Lietuviešu komanda “ES Motorsports” turpina gatavoties jaunai WorldRX sezonai un testēt “Skoda Fabia WRX” modeli. Testos ir nobraukti vairāk kā 1000km, ieskaitot 3km, kas pavadīti gaisā. Testi aizvadīti četrās trasēs un piecās testu sesijās. Kopumā tādi piloti kā Nassers Al-Atija, Kevins Abrings un Mads Ostbergs testos noplēsa 66 sliku un 20 lietus riepas. “ES Motorsports” pagaidām gan nav apstiprinājusi savus pilotus uz 2019.gada sezonu.
Britu rallijkrosa komanda “Xite Racing” ir pieteikusi dalību Pasaules rallijkrosa čempionātā un startēs ar “Mini Cooper Supercar” automašīnu, kuru pilotēs Olivers Benets, kursš jau pērn bija regulārs čempionāta dalībnieks. Bijušais motokrosa braucējs Benets pērn startēja deviņos posmos un paralēli piedalījās arī ARX sērijās. Benets atzīst, ka šogad cīņas WorldRX būs īpaši intensīvas, jo visi privāto komandu pārstāvji redz iespēju cīnīties par augstām pozīcijām. Pēdējais un vienīgais brits, kas ir kāpis uz goda pjedestāla Pasaules čempionātā rallijkrosā ir 2013.gada Britu Touring Car čempions Endrjū Džordans, kurš kāpa uz pjedestāla 2014.gadā Lidenhilā.
Tostarp rillija braucējs Heidens Padons ir pievienojies “Global Rallycross Europe” sērijām un startēs ar “Pantera RX6” GRC Titans kategorijā, izmantojot “Hyundai i30” virsbūvi. Jaunzēlandietim uz šo WRC sezonu neatradās vieta “Hyundai WRC” komandā, taču Padons ir gatas pievienoties Maksa Puhera lolotajam GRC Europe čempionātam, kas risināsies sešu nedēļas nogaļu garumā. Čempionātā startēs arī divkārtējais Lemānas 24 stundu sacīkstes uzvarētājs Alekss Vurcs, WorldRX sacīkšu uzvarētājs Tomass Heikinens, kā arī brāļi Timijs un Kevins Hanseni. Kenets Hansens gan vēl turpina strādāt, lai varētu likt uz starta savu komandu arī WorldRX čempionātā, kuru viņam nācās pamest pēc “Peugeot” aiziešanas.