“McLaren” komandas braucēji Fernando Alonso un Stofels Vandūrns sacīkstes Meksikā uzsāks no pēdējām pozīcijām, jo abi saņēmuši 35 starta vietu sodu par visu dzinēja komponenšu maiņu.

Iemesls šādai rīcībai skaidrojams ar “McLaren” viedokli, ka Brazīlijā un Abū Dabī komandai ir labākas izredzes gūt punktus, tādēļ ir vērts sodu saņemt laicīgi, lai netiktu ietekmēts šo divu posmu plāns.

Diemžēl jau atkal mainām jaudas agregātu, tādēļ sāksim no beigām. Šī trase tāpat nav pārāk piemērota mūsu mašīnām, un neceram te būt īpaši konkurētspējīgi, tādēļ ir vērts ieguldīt attīstībā pirms pēdējiem posmiem. Ja sāc no beigām, tad labāk to darīt ar jaunu dzinēju un tā komponentēm,” stāsta Alonso.

“F1LV

Ja godīgi, tad pie šādām situācijām esmu pieradis. Protams, tas maina sagatavošanās procesu, jo nav nepieciešamība sasniegt maksimumu kvalifikācijā, tādēļ visu uzmanību varēsim veltīt, lai sagatavotos svētdienai,” piebilst Vandūrns.

Oficiāli apstiprināts, ka Fernando Alonso 26. un 27. janvārī piedalīsies savās pirmajās izturības sacīkstēs – Deitonas 24 stundu braucienā Zaka Brauna “United Autosports” komandas sastāvā kopā ar citu “McLaren” sistēmas pārstāvi Lando Norisu, kurš šosezon 17 gadu vecumā triumfēja Eiropas F3 čempionātā un Asian Le Mans Series LMP3 klases čempionu Filipu Hansonu, kurš ir Norisa vienaudzis un pērn kļuva par visu laiku jaunāko braucēju, kas Lemānā finišējis Top 10. “United Autosports” sacensībās izmantos divas “Ligier JS P217s” mašīnas. Otru vadīs Pols di Resta un Vils Ouvens. Oficiālie pirms sacensību testi risināsies no 5. līdz 7. janvārim.

Pats Alonso norādījis, ka šī ir lieliska iespēja sēsties pie stūres F1 starpsezona, kad citkārt viņam nebūtu iespēja sacensties, turklāt tas kalpotu kā lielisks pirmais solis Triple Crown sasniegšanai, ko līdz šim paveicis tikai Greiems Hils. Deitona kalpos pieredzes gūšanai, ko nākotnē spāņu braucējs varētu izmantot Lemānas 24 stundu sacīkstēs.