Lemānas 24 stundu sacīkšu trešās vietas ieguvēji “Vaillante Rebellion Racing” ekipāža #13 saņēmusi diskvalifikāciju par neatbilstību FIA tehniskajiem noteikumiem.

“Rebellion” mašīnai, kuru vadīja Nelsons Pikē Jr., Matiass Beše un Deivids Heinemeiers-Hansons, sacīkšu laikā tika veiktas izmaiņas homoloģētajai dzinēja daļai. Diennakts braucienam tuvojoties finišam, tika pārveidota pārsega atvere, lai atvieglotu pieeju starterim bez virsbūves noņemšanas. Šāda rīcība būtu attaisnojama tikai tad, ja mašīna būtu iekļuvusi avārijā.

Līdz ar to uz trešo vietu pakāpusies “Jackie Chan DC Racing” ekipāža ar Deividu Čengu, Tristianu Gomendī un Aleksu Brandlu, bet komanda nodrošinājusi dubultuzvaru LMP2 klasē. Līdz ar to par pozīciju pakāpusies arī Konstantīna Calko pārstāvētā “ARC Bratislava” ekipāža, kas nu ieņem 45. vietu. Tieši Calko neilgi pirms finiša sadūrās ar “Rebellion” braucēju Neslonu Pikē Jr., par ko brazīlietis saņēma 10 sekunžu sodu.

“F1LV

Papildus divus punktus tā rezultātā nopelnījusi #8 “Toyota” ekipāža, kas pirms sacīkstēm tika uzskatīti par galvenajiem pretendentiem uz uzvaru. Viņu komandas biedri #7 “Toyota”, kas izstājās sajūga pārkaršanas rezultātā, skaidro, ka tehniskās ķibeles notikušas nelāga parpratuma rezultātā – LMP2 klases braucējs Vinsents Kapilare (Vincent Cappilaire), izrādot cieņu līderiem, esot mājis boksu celiņā, tomēr Kobajaši to uztvēris kā tiesneša māšanu doties trasē. Japāņu braucējs sāka pamest boksus, kad saņēma norādījumus no komandas tajos vēl uz mirkli uzkavēties. Vairākkārtēja sajūga spiešana un bremzēšana sistēmu pārkarsējusi un likusi Kobajaši izstāties.