja labāko rezultātu pastāvēšanas vēsturē, izcīnot 173 punkus pacēlās līdz 4.vietai komandu kopvērtējumā. Šogad vienību pārstāvēs Sehio Peress un Estebans Okons, kurš pievienojās no “Manor” komandas.

Ja piespiedējspēka rādītāji būs tādi, kā rāda simulācijas, tad jau pirmajos posmos mēs redzēsim, kuri piloti pa ziemu ir bijuši sporta zālē un kuri nav

Džolions Palmers uzskata, ka šajā sezonā piloti nevarēs atļauties slinkot trenažieru zālē un mazāķ trenētie piloti uzreiz būs pamanāmi. Jaunās mašīnas solās būt par 5 sekundēm aplī ātrākas nekā pērnā gada modeļi un piespiedējspēks būs ievērojami lielāks, kas pilotu darbu padarīs fiziski smagāku. “Ja piespiedējspēka rādītāji būs tādi, kā rāda simulācijas, tad jau pirmajos posmos mēs redzēsim, kuri piloti pa ziemu ir bijuši sporta zālē un kuri nav,” paziņoja Palmers. “Jaunās mašīnas būs smagi un arī aizraujoši pilotēt.”

4 KOMENTĀRI

  1. Savā ziņā interesanti laiki gaidāmi. Kuŗš kuru tur bāzīs maisā, I mean – BCE jaunuzradušos līdzīpašniekus, jeb otrādi.
    Otrs interesantums ir par to, kas tur galu galā notiks ar to EU ‘izmeklēšanu’ par ‘konkurences kropļošanu’ iekš F1. Ir rinda lietu pašreizējā F1 ‘governancē’, kuras ir pagrūti salāgojamas ar ‘brīvas konkurences’ likumu burtiem un gariem, un arī FIA kā regulatoram un tai pat laikā līdzīpašniekam regulējamajā pasākumā (F1) var klāties gauži, ja briseles prokuratori pieķertos lietai pa nopietnam.

    Sportiskajā ziņā – ļoti jau ceru, ka motoristi – busido ceļa gājēji beidzot spēs pareizās haikas sacerēt, savus endžinus tamborējot, un ka ‘lepnajā galā’ iesāksies nopietnāka konkurence. Reņu nesenie prātuļojumi par konzervatīvi-agresīvo pieeju nākamā gada programmai man personīgi nekādu paļāvību neraisa. (līdzarko – RBR izredzēm uz nopietnu cīņu). Un uz sarkano skudēriju es arī aplam lielas cerības nelieku..

  2. Kā Mirtas tante teica: “Nu, gan laiki pienākuši…” Lai panāktu izmaiņas spēku samēros, ikreiz jāveic apvērsums tehniskajos noteikumos, būtībā liekot visu uzbūvēt no nulles. Un tas, kuram konkrētajā reizē paveicas, ir kings uz nākamajiem 3… 5… gadiem. Bet, mīlīši, ļaujiet taču vienkārši normāli pilnveidot dzinējus! Bērnudārzs…