Pēc 23 gadiem ar nemainīgu logo, F1 čempionāta jaunie īpašnieki “Liberty Media” nolēmuši ieviest izmaiņas arī šajā sfērā, Abū Dabī prezentējot čempionāta jauno logotipu, kas satur sarkanā krāsā stilizētu burtu ‘F’ un skaitli ‘1’.

F1 komerciālās daļas vadītājs Šons Bračess pavēstījis presei, ka iepriekšējais logo ir novecojis un neatbilst jaunajai politikai, kas koncentrējas uz digitālo platformu pilnveidošanu. Amerikāņu speciālists stāsta, ka tam jābūt vienkāršotākam un vieglāk uztveramam, pa piemēru minot “Coca-Cola” un “Starbucks”.

Pilnīga pāreja uz jauno logo noslēgsies tikai nākamās sezonas pirmajā posmā Austrālijā, tomēr jau pēc Abū Dabī GP vairākās vietās bija manāms jaunais logo, kā arī čempionāta sociālo tīklu platformas veica pāreju uzreiz pēc Abū Dabī GP finiša.

 

4 KOMENTĀRI

  1. ja šitais banāns-bumerangs ir ‘vieglāk uztverams’, tad nu laikam atliek vien ēst vairāk hamburgu, piedzerot kokakolu (oriģinālo) – neuzbarojoties līdz 300-400 lbs kā mistera Bračesa pašmāju auditorijas vidējam pārstāvim, šito nesaprast 🙁

  2. Principā te nav runa par ‘patīk – nepatīk’ vai ‘kurš labāks?’. Te ir runa par to, ka 1.formulas logo vispār nav nekādas vēsturiskas vērtības. Pieminētajai Coca-Cola logo pamatprincips ir nemainīgs jau vairāk kā gadsimtu, arī NHL vai NBA logotipus visi zina kopš dzimšanas.

  3. Da, pēc idejas tāds pats sviests kā piemēram LB vai Rimi rebrendings. Tā turpinot, var jau arī atbalstot ar autismu slimus bērnus, tiem dot čanci un uztaisīt konkursu 🙂 Vēsturiskās vērtības utt kaut ja salīdzina ar Shell vai Nivea vsp nav nekādas.