Neraugoties uz to, ka vienīgās “Honda” dzinēju izmantojošās vienības “Toro Rosso” braucēji Pjērs Gazlī un Brendons Hārtlijs šogad izmantojuši vairāk jaudas agregāta komponentes par visiem pārējiem F1 braucējiem, “Red Bull” braucējs Makss Verstapens uzskata, ka tas nav objektīvs rādītājs “Honda” izturības noteikšanai.
Lai gan bez sodiem šogad atļauts izmantot 3 iekšdedzes dzinējus, Brendons Hārtlijs līdz vasaras pārtraukumam ticis jau pie sešiem, kamēr viņa komandas biedrs Pjērs Gazlī sezonas pirmajos 12 posmos izmantojis piecus dzinējus. Vairākkārt tie mainīti taktiskos nolūkos, piemēram, pēc Hārtlija avārijām treniņos Barselonā un Silverstounā. Sezonas sākumā “Honda” saskārās arī ar MGU-H sistēmas problēmām, kas samērā ātri lika “Toro Rosso” braucējiem saņemt sodus, jo japāņu koncerns veica vairākus uzlabojumus.
Situācija gan nerada bažas “Red Bull” zvaigznei Maksam Verstapenam, kurš nākamsezon tiks pie “Honda” ražojumiem. “Nedomāju, ka viņiem ir daudz problēmu. Biežāk gadās aizvadīt vāju kvalifikāciju, līdz ar to komponenšu maiņa nerada lielu starpību, tādēļ situācija tiek izmantota lietderīgi. Man nav par ko uztraukties. Viņiem joprojām ir palikušas vairākas sacīkstes, lai izprastu visu sistēmu, turklāt nākamgad būs jauns dzinējs. Tas būs atšķirīgs. Viņi mācās no savām kļūdām. Tas ir patīkami. Tā tas notiek arī ar citiem koncerniem, ne tikai “Honda”, tādēļ neesmu noraizējies.” Verstapens arī norādīja, ka “Red Bull” tikai iegūs no “Honda” lēmumiem pieņemt sodu un pilnveidot jaunievedumus.