Divkārtējais pasaules čempions Fernando Alonso, kurš šonedēļ oficiāli pagarināja līgumu ar “McLaren” komandu, norādījis, ka līgums ir spēkā uz vairākām sezonām, kas ir pretstatā sākotnējām runām, ka spāņu braucējs vēlās tikai viena gada līgumu, lai izvērtētu “McLaren Renault” konkurētspēju un pieņemtu atbilstošu lēmumu par karjeras turpinājumu pēc 2018. gada.
“Mēs darījuma detaļas nekad publiski neizpaužam, un šis nebūs izņēmums. Varu vien teikt, ka kontrakts noslēgts uz vairākiem gadiem. Tad jau redzēsim, kā lietas attīstīsies. Tomēr esmu entuziasma pilns par nākamo gadu, uz ko dosimies ar pilnīgi citām ambīcijām, mēģinot “McLaren” atgriezt, kur tas ir pelnījis būt. jau tagad vēlos doties uz Austrālijas posmu,” stāsta spāņu braucējs.
“Mums nebija iemesla steigties – ne man, ne komandai. Jau no pirmā brīža ticēju, ka mašīnas aerodinamika, vismaz šasija, attīstās pareizā virzienā un mums vairs nebūs problēmu ar mehānisko saķeri.” Alonso stāsta, ka izvērtējis ļoti daudz dažādus piedāvājumus karjeras turpmākai attīstībai, tomēr “McLaren” variants šķitis vispārliecinošākais.
Spāņu veterāns atzīst, ka pēc komandas līguma ar “Renault” vēlējies nogaidīt dažas nedēļas, lai gūtu lielāku skaidrību par nākamās sezonas jaudas agregātiem. “Atkal braukt ar “Renault” ir ļoti aizraujoši, neraugoties uz to, ka tas ir tikai dzinējs,” atzīst Alonso, kurš savus titulus 2005. un 2006. gadā izcīnīja tieši Francijas autoražotāja rūpnīcas komandā.
Runājot par sava talanta apliecināšanu citās autosporta kategorijās, Alonso norāda, ka izlaidīs nākamā gada Indy 500 braucienu, kas jau atkal notiks vienā nedēļas nogalē ar Monako Grand Prix, tomēr neslēpj vēlmi atgriezties gadu vai divus vēlāk.
Amerikāņu faniem gan ir lieliska iespēja redzēt Alonso citā ampluā. Fernando nekad nav slēpis savu vēlmi izcīnīt motorsporta ‘Triple Crown’ (uzvara Monako GP, Indy 500 un Lemānas 24h), tādēļ kā pirmo izmēģinājumu pirms nopietnas pievēršanās izturības sacīkstēm Alonso varētu piedzīvot 24 stundu sacīkstēs Deitonā. Sapņa realizēšanai atbalstu varētu sniegt “McLaren” komandas vadītājs Zaks Brauns, kura “United Autosports” komandai ir garantēta iespēja piedalīties šajās sacensībās. Brauns arī pats atzinis, ka labprāt to realizētu, atgādinot par šī gada notikumiem, kad sākotnējais joks pārvērtās realitātē un gandrīz arī uzvarā prestižākajās autosacīkstēs Amerikā.
ALO jau tīri labi, lai pierastu pie superspīdvejiem, var tak ar Deitonas un Degas 2,5 jūdžu riņķi izlaist ar NasCar čaļiem: man liekas: pavasara Deitona un vasaras Talladega neklājas ar F1.