“Toro Rosso” tehniskais direktors Džeimss Kejs paudis entuziasmu sākt sadarbību ar “Honda” dzinēju ražotājiem. Kejs norādījis, ka “Honda” kļuvuši ne tikai par piegādātāju, bet sadarbības partneri un progress rit kā cerēts, turklāt japāņu rīcībā ir daudz vērtīgu datu no sadarbības ar “McLaren”. Par vienu no priekšrocībām Kejs minējis laicīgu sadarbības uzsākšanu, nevis  pēdējā brīža lēmumu, kā nereti gadījies pēdējo gadu laikā.

“Renault” nav nobažījusies par iespēju, ka tās jaunākie jaudas agregātu klienti “Mclaren” varētu pārspēt tās rūpnīcas komandu. Sirils Abitebuls norādījis, ka komandas plāni un mērķi nav mainījušies un franču kompānija pat ir ieguvēji – citkārt nebūtu bijusi iespēja piesaistīt Karlosu Saincu, bet klientu maiņa ļauj uz katru darbu paskatīties no cita skatupunkta, turklāt, ja ilgtermiņa mērķis ir atgriezties virsotnē, tad nav jābaidās no konkurentiem, neatkarīgi no tā, kādu dzinēju tie lieto.

“Red Bull” nolēmuši sākt darbu pie nākamā gada modeļa laicīgāk nekā sākotnēji plānots, lai izvairītos no līdzīgām problēmām kā šogad, kad vienība pirmajos posmos ievērojami atpalika no vadošajām komandām, panākot tās tikai sezonas otrajā pusē. Daniels Rikjardo skaidro, ka šādas problēmas “Red Bull” ir jau vairākus gadus un cer, ka risinājums palīdzēs spert soli uz augšu laicīgāk kā ierasts.