Šodien Parīzē ir prezentēts “Megane RS RX” modelis, ko Pasaules čempionāta rallijkrosā ir būvējusi “Prodrive” kompānija, bet kaujā vedīs Gerlēna Šišerī “GC Kompetition” komanda.

Par projektu pirmo reizi tika paziņots pirms 14 mēnešiem un kopš tā laika visai skopa tehniskā informācija tika publiskota presei. Iepriekšējā nedēļā Silverstonā modelis pirmo reizi kopā ar citiem konkurentiem piedalījās testos, tomēr tehniskās detaļas netika izpaustas.

“Prodrive”, kas guvuši plašu pieredzi Pasaules čempionātā rallijā, Formulā 1 un GT sacīkstēs, pilnīgi no jauna būvējuši šo modeli, galveno uzmanību pievēršot jaudas agregātam, balstiekārtai un rāmim. Piecu pārnesumu transimisijas sistēmu ir attīstījusi “Xtrac” kompānija. “Prodrive” arī spēruši drosmīgu soli un četru cilindru, divu litru turbodzinēju novietojuši paralēli šasijas garenasij, bet smagākie elementi, kā turbo kompresors un starteris novietoti zemu šasijas priekšējā daļā. Tāpat rallijkorsā iepriekš neredzēti jauninājumi ir ieviesti bremžu sistēmā. Priekšējā bremžu sistēma ir piestiprināta pārnesumu kārbai, bet aizmugurējā attiecīgi aizmugurējam diferenciālim. Atšķirībā no “Volkswagen Motorsport Polo” Supercar automašīnas, kurai dzinēja dzesēšanas radiatori novietoti priekšgalā, “Megane” modelis ieturēts tradicionālākā izpildījumā – radiatori atrodas mašīnas aizmugurē un gaiss tiek pievadīts no atverēm aizmugurējā sānu daļā, taču karstais gaiss tiek izvadīts pa mašīnas apakšējo daļu.