“Red Bull” komanda plāno startēt Lemānas 24 stundu sacīkstē ar “Aston Martin Valkyrie” superauto, ja Formula 1 nākotnes vīzija pēc 2020.gada neuzrunās kompānijas vadību un mērķus.
Enerģētisko dzērienu kompānija 2005.gadā pārpirka “Jaguar” F1 komandu un vēlāk no 2010. līdz 2013.gadam izcīnija četrus pilotu titulus un četrus Konstruktoru kausus, taču jaunajā F1 hibrīdērā kopš 2014.gada “Red Bull” nav spējusi iesaistīties cīņā par titulu. Nākamajā sezonā notiks pāriešana uz “Honda” dzinēju izmantošanu.
Tostarp jaunie F1 īpašnieki “Liberty Media” plāno tehnisko un noteikumu revolūciju pēc 2020.gada, kad beigsies esošais Konkordes līgums, kas noslēgts vēl Bernija Eklstona laikā. “Red Bull” motoru sporta daļas padomdevējs Dr. Helmuts Marko paziņoja, ka “Red Bull” nevēlas atkal kļūt par dzinēju klientu un nedomā palikt F1 tikai principa dēļ.

“Kamēr mēs nezinām skaidri, kādi būs noteikumi dzinēju jomā pēc 2020.gada, mēs neplānojam parakstīt līgumu par palikšanu F1,” paziņoja Marko. “Mēs negribam atkal kļūt atkarīgi no dzinēju piegādātāja, kā tas bija iepriekš, kad mēs lūdzāmies un mums dotie solījumi netika pildīti.”
“Tāpēc pārtraukt F1 projektu ir viens no variantiem,” atzina Marko, atgādinot, ka līgums ar “Honda” ir noslēgts uz 2019. un 2020.gadu. “Mēs varam doties uz citām sacīkstēm. Ar “Valkyrie” mēs varētu startēt Lemānā, ja tiek pieņemti Hypercar noteikumi. Mašīna tika pārdota ļoti ātri un tas ir vēl viens no “Red Bull Techologies” pilāriem.”
“Red Bull” un Adrians Ņūvejs palīdzēja “Aston Martin” attīstīt “Valkyrie” projektu un šī limitētās sērijas ielas superauto izrādījās komerciāli ļoti veiksmīgs.
“Savus resursus un cilvēkus mēs varētu izmantot Lemānas projektā,” turpināja Marko. “Lai gan “Red Bull” nekad nav bijis Lemānā, tas ir viens no projektiem, uz ko mēs skatāmies. Lielāko daļu no budžeta šādā projektā uzņemtos “Aston Martin”, jo šīs ir sacīkstes, kurās uzvar ražotājs. Taču Lemāna noteikti iederētos mūsu koncepcijā.”