Pēc 23 gadiem ar nemainīgu logo, F1 čempionāta jaunie īpašnieki “Liberty Media” nolēmuši ieviest izmaiņas arī šajā sfērā, Abū Dabī prezentējot čempionāta jauno logotipu, kas satur sarkanā krāsā stilizētu burtu ‘F’ un skaitli ‘1’.
F1 komerciālās daļas vadītājs Šons Bračess pavēstījis presei, ka iepriekšējais logo ir novecojis un neatbilst jaunajai politikai, kas koncentrējas uz digitālo platformu pilnveidošanu. Amerikāņu speciālists stāsta, ka tam jābūt vienkāršotākam un vieglāk uztveramam, pa piemēru minot “Coca-Cola” un “Starbucks”.
Pilnīga pāreja uz jauno logo noslēgsies tikai nākamās sezonas pirmajā posmā Austrālijā, tomēr jau pēc Abū Dabī GP vairākās vietās bija manāms jaunais logo, kā arī čempionāta sociālo tīklu platformas veica pāreju uzreiz pēc Abū Dabī GP finiša.
After an amazing season – a new #F1 era awaits
Our greatest races are ahead of us
#Unleash2018 pic.twitter.com/1g0KSjeVhj— Formula 1 (@F1) November 26, 2017



