Formula 1 sporta menedžmenta vadītājs Ross Brauns atzinis, ka nākotnē F1 varētu izmantot elektrodzinējus, tomēr tik drīz tas nenotikšot, jo Formula E čempionāts ir pierādījis, ka ar tiem nebūtu iespējams radīt tik aizraujošas sacīkstes kādas F1 vērojamas šogad.

Mēs respektējam Formula E čempionātu par to, ko viņi dara un cik daudz šai laikā ir sasniegts, tomēr salīdzināt abus čempionātus ir tikpat kā neiespējami, it īpaši raugoties fanu bāzes apjomos. Šai ziņā Formula E vēl ir izstrādes procesā. Domāju, ka F1 attīstīsies pareizā virzienā, atrodot balansu starp sportu un šovu faniem. Ja pēc 5 vai 10 gadiem jutīsim, ka ir nepieciešamība ieviest citāda tipa jaudas agregātus, tad to darīsim,” norāda Brauns.

Nav nekas, kas varētu mūs atturēt no elektrodzinēju ieviešanas F1 nākotnē, tomēr šobrīd tie nav tik iespaidīgi. Ideja sacensties ar elektromobiļiem vēl ir juniorkategorijas statusā. Tas ir jauks pasākums no organizatoriskā viedokļa, tomēr pašas sacīkstes nav aizraujošas. Ātrumi ir samērā mazi. Viņiem nav spilgtu personību. Tā ir mazāka junioru kategorija. Viņi gan paveikuši satriecošu darbu, katru posmu pārvēršot ielas ballītē. Formula 1 ir atšķirīga. Tā ir motorsporta virsotne. Ātrums, kādā mēs traucamies pa trasi, braucēju kalibrs, kā arī komandu profesionalitāte ir citā līmenī.

“F1LV

Brauns gan atzīst, ka nākotne vēl ir miglā tīta: “Formula 1 nav sasaistīta ar iekšdedzes dzinējiem uz mūžu. Kas to lai zin, kur būsim pēc 10 gadiem. Nedomāju, ka pirms dekādes cilvēki varēja paredzēt, ka pasaule izskatīsies tāda kā šodien, tādēļ nevēlos neko solīt par plāniem pēc 10 gadiem, taču Formula 1 dosies pareizajā virzienā.