“Toyota” komandai izdevies izcīnīt dubultuzvaru Spa trasē notikušajās WEC 6 stundu sacensībās, pārspējot konkurentus no “Porsche”. Pēdējās minūtēs abas vadošās japāņu rūpnīcas ekipāžas sarīkoja lielisku šovu cīņā par uzvaru.

Maika Konveja un Kamui Kobajaši ekipāžai nācās iztikt bez Hosē Marijas Lopesa, kurš joprojām atgūstas pēc pagājušā posma avārijas. Neraugoties uz to, duets lieliski kontrolēja notikumu gaitu pirmās stundas, tomēr divi dzelteno karogu periodi ļāva vadību pārņemt otrai “Toyota” komandai – Deividsonam, Buemi un Nakadžimam.

“F1LV

40 sekunžu deficītu Konvejs ar Kobajaši deldēja apli pēc apļa, līdz pēdējā aplī abu mašīnu starpā bija mazāk kā sekunde. Cīņā ar atpalicējiem Buemi bija veiksmīgāks par Kobajaši un vadības maiņa nenotika. Šveicietis gan pēc finiša atzina, ka viņa ekipāža nebija ātrākā un veiksme spēlēja lielu lomu rezultātu sadalē.

Abas “Porsche” ekipāžas ieņēma trešo un ceturto vietu, lai gan pēdējā stundā bija cerības uz labāku rezultātu līdz Hārtlija sadursmei ar Romēna Dimā “Signatech Alpine” komandas spēkratu. “Toyota” izmantoja arī trešo mašīnu, vairāk domājot par Lemānas 24 stundu sacīkstēm, kas finišu sasniedza 5. vietā, kamēr vienīgā privātā komanda “ByKolles” tiki par 1 apli apsteidza ātrākās LMP2 mašīnas.

LMP2 klasē “G-Drive” komandas trio Alekss Linss, Pjērs Tirē (Thiriet) un Romans Rusinovs pārvērta pole position uzvarā. Ilgu laiku norisinājās spraiga cīņa ar “Rebellion” ekipāžu Senna / Kanāls / Prosts, kam stundu pirms finiā nācās doties boksos telemetrijas sensora problēmu dēļ.

GTE-Pro klasē, kas pēdējā laikā kļuvusi par “Ferrari” un “Ford” dueļa vietu šoreiz labāki izrādījās itāļi, kuru savstarpējā cīņā pie uzvaras klasē tika Sems Bērds un Davide Ridžons (Rigon), kamēr GTE-Am klasē dominēja Lamī, Laudas un Dalla Lanas pilotētais “Aston Martin”.

V. Klase Braucēji Mašīna Rezultāts
1 LMP1 S.Buemi, A.Davidson, K.Nakajima Toyota 6h00m11.490s
2 LMP1 M.Conway, K.Kobayashi Toyota 1.992s
3 LMP1 T.Bernhard, E.Bamber, B.Hartley Porsche 35.283s
4 LMP1 N.Jani, A.Lotterer, N.Tandy Porsche 1m25.438s
5 LMP1 S.Sarrazin, Y.Kunimoto, N.Lapierre Toyota 2 apļi
6 LMP1 O.Webb, D.Kraihamer, J.Rossiter ENSO CLM/NISMO 12 apļi
7 LMP2 R.Rusinov, P.Thiriet, A.Lynn ORECA/Gibson 13 apļi
8 LMP2 J.Canal, N.Prost, B.Senna ORECA/Gibson 13 apļi
9 LMP2 H-Pin Tung, O.Jarvis, T.Laurent ORECA/Gibson 13 apļi
10 LMP2 M.Beche, D.H.Hansson, N.Piquet Jr. ORECA/Gibson 14 apļi
11 LMP2 R.Dumas, G.Menezes, M.Rao Alpine/Gibson 14 apļi
12 LMP2 P.Ragues, A.Negrao, N.Panciatici Alpine/Gibson 15 apļi
13 LMP2 T.Graves, J.Hirschi, J-E.Vergne ORECA/Gibson 15 apļi
14 LMP2 R.Gonzalez, S.Trummer, V.Petrov ORECA/Gibson 15 apļi
15 LMP2 F.Perrodo, B.Hanley, E.Collard ORECA/Gibson 15 apļi
16 LMP2 D.Cheng, A.Brundle, T.Gommendy ORECA/Gibson 17 apļi
17 GTE Pro D.Rigon, S.Bird Ferrari 22 apļi
18 GTE Pro J.Calado, A.P.Guidi Ferrari 23 apļi
19 GTE Pro S.Mucke, O.Pla, B.Johnson Ford 23 apļi
20 GTE Pro A.Priaulx, H.Tincknell, L.Derani Ford 23 apļi
21 GTE Pro R.Lietz, F.Makowiecki Porsche 24 apļi
22 GTE Pro M.Christensen, K.Estre Porsche 24 apļi
23 GTE Pro D.Turner, J.Adam, D.Serra Aston Martin 25 apļi
24 GTE Pro N.Thiim, M.Sorensen, R.Stanaway Aston Martin 25 apļi
25 GTE Am P.D.Lana, P.Lamy, M.Lauda Aston Martin 27 apļi
26 GTE Am C.Ried, M.Cairoli, M.Dienst Porsche 27 apļi
27 GTE Am W.Sun Mok, K.Sawa, M.Griffin Ferrari 28 apļi
28 GTE Am T.Flohr, F.Castellacci, M.Molina Ferrari 29 apļi
NF LMP2 N.Moore, P.Hanson, K.Chandhok Ligier/Gibson Izstājās
NF GTE Am M.Wainwright, B.Barker, N.Foster Porsche Izstājās