“Jaguar” komanda ir prezentējusi savu I-TYPE 3 Gen2 Formula E mašīnu, kurai kompānija pirmo reizi pilnībā patstāvīgi uzbūvējusi elektriskās spēka piedziņas bloku.

Britu ražotājs jaunajā modelī pilnīgi no jauna projektējis un uzbūvējis ap 800 detaļas tehniskajās jomās, kur pēc Formula E noteikumiem ir atļauta izpēte un attīstība. “Jaguar” projektējuši savu ģeneratoru, silikona karbīda moduļa inventoru, transmisijas sistēmu, dzesēšanas sistēmu, balstiekārtu, dzinēja kontroles sistēmu un spēka piedziņas bloku tā programmatūru.

Šīs tehnoloģijas virzās uz priekšu lielā tempā un Gen2 mašīna būs ļoti svarīgs testēšanas projekts elektrisko automobiļu tehnoloģijām.

“F1LV

Tāpat komanda apstiprināja, ka arī nākamajā sezonā vienības sastāvā turpinās startēt Nelsons Pikē juniors un Mičs Evanss, kuriem jau iepriekš bija noslēgti ilgtermiņa līgumi.

“Mēs esam pirmā komanda, kas Formula E čempionāta ietvaros pilnībā patstāvīgi ir uzbūvējusi savu spēka piedziņas bloku un tas dod mumd brīvību šī komponenta dizaina un attīstības jomā,” paziņoja “Jaguar” komandas boss Džeimss Barklejs. “Es ceru, ka tas dos mums priekšrocības arī trasē. Šīs tehnoloģijas virzās uz priekšu lielā tempā un Gen2 mašīna būs ļoti svarīgs testēšanas projekts elektrisko automobiļu tehnoloģijām.”

Iepriekšējā Formula E sezonā “Jaguar” finišēja 6.vietā, četras pozīcijas augstāk nekā gadu iepriekš un izcīnīja par 92 punktiem vairāk.