“Ferrari” komanda guvusi iepriecinošus rezultātus šosezon izmantojamā jaudas agregāta pārbaudēs. Ievērojami pieaugusi dzinēja izturība, veicot progresu pie ģeneratora un cilindru galvām.
Tā kā šosezon bez starta vietu soda katrai mašīnai sezonas laikā atļauts izmantot tikai 3 jaudas agregātus, visas rūpnīcas aktīvi strādā pie izturības uzlabošanas, kas jau pērn sagādāja galvassāpes arī “Ferrari” nometnē.
Par pamatu šī gada dzinējam tiks izmantots pērn lietotais 063 modelis, kam veiktas vairākas modifikācijas, lai pielāgotos jaunajiem noteikumiem, kas paredz samazinātu sacīkstēs atļautās eļļas izmantošanas apjomus.
“Ferrari” atzinuši, ka fokuss uz dzinēja izturību liedzis veikt radikālus eksperimentus, kas vieži noved pie izturības problēmām un rada risku palikt ar mazāku jaudu kā pērn. Tāpat veitkas konfigurācijas, kam vajadzētu palīdzēt cīņā ar “Mercedes” maģiskajiem kvalifikācijas apļiem.
Izmaiņas skārušas arī personāla daļu. Par dzinēju departamenta vadītāju kļuvis Korado Iotti, jo līdzšinējais vadītājs Lorenco Sassi pieņēmis “Mercedes” piedāvājumu, kas varētu palīdzēt pēdējo gadu dominējošajai vienībai sīkāk izzināt “Ferrari” inovācijas un eksperimentu rezultātus. Sassi gan vēl nedrīkst oficiāli pievienoties “Mercedes”, līgumā noteiktā punkta dēļ, kas liedz tik strauji pievienoties konkurentiem.
Šosezon, tāpat kā pērn, “Ferrari” jaudas agregātus izmantos ne tikai itāļu rūpnīcas komanda, bet arī “Haas” un “Sauber” komandas. Pēdējai gan tie tiks marķēti zem “Alfa Romeo” zīmola.