DTM čempionāts nākamsezon tomēr sastāvēs no trim ražotājiem, jo savu dalību tajā apstiprinajuši britu luksusa autoražotāji “Aston Martin”, kas čempionātā ienāks sadarbībā ar “R-Motorsport” un “HWA”.

Čempionātā šogad startē sešas mašīnas no trim ražotājiem – “BMW”, “Audi” un “Mercedes”, taču pēdējie šīs sezonas izskaņā to pamet, līdz ar to pastāvēja risks, ka nākamgad uz starta izietu tikai 12 mašīnas.

“Aston Martin” sadarbība ar “R-Motorsport” izveidojusies jau vairāku gadu garumā dažādos salonautomobiļu čempionātos, kamēr “HWA AG” palīdzēs ar mašīnas attīstību, uzbūvēšanu un sacensību procesiem. Sacensību modelis tiks bāzēts uz “Aston Martin Vantage” bāzes.

Čempionāta vadītājs Gerhards Bergers: “Lēmums piesaistīt tādu luksusa sporta auto ražotāju kā “Aston Martin” ir vēsturisks mirklis visam čempionātam un globālajam tirgum, kurā DTM cenšas izplesties. Esmu pārliecināts, ka internacionalizācija un sadarbība starp ITR un GTA, kā arī “Aston Martin” pievienošanās, radīs ķēdes reakciju arī citiem ražotājiem.

Kā zināms, no nākamā gada DTM uzsāk tehnisko sadarbību ar Japānā notiekošajām Super GT sacīkstēm, paverot iespēju komandām startēt abos čempionātos, pie tam sacīkstes arvien biežāk notiek arī ārpus Vācijas robežām – šogad čempionāts paviesojās arī Ungārijā, Nīderlandē, Lielbritānijā, Itālijā un Austrijā.

Jau šajā nedēļas nogalē Hokenheimā noslēgsies 2018. gada sezona. “Mercedes” atvadu sacīkstēs par titulu cīnīsies tās braucēji Pols di Resta un Garijs Pafets, kā arī “Audi” pārstāvis Renē Rasts. Jāpiemin, ka Pafets nākamo sezonu nolēmis izmēģināt savus spēkus Formula E čempionātā jaunizveidotajā “HWA Racelab” komandā.