“Toyota” komandai izdevies izcīnīt dubultuzvaru Spa trasē notikušajās WEC 6 stundu sacensībās, pārspējot konkurentus no “Porsche”. Pēdējās minūtēs abas vadošās japāņu rūpnīcas ekipāžas sarīkoja lielisku šovu cīņā par uzvaru.
Maika Konveja un Kamui Kobajaši ekipāžai nācās iztikt bez Hosē Marijas Lopesa, kurš joprojām atgūstas pēc pagājušā posma avārijas. Neraugoties uz to, duets lieliski kontrolēja notikumu gaitu pirmās stundas, tomēr divi dzelteno karogu periodi ļāva vadību pārņemt otrai “Toyota” komandai – Deividsonam, Buemi un Nakadžimam.
40 sekunžu deficītu Konvejs ar Kobajaši deldēja apli pēc apļa, līdz pēdējā aplī abu mašīnu starpā bija mazāk kā sekunde. Cīņā ar atpalicējiem Buemi bija veiksmīgāks par Kobajaši un vadības maiņa nenotika. Šveicietis gan pēc finiša atzina, ka viņa ekipāža nebija ātrākā un veiksme spēlēja lielu lomu rezultātu sadalē.
Abas “Porsche” ekipāžas ieņēma trešo un ceturto vietu, lai gan pēdējā stundā bija cerības uz labāku rezultātu līdz Hārtlija sadursmei ar Romēna Dimā “Signatech Alpine” komandas spēkratu. “Toyota” izmantoja arī trešo mašīnu, vairāk domājot par Lemānas 24 stundu sacīkstēm, kas finišu sasniedza 5. vietā, kamēr vienīgā privātā komanda “ByKolles” tiki par 1 apli apsteidza ātrākās LMP2 mašīnas.
LMP2 klasē “G-Drive” komandas trio Alekss Linss, Pjērs Tirē (Thiriet) un Romans Rusinovs pārvērta pole position uzvarā. Ilgu laiku norisinājās spraiga cīņa ar “Rebellion” ekipāžu Senna / Kanāls / Prosts, kam stundu pirms finiā nācās doties boksos telemetrijas sensora problēmu dēļ.
GTE-Pro klasē, kas pēdējā laikā kļuvusi par “Ferrari” un “Ford” dueļa vietu šoreiz labāki izrādījās itāļi, kuru savstarpējā cīņā pie uzvaras klasē tika Sems Bērds un Davide Ridžons (Rigon), kamēr GTE-Am klasē dominēja Lamī, Laudas un Dalla Lanas pilotētais “Aston Martin”.
V. | Klase | Braucēji | Mašīna | Rezultāts |
1 | LMP1 | S.Buemi, A.Davidson, K.Nakajima | Toyota | 6h00m11.490s |
2 | LMP1 | M.Conway, K.Kobayashi | Toyota | 1.992s |
3 | LMP1 | T.Bernhard, E.Bamber, B.Hartley | Porsche | 35.283s |
4 | LMP1 | N.Jani, A.Lotterer, N.Tandy | Porsche | 1m25.438s |
5 | LMP1 | S.Sarrazin, Y.Kunimoto, N.Lapierre | Toyota | 2 apļi |
6 | LMP1 | O.Webb, D.Kraihamer, J.Rossiter | ENSO CLM/NISMO | 12 apļi |
7 | LMP2 | R.Rusinov, P.Thiriet, A.Lynn | ORECA/Gibson | 13 apļi |
8 | LMP2 | J.Canal, N.Prost, B.Senna | ORECA/Gibson | 13 apļi |
9 | LMP2 | H-Pin Tung, O.Jarvis, T.Laurent | ORECA/Gibson | 13 apļi |
10 | LMP2 | M.Beche, D.H.Hansson, N.Piquet Jr. | ORECA/Gibson | 14 apļi |
11 | LMP2 | R.Dumas, G.Menezes, M.Rao | Alpine/Gibson | 14 apļi |
12 | LMP2 | P.Ragues, A.Negrao, N.Panciatici | Alpine/Gibson | 15 apļi |
13 | LMP2 | T.Graves, J.Hirschi, J-E.Vergne | ORECA/Gibson | 15 apļi |
14 | LMP2 | R.Gonzalez, S.Trummer, V.Petrov | ORECA/Gibson | 15 apļi |
15 | LMP2 | F.Perrodo, B.Hanley, E.Collard | ORECA/Gibson | 15 apļi |
16 | LMP2 | D.Cheng, A.Brundle, T.Gommendy | ORECA/Gibson | 17 apļi |
17 | GTE Pro | D.Rigon, S.Bird | Ferrari | 22 apļi |
18 | GTE Pro | J.Calado, A.P.Guidi | Ferrari | 23 apļi |
19 | GTE Pro | S.Mucke, O.Pla, B.Johnson | Ford | 23 apļi |
20 | GTE Pro | A.Priaulx, H.Tincknell, L.Derani | Ford | 23 apļi |
21 | GTE Pro | R.Lietz, F.Makowiecki | Porsche | 24 apļi |
22 | GTE Pro | M.Christensen, K.Estre | Porsche | 24 apļi |
23 | GTE Pro | D.Turner, J.Adam, D.Serra | Aston Martin | 25 apļi |
24 | GTE Pro | N.Thiim, M.Sorensen, R.Stanaway | Aston Martin | 25 apļi |
25 | GTE Am | P.D.Lana, P.Lamy, M.Lauda | Aston Martin | 27 apļi |
26 | GTE Am | C.Ried, M.Cairoli, M.Dienst | Porsche | 27 apļi |
27 | GTE Am | W.Sun Mok, K.Sawa, M.Griffin | Ferrari | 28 apļi |
28 | GTE Am | T.Flohr, F.Castellacci, M.Molina | Ferrari | 29 apļi |
NF | LMP2 | N.Moore, P.Hanson, K.Chandhok | Ligier/Gibson | Izstājās |
NF | GTE Am | M.Wainwright, B.Barker, N.Foster | Porsche | Izstājās |