Britu laikrakstā “The Daily Telegraph” publicēts fragments no viņa autobiogrāfijas “Life to the Limit”, kas Lielbritānijas veikalu plauktos parādīsies rītdien. Tajā Batons atklāj šķēršļus savstarpējā sadarbībā ar Luisu Hamiltonu, kad abi bija komandas biedri “McLaren” sastāvā.
Viena no pirmajām reizēm, kad 2009. gada čempionam bija grūti izprast Hamiltonu pienāca 2010. gadā Turcijā, kad savstarpēju sadursmi piedzīvoja abi “Red Bull” braucēji Marks Vēbers un Sebastians Fetels, kam sekoja cīņa starp abiem “McLaren” braucējiem – Džensons Batons uz mirkli atņēma Hamiltonam līderpozīciju, tomēr apli vēlāk abi atgriezās savās iepriekšējās pozīcijās.
“Sezona bija pusē un biju guvis vairāk punktu. Vai viņam patika zaudēt komandas biedram? Drošvien, ka nē. Viņam patīk sacensties, tieši tādēļ mēs abi tur atradāmies. Luiss izturējās normāli, tomēr varēju just, ka viņš ir mazliet aizvainots. Godīgi sakot, man šķiet es viņam nekad tā īsti nepatiku. Turcijā lietas tikai pasliktinājās, kad gandrīz sadūrāmies. Mediji apbalvošanas ceremonijā pamanīja, ka mūsu ķermeņa valoda liecina par nesaskaņām, turklāt svinības bija pieklusinātas. Viņš pat vēlāk pienāca man klāt un prasīja, vai es apdzinu pretēji komandas norādījumiem. Viņš bija uzvarējis. Es teicu: “Nē, man nekādi norādījumi netika doti.”
Tas viņu pamatīgi nokaitināja. Viņam piezagās doma, ka komanda ir nostājusies manā pusē, lai gan viņš nekad neizskaidroja, kādēļ, lai komanda tā darītu, jo mēs pārliecinoši virzījāmies uz dubultuzvaru, tādēļ, ja neskaita pāris inženierus, visiem bija pie kājas, kurš finišē pirmais, bet kurš otrajā vietā. Tas bija dīvaini un nevajadzīgi, un tikai pierādīja, ka aiz publiskajiem smaidiem apakšā bija arī daļa rūgtuma.”
Otra reize, kad Batons nespēja izprast Hamiltona domu gājienu pienāca pēc diviem gadiem Beļģijā, kur Hamiltons savā Twitter kontā publicēja telemetrijas datus, kas uzrādīja, ka kvalifikācijā tika zaudēts laiks aizmugurējā antispārna dizaina nepilnību dēļ.
“Ko tieši viņš domāja, es nevaru teikt. Protams, visa nepatika tika vērsta pret komandu, nevis mani, tomēr arī es kļuvu par cietēju, publicētās telemetrijas dēļ. Tādas lietas vienkārši nedrīkst darīt. Ekrānšāviņš uzrādīja lietas, ko ļoti aktīvi cenšamies slēpt no konkurentiem. Es savu viedokli nepaturēju pie sevis. Oficiālā versija vēstīja, ka esmu ‘neapmierināts’. Ja izmantotu manu neoficiālo versiju, tad ‘Kas par ******?’ būtu piemērotāka. Zināju, ka tas nav domāts personīgi, vienkārši muļķīgs gājiens. Vēstījums no Luisa nebija “Es ienīstu Batonu!”, bet gan “Man ir apnikusi “McLaren” pieeja.” Sezonas beigās tika paziņots, ka Luiss dosies uz “Mercedes” un kļūs par Rosberga komandas biedru. Biju mazliet vīlies. Izbaudīju mūsu divkauju trasē. Ārpus tās gan viņš visu laiku bija mazliet dīvains.“