Francs Tosts apstiprinājis, ka viņa vadītā “Toro Rosso” komanda kopā ar jaudas agregātu piegādātājiem “Honda” apspriež taktiku starta vietu soda saņemšanai, lai ar jauniem dzinējiem uzlabotu izredzes cīnīties par augstākām pozīcijām.
Kā zināms, šogad katrai mašīnai bez starta vietu soda atļauts izmantots tikai 3 dzinējus, turklāt vairāku komponenšu skaits ierobežots līdz divām. Jau iepriekš “Renault” ziņoja par līdzīgas taktikas izmantošanu savai rūpnīcas komandai.
Pērn “Honda” vienīgie klienti “McLaren” jaudas agregātus mainīja teju vai ik pēc diviem posmiem, tomēr tā kā komanda regulāri kvalificējās otrajā desmitā, starta vietu sodi nebija pārāk sāpīgi, bet mašīnas uz starta stājās ar jauniem, tātad jaudīgākiem, dzinējiem.
Tosts norādīja, ka F1 dzinēji zaudē savu maksimālo jaudu jau pēc 100-200 km veikšanas, tādēļ 3000 km atstātu ievērojamas sekas, piebilstot, ka esošie ierobežojumi ir pārāk skarbi un bezjēdzīgi.