Izturības sacīkšu zvaigzne un pagājušās sezonas “Toro Rosso” braucējs Brendons Hārtlijs savu karjeru turpinās leģendārās “Ferrari” komandas sastāvā, kur kļuvis par vienības simulatora braucēju.

Simulatora braucēju loma pēdējos gados F1 čempionātā strauji pieaugusi, pateicoties ļoti augsti attīstītajām tehnoloģijām, kas no sacīkšu trasē ievāktajiem datiem ļauj komandu bāzē uz simulatora veikt nepieciešamās konfigurācijas, lai pēc iespējas efektīvāk sagatavotos nedēļas nogales atbildīgākajam brīdim.

Pērn “Ferrari” komandas simulatora braucēju lomu pildīja Antonio Džiovinaci un Daņila Kvjats, tomēr abi braucēji tikuši pie pamatsastāva vietas attiecīgi “Alfa Romeo” un “Toro Rosso” komandu sastāvos.

“F1LV

Tas nozīmē, ka “Ferrari” rīcībā šosezon būs četri testu braucēji. Uzsāktā sadarbība ar jaunekli Antonio Fuoko un izturības sacīkšu vērtību Davidi Ridžonu tiek turpināta, bet pirms aptuveni mēneša Maranello vienība vienojās par bijušā “Mercedes” juniora Paskāla Verleina piesaisti.

Mūsu komanda ir piesaistījusi četrus neapšaubāmi lieliskus sacīkšu talantus ar iedzimtām spējām izprast trases un mašīnas uzvedību. Tieši šīs īpašības nepieciešamas, lai kļūtu par veiksmīgu simulatora braucēju, kas ir viens no svarīgākajiem elementiem mūsdienu F1 komandā,” norāda “Ferrari” vienības jaunais vadītājs Matia Binotto.

Pēc nesekmīgiem mēģinājumiem iekļūt F1 čempionātā, Brendons Hārtlijs izvēlējās iet izturības sacīkšu ceļu. Kopā ar “Porsche” tika izcīnīti divi WEC tituli, kā arī uzvarēts 2017. gada Lemānas 24 stundu brauciens. Lieliskie panākumi ļāva jaunzēlandietim atgriezties “Red Bull” sistēmā, kur pērn Hārtlijs aizvadīja pilnu sezonu, gūstot 4 punktus, kas kopvērtējumā ļāva ieņemt 19. vietu.