“Red Bull” F1 komandas braucējs Makss Verstapens paziņojis, ka “Honda” dzinēju ražotāji ir izdarījuši visu, ko solījuši ziemas laikā. Aizvadītajos pirmssezonas testos “Red Bull” nepiedzīvoja izteiktas problēmas ar jauno “Honda” jaudas agregātu. Verstapens, nedēļu pirms sezonas atklāšanas posma Austrālijā, stāsta: “Viss, ko viņi solīja, ir izdarīts. Viņi ir ļoti atvērti un godīgi. Tāpēc esmu priecīgs par to.” Verstapens arī uzsver, ka jaunais motors ir kā pilnīgi ‘cita pasaule’, salīdzinot ar “Renault” motoru. Gan veids kā notiek paātrināšanās, gan ātrumu pārslēgšana ir savādāka.


Silverstona
Silverstona

F1 čempionāta direktors motoru sporta jautājumos, Ross Brauns, paziņojis, ka šobrīd nav skaidrība par Lielbritānijas Grand Prix posma nākotni Silverstonā pēc šīs sezonas. Silverstonas posms ir starp piecām sacīkstēm, kurām nepieciešams pagarināt līgumu uz 2020. gada sezonu. Neskaitot Lielbritāniju, bez līguma uz nākamo un turpmākajiem gadiem ir arī Spānijas, Vācijas, Itālijas un Meksikas posmi. Pagaidām esošie Lielbritānijas GP posma promouteri nav spējuši vienoties par jaunu līgumu, tomēr Brauns uzsver, ka F1 posmam Lielbritānijā ir liela nozīme, tāpēc viņš nedomā, ka šis būs pēdējais Lielbritānijas Grand Prix posms. Cits jautājums gan esot vai turpinājumā tā paliks Silverstona vai kāda cita trase. Brauns arī stāsta, ka vēl joprojām tiek izskatīta iespēja nākotnē rīkot sacīksti Londonas ielās, tomēr tas tiktu rīkots kā atsevišķs Londonas GP posms.


“F1LV

Ross Brauns arī atklājis, ka šobrīd tiek strādāts pie tā, lai ar jauno tehnisko noteikumu stāšanos spēkā 2021. gadā, netīrā gaisa ietekme tiktu samazināta līdz pat piecām reizēm no esošā. 2017. gadā stājās spēkā jauni tehniskie noteikumi, kuri krietni palielināja mašīnu piespiedējspēku, tomēr tie ir samazinājuši apdzīšanu un cīņu skaitu trasē, jo braucējiem rodas problēmas sekot cieši aizmugurē konkurentiem. Priekšā esošā mašīna rada lielu turbulenci, samazinot aizmugurē esošās formulas veiktspēju. Bijušais “Ferrari” un “Mercedes” komandu vadītājs Brauns saka, ka šobrīd braucot cieši aiz priekšā esošās mašīnas tiek zaudēti gandrīz 50% no formulas aerodinamiskās veiktspējas, kamēr plānotā 2021. gada formula zaudētu vien 10 procentus.

2021. gada formulas koncepts
2021. gada formulas koncepts