Braucēju sapulcē Suzukā Romēns Grožāns pacēlis jautājumu par drošības jostu atbrīvošanu goda apļa laikā. “Haas” braucējs ievērojis, ka Luiss Hamiltons nereti tās padara vaļīgākas uzvaras svinību laikā, tomēr Fetela un Strola avārija esot uzskatāms piemērs, kādēļ šāda rīcība varētu būt potenciāli bīstama. Sacensību tiesnesis Čārlijs Vitings problēmu nesaskatīja ar nosacījumu, ka drošības jostas netiek noņemtas pilnībā, bet tikai padarītas mazliet vaļīgākas, ļaujot sportistiem brīvāk kustēties mašīnas kokpitā.
Sebastians Fetels Japānas GP laikā izstājās aizdedzes sveču problēmas dēļ. “Ferrari” komanda par problēmām uzzināja līdzko titula pretendents pameta boksus, lai dotos instalācijas aplī pirms nostāšanās uz starta līnijas (pirms iesildīšanās apļa). Mehāniķi centās novērst problēmu, tomēr pietrūka laika, kā rezultātā Fetela mašīnai jūtami trūka jauda, liekot četrkārtējam čempionam izstāties. Pats Fetels centās komandai palīdzēt, kā rezultātā neieradās uz Japānas himnas atskaņošanu, par ko saņēma brīdinājumu. Tā kā tas “Ferrari” braucējam ir jau otrais šosezon, nākamais brīdinājums automātiski pārvērtīsies par 10 starta vietu sodu.
Lai gan atpalicēju esamība patraucēja Maksa Verstapena izredzēm sacīkšu izskaņā noķert Luisu Hamiltonu, “Red Bull” braucējs uzskata, ka tas neesot bijis iemesls, kādēļ 20 gadus vecajam sportistam neizdevās izcīnīt otro uzvaru pēc kārtas. Verstapens stāsta, ka abu braucēju mašīnas bijušas gandrīz vienlīdz ātras, tādēļ apdzīšanas iespējas, visticamāk, jebkurā gadījumā nepienāktu, neslēpjot, ka sacīkšu otrajā nogrieznī ar mīkstajām riepām mašīna uzvedusies ievērojami labāk.
Kāda gan Grožānam daļa par to, ko ar drošības jostām dara Hamiltons?! Nu, nositīsies aiz savas muļķības – pats vainīgs!