Formula 1 čempionāta īpašnieki “Liberty Media” panākuši vienošanos ar “Interregional Sports Group”, kas ļaus līdzjutējiem veikt likmes uz potenciālajiem notikumiem arī sacīkšu laikā, ne tikai pirms starta.
Šāda prakse jau šobrīd tiek piekopta vairākos citos sporta veidos. Formula 1 komerciālās daļas vadītājs Šons Bračess atzinis, ka ir priecīgs par panākto vienošanos, kas ģenerēs vēl vairāk datu no katra Grand Prix. “Pitstop Betting” paredz līdzīgas prakses ieviešanu vēl aptuveni 10-15 citās motorsporta kategorijās.
Tiks uzsākta sadarbība arī ar “Sportradar”. Šī organizācija jau šobrīd sadarbojas ar vairāku lielu sporta līgu un čempionātu organizatoriem, kontrolējot korupciju, apzinātu rezultātu ietekmēšanu un citu veidu iespējamo krāpniecību.
Jaunais līgums noslēdz vairāk kā 40 gadu ilgu periodu bez sporta totalizatoru un to reklāmu klātbūtnes Formula 1 čempionātā. Pret to ienākšanu savulaik aktīvi cīnījās Bernijs Eklstons.
Jau šobrīd pasaules sportā arvien biežāk redzams, ka par čempionātu vai pasākumu galveno atbalstītāju kļūst kompānijas, kas piedāvā tiešsaistē izdarīt likmes uz dažādiem sporta, kultūras un politikas notikumiem.