“McLaren” izpilddirektors Zaks Brauns paziņojis, ka “McLaren” nopietni apsver iespēju pievienoties pasaules izturības sacīkšu čempionātam, tostarp piedaloties Lemānas 24 stundu sacīkstēs. “McLaren” plāno pievienoties LMP1 klasei, kur šogad startē “Porsche”, “Toyota”, kā arī privātā vienība “ByKolles”.

Brauns atklāja, ka “McLaren” šobrīd izskata vairākas iespējas. Līdz ar WEC čempionātu “McLaren” lūkojas arī Amerikā bāzētajā IMSA sportskāru čempionātā, norādot, ka WEC šobrīd izgājuši no rāmjiem tēriņu ziņā.

Domāju, ka pienācis brīdis WEC nospiest ‘atstatīt’ (reset) pogu. Vēlos atgriezties “Porsche” 956 vai 962 laikos, kad rūpnīcu un privātās komandas cīnījās savā starpā, bet iespēja uzvarēt bija visiem. Pie esošajiem noteikumiem nekas tāds nav iespējams. Tomēr redzam, ka LMP2 klasē, kur tēriņi tiek strikti kontrolēti. Vēlos, lai LMP1 rīkotos līdzīgi,” skaidro Zaks Brauns, kurš arī norādījis, ka ar sacīkšu palīdzību vēlās attīstīt “McLaren” hibrīdtehnoloģijas.

“F1LV

Runājot par finansiālo aspektu, Brauns turpina slavēt LMP2 klasi, norādot, ka mašīnas ir ātrākas nekā dažus gadus veci LMP1 klases spēkrati, lai gan pilnai sezonai nepieciešami tikai 5 miljoni USD. “McLaren” vadītājs uzskata, ka 20 miljoni USD būtu robeža, pie kuras viņaprāt būtu vērts pievienoties LMP1 klasei. “Nav nepieciešams kopēt IMSA čempionāta DPi konceptu, tomēr ir lietas, ko vērts ņemt kā paraugu.

1 KOMENTĀRS