Starptautiskā automobiļu federācija (FIA) pieņēmusi lēmumu no nākamās sezonas WTCC čempionātā izmantot TCR tehniskos noteikumus, samazinot izmaksas un izmainot čempionāta nākotnes kursu.

Turpmāk pasaules salonautomobiļu čempionāts pieņems abreviatūru WTCR un oficiāli sauksies pasaules salonautomobiļu kauss (FIA World Touring Car Cup) un pieņems lētākā seriāla TCR tehniskos noteikumus vismaz uz nākamajām divām sezonām. Jaunais čempionāts var tikt uzskatīts par WTCC, TCR un ETCC (Eiropas salonautomobiļu čempionāts) apvienojumu, jo abas pēdējās sērijas tiek likvidētas.

Ievērojamas izmaiņas piedzīvos arī čempionāta nedēļas nogales formāts – tajā tiks aizvadīti 3 braucieni. Pirmajā dienā pēc divām pusstundu garām treniņu sesijām risināsies pusstundu gara kvalifikācija un pirmais brauciens, kamēr otrā diena gandrīz pilnībā saglabās esošo WTCC formātu – trīs kārtu kvalifikācija, kurai sekos divi braucieni. Pirmajā no tiem vadošie braucēji startēs apgriezti kvalifikācijā uzrādītajiem rezultātiem, bet pēdējā braucienā braucēji startā ieņems kvalifikācijā uzrādīto pozīciju.

“F1LV

Čempionāta dalībnieku skaits ierobežots līdz 26 mašīnām, priekšroku dodot aktīvajām TCR un WTCC komandām, bet divus īpašos uzaicinājumus uz katru posmu piešķirs čempionāta organizatori. WTCR kalendārs sastāvēs no 10 posmiem (30 braucieniem) četros dažādos kontinentos un tiks tiešraidē translēts “Eurosport” kanālā.

TCR noteikumi paredz, ka visas čempionātā startējošās mašīnas ir priekšpiedziņas četrdurvju (vai piecdurvju) hečbeki ar turbo dzinējiem robežās no 1750 līdz 2000 kubikcentimetriem un 350 zirgspēku ierobežojumu.

FIA WTCR punktu sistēma

Brauciens 1. v 2. v 3. v 4. v 5. v 6. v 7. v 8. v 9. v 10. v
Pirmais 27 20 17 14 12 10 8 6 4 2
Otrais 25 18 15 12 10 8 6 4 2 1
Trešais 30 23 19 16 13 10 7 4 2 1