“Renault” bija vienīgā komanda, kas nespēja gūt punktus Azerbaidžānā. Redzot “Force India” ātrumu un “Williams” cīņassparu, sezonas mērķis – 5. vieta konstruktoru kausā – sāk izskatīties arvien nereālāks, it īpaši, ja Palmera rezultāti nesāks strauju augšupeju.

Niko Hulkenbergs: “Austrijai ir ļoti raksturīga ģimeniska atmosfēra. Visi ir ļoti relaksēti un daudz vācu fani brauc uz šejieni, kā rezultātā gandrīz jūtos tā, it kā šis būtu mans māju posms. Braukšana Spīlbergā ir ļoti aizraujoša, it īpaši redzot fonā brīnumainos Alpu kalnus. Pašai trasei ir saglabāta vēsturisko trašu esence, kas padara visu vēl jautrāku. Pilnīgi noteikti būs jāpagaršo vietējā šnicele, kas ir viens no maniem mīļākajiem ēdieniem, kā arī viņu brīnumainie deserti. Lai gan Spīlberga atrodas nekurienes vidū, ainava ar laukiem un govīm piesaista. Pati trase ir īsa un ar maz līkumiem, tomēr tas nemazina grūtību gan no braucēja, gan mašīnas tehniskās puses. Līkumi ļoti viltīgi un apļa laikā ir pamatīgas reljefa izmaiņas. Veikt ātru apli ir daudz grūtāk kā varētu izskatīties uz papīra. Līkumi ir dažādi, tādēļ atrast pareizākos mašīnas regulējumus nebūs viegli. Pērn man tas izdevās, kvalificējoties pirmajā rindā. Žēl, ka sacīkstēs nespēju to atkārtot.”

Džolions Palmers: “Trase ir salīdzinoši vienkārša. Tajā ir tikai deviņi līkumi. Tā kā aplis ir īss, rezultāti ir cieši un katra mazākā kļūda var maksāt ļoti dārgi. Pirms pirmā un otrā līkuma ir garas taisnes – šajās vietās ir lieliska iespēja veikt apdzīšanu. Trase dažviet ir mazliet negluda. Pēdējais līkums ir ļoti ātrs, tādēļ ir svarīgi tajā nekļūdīties. Riepu degradācija ir neliela, līdz ar to varēs visu sacīksti pavadīt bez jebkādas taupīšanās. Pērn sāku no beigām, bet aizcīnījos līdz 12. vietai priekšā komandas biedram. Ar nelielu veiksmes devu finišs punktos bija iespējams. Tas bija viens no maniem labākajiem startiem pērn. Izbaudīju arī sacīkstes 2014. gadā GP2 un piektdienas treniņus pirms diviem gadiem. Tagad svarīgi turpināt izaugsmi uz šīs pārliecības, lai veiksme beidzot būtu manā pusē. Cerams, ka pirms vasaras pārtraukuma spēsim lietas mainīt uz labo pusi, to sākot jau šeit.”

“F1LV

Remi Tafins (dzinēju departamenta tehniskais direktors): “No potenciālā snieguma skatupunkta šī “Red Bull” trase ir ļoti līdzīga Baku un diezgan prasīga pret dzinēju. Centīsimies pilnveidot uz Azerbaidžānu sagatavotos uzlabojumus un pagaidām tā arī turpināsim attīstīt esošo dzinēju, iztiekot bez milzu izmaiņām. Turbokompresoram šis būs īpaši izaicinošs posms, jo trase ir ļoti augstu virs jūras līmeņa. Ja izdosies izvairīties no problēmām, tiksim punktos.”

Sirils Abitebuls (komandas vadītājs): “Šis ir sezonas kritiskais punkts. Ir jāaizmirst par sarūgtinājumu Baku un jādara viss, lai gūtu pēc iespējas vairāk punktu, citādāk nespēsim sasniegt nospraustos mērķus. Uzlabojumi mašīnai rada pārliecību un pozitīvismu, dodoties uz Austriju, kas cerams būs svaigs sākums, lai atgūtu zaudēto. Austrija un Silverstouna ir pirmie Eiropas posmi, kas notiek nedēļu viens pēc otra. Tie ir ļoti interesanti posmi ar aizrautīgiem līdzjutējiem. Cerams, ka Spīlbergā spēsim sniegt faniem tikpat aizraujošu šovu kā Baku, tikai šoreiz ar “Renault” mašīnām punktos.”

1 KOMENTĀRS