F1 menedžmenta direktors sporta jautājumos Ross Brauns, uzskata, ka galvenā joma, pie kuras jaunajai vadībai vajadzētu ķerties, ir noteikumu vienkāršošana, lai padarītu sacīkšu vērošana ievērojami vienkāršāku un saprotamāku arī cilvēkiem no malas.

Šobrīd atbildu par sporta pusi. Tas, ko vēlos panākt, sadarbojoties ar čempionāta investoriem, komandām un FIA, ir vīzija, kādā mums vajadzētu attīstīties tuvāko gadu laikā. No savas pieredzes zinu, ka F1 ir tendence ļoti ātri reaģēt uz kādu problēmu, cenšoties to likvidēt, bet ļoti reti tiek padomāts par to, kas notiks pēc 3 – 5 gadiem,” norāda Brauns, kurš savā amatā tika iecelts vien vakardien.

Tas, ko fani vēlās ir vairāk intrigu, ciešāka braukšana un vieglāka sekošana notikumiem. Tagad svarīgākais uzdevums būs rast kopsaucēju ar iesaistītajām pusēm. Bet vienkāršošana ir vitāli svarīga, jo man kā skatītājam ne vienmēr ir pilnībā skaidrs, kas notiek trasē.”

62 gadus vecais Brauns arī norādījis, ka ir pārliecināts, ka Silverstounas trase neizzudīs no F1 kalendāra, turklāt tiks darīts viss iespējamais, lai saglabātu arī citas leģendārās trases, kas nonākušas grūtībās.

Bernijs ir unikāls. Veids, kādā viņš pacēla šo sporta veidu līdz tam, kas tas ir tagad, ir neatkārtojams. Viņš bija F1 vadītājs unikālā ērā. Tomēr viņam jau ir 86 gadi un reizēm pienāk laiks, pāriet citā dzīves fāzē,” par savu priekšgājēju komentē Brauns.

9 KOMENTĀRI

    • IMO, jaunajiem F1 īpašniekiem jāizrunā ar FIA pa nopietnam, vai vēl mistera Mozlija definētā ustanofka, ka F1 jābūt vismaz kaut kādā mērā ‘road-relevant’, ir joprojām spēkā jeb nē.

      Ja atbilde ir pozitīva (ka ‘road-relevant’ IR spēkā), tad tankošanās atgriešanās iekš F1 ir mazticama, mansdomāt. Neierobežots kurināmā ‘budžets’ nerīmējas ar moderno laiku aktualitātēm 🙁

      2017. gada sezonas ietvaros nekas dižs nav izmaināms šākātā, jāpiezīmē. Vēl BCE parakstītie papīri (kā Concorde Agreement) jāgodā arī jaunajiem īpašniekiem, un izmainīt ko iespējams vien, ja visas līgumslēdzējas puses piekrīt – kas ir ārkārtīgi reti novērojams fenomens F1 paddockā, pēc visiem nostāstiem.

    • Man gan liekas , ka F1 darbojoties kā benzovozam pārvadājot visu sacīkšu distanci visu sacīkstei nepieciešamo degvielas daudzumu, kopējam degvielas patēriņam būtu jābūt lielākam. Neviens jau nesaka , ka nevar atstāt tos slavenos degvielas caurplūdes mērīšanas verķus kuru ilggadīgas darbināšanas periodā ir vesels viens sodītais un tas pat šo mērītāju ‘zaļuma’ periodā 😀
      Degvielas uzpilde kopā ar riepu nomaiņu deva kaut kādu spēles laukumu sacīkšu stratēģijai, atšķirībā no patreizējā vienīgās stratēgiskās iespējas ‘braukt vagoniņā’ un nenokavēt nomainīt reizē ar citiem

      • es savu textu iesāku izdomāt, vadoties no mistera Brona postulētās ‘noteikumu vienkāŗšības’ premisas..

        manā vientieša prātā – ja tankoties ir ļauts principā, tad ‘ņegože’ ir ievilkt tai it-kā atļaujai līdzi bonusā papildnodaļu iekš noteikumiem, kā tieši ir/nav ļauts tankoties, jebšu cik drīkst/nedrīkst būt vidējā/momentānā/integrālā/diferenciālā vai sazin kāda vēl gudri izmērītā un vēl gudrāk pārrēķinātā degvielas patēriņa vērtība…
        bez tankošanās tas viss ir vienkāŗši – degvielas ‘budžetu’ nosaka benzīnbākas tilpums. punkc

  1. Man domāt, ideāls risinājums būtu tāds, kur degvielas uzpilde ir atļauta, bet nav obligāta. Vienkārši panākams ar lielāku brīvību degvielas bākas izmēros. Tas nozīmētu, ka viena komanda varētu būvēt formulu ar mazāku bāku, bet vairāk uzpildēm cita ar lielāku bet retākām. Tāpat kāda sacīkste varētu iztikt bez uzpildēm vispār, kamēr citās varbūt vajag divas.

    Protams, jebkādi degvielas patēriņa ierobežojumi autosacīkstēs, manuprāt, ir nevajadzīgi. Tā ir F1. Degvielas taupīšanu atstājiet kādām ekosacīkstēm.