Pie uzvaras Sebringā notikušajās 1000 jūdžu izturības sacīkstēs tikusi WEC vienīgā rūpnīcas vienība “Toyota” ar #8 ekipāžu, ko kopā ar Kazuki Nakadžimu un Sebastianu Buemi pārstāv divkārtējais Formula 1 čempions Fernando Alonso.
Par izšķirošo pavērsienu 8 stundu garajā cīņā kļuva otras “Toyota” ekipāžas sadursme ar #90 “Aston Martin”, kad pie stūres atradās salonautomobiļu zvaigzne Hosē Marija Lopess, sacīkšu piektajā stundā. Līdz tam Lopess atradās diezgan tuvu aiz Buemi, tomēr sadursmē radītos bojājumus mašīnas grīdai nācās novērst pitstopā, kura laikā konkurenti veica gandrīz divus apļus.
Bez drāmas neiztika arī #8 ekipāža. Pēdējā pusstundā sākās spēcīgs lietus un Nakadžima izslīdēja no trases. Viņam izdevās nesabojāt mašīnu. To pašu nevar teikt par Loīka Duvāla vadīto #28 “TDS Racing Oreca”, kas avarēja 12 minūtes pirms finiša sasniegšanas, līdz ar to rūtotais karogs tika sasniegts aiz drošības mašīnas. 8 stundu limits liedza aizvadīt pilnu 1000 jūdžu distanci.
Brendona Hārtlija pirmajā startā “SMP Racing” sastāvā jaunzēlandieša ekipāžai (kopā ar Vitāliju Petrovu un Mihailu Aļošinu) izdevās atkopties pēc cauras riepas sacīkšu sākumā un, finišējot 11 apļus aiz uzvarētājiem, izcīnīt 3. vietu. Ilgu laiku izskatījās, ka šo vietu iegūs #3 “Rebellion Racing”, tomēr Šveices vienību piemeklēja problēmas sacīkšu izskaņā.
Otra “SMP Racing” mašīna izstājās pēc Jegora Orudževa avārijas. Līdzīgs liktenis piemeklēja #1 “Rebellion Racing” ar Matiasu Beši pie stūres, kamēr #10 “DragonSpeed” piemeklēja pārnesumkārbas defekts.
Šāda notikumu attīstība ļāva ceturto vietu kopējā ieskaitē ieņemt labākajai LMP2 ekipāžai. “Jackie Chan DC Racing” uz šo posmu pieteica pilnīgi jaunu braucēju sastāvu – Vilu Stīvensu, Džordanu Kinguun Deividu Heinemeieru Hansonu. Trio lieliski sastrādājās un diktēja tempu visa brauciena garumā.
Pēc katastrofāla sezonas sākuma GTE-Pro klasē viss liecināja, ka “BMW” beidzot izdosies tikt pie uzvaras, tomēr pāreja uz lietus riepām nenotika tik veikli, kā varētu vēlēties un vadībā nokļuva “Porsche” braucēji Džanmarija Bruni un Ričards Līcs. GTE-Am ieskaitē otro uzvaru pēc kārtas izcīnīja “Dempsey-Proton Racing”.
Šis bija viens no vērtīgākajiem posmiem no čempionāta kopvērtējuma viedokļa. Ja 6 stundu sacīkstēs punktus piešķir pēc līdzīga principa kā F1 (uzvarētājam 25 punkti), tad šī posma uzvarētāji saņēma 32 punktus (Lemānas uzvarētāji tiek pie 38 punktiem.
Alonso pārstāvētās #8 ekipāžas pārsvars sasniedzis 15 punktus. Līdz sezonas beigām palikušas 6 stundu sacīkstes Spa (4. maijā) un 24 stundu Lemānas brauciens (15.-16. jūnijā). Ja “Toyota” izcīna dubultuzvaru abās sacīkstēs, #7 ekipāžai (Konvejs, Kobajaši, Lopess) titula izcīnīšanai nepieciešams uzvarēt abos posmos.
FIA WEC Sebringas 1000 jūdžu brauciena rezultāti
Vieta | Klase | Braucēji | Komanda | Rezultāts |
1 | LMP1 | S.Buemi, K.Nakajima, F.Alonso | Toyota Gazoo Racing | 253 apļi |
2 | LMP1 | M.Conway, K.Kobayashi, J.M.Lopez | Toyota Gazoo Racing | 1 aplis |
3 | LMP1 | M.Aleshin, V.Petrov, B.Hartley | SMP Racing | 11 apļi |
4 | LMP2 | D.H.Hansson, J.King, W.Stevens | Jackie Chan DC Racing | 14 apļi |
5 | LMP2 | N.Lapierre, A.Negrao, P.Thiriet | Signatech Alpine Matmut | 14 apļi |
6 | LMP2 | R.Gonzalez, P.Maldonado, A.Davidson | DragonSpeed | 16 apļi |
7 | LMP1 | N.Berthon, T.Laurent, G.Menezes | Rebellion Racing | 16 apļi |
8 | LMP2 | E.Creed, R.Ricci, G.Jeannette | Larbre Competition | 19 apļi |
9 | LMP2 | F.van Eerd, G.van der Garde, N.de Vries | Racing Team Nederland | 23 apļi |
10 | GTE Pro | R.Lietz, G.Bruni | Porsche GT Team | 27 apļi |
11 | GTE Pro | M.Tomczyk, N.Catsburg, A.Sims | BMW Team MTEK | 27 apļi |
12 | GTE Pro | A.Priaulx, H.Tincknell, J.Bomarito | Ford Chip Ganassi Team | 28 apļi |
13 | GTE Pro | A.P.Guidi, J.Calado, D.Serra | AF Corse | 28 apļi |
14 | GTE Pro | M.Christensen, K.Estre | Porsche GT Team | 28 apļi |
15 | GTE Pro | D.Rigon, S.Bird, M.Molina | AF Corse | 28 apļi |
16 | GTE Pro | A.Farfus, A.F.da Costa, B.Spengler | BMW Team MTEK | 28 apļi |
17 | GTE Pro | J.Magnussen, A.Garcia, M.Rockenfeller | Corvette Racing | 28 apļi |
18 | GTE Pro | A.Lynn, M.Martin | Aston Martin Racing | 29 apļi |
19 | GTE Pro | M.Sorensen, N.Thiim, D.Turner | Aston Martin Racing | 29 apļi |
20 | GTE Am | C.Ried, J.Andlauer, M.Campbell | Dempsey-Proton Racing | 32 apļi |
21 | GTE Am | T.Flohr, F.Castellacci, G.Fisichella | Spirit of Race | 32 apļi |
22 | GTE Am | J.Bergmeister, P.Lindsey, E.Perfetti | Team Project 1 | 32 apļi |
23 | GTE Am | M.Wainwright, B.Barker, T.Preining | Gulf Racing | 32 apļi |
24 | GTE Am | M.Ishikawa, O.Beretta, E.Cheever | MR Racing | 33 apļi |
25 | GTE Am | S.Yoluc, J.Adam, C.Eastwood | TF Sport | 33 apļi |
26 | GTE Am | G.Roda, G.Roda, M.Cairoli | Dempsey-Proton Racing | 34 apļi |
27 | GTE Am | P.D.Lana, P.Lamy, M.Lauda | Aston Martin Racing | 34 apļi |
28 | GTE Pro | S.Mucke, O.Pla, B.Johnson | Ford Chip Ganassi Team | 37 apļi |
29 | LMP2 | H-Pin Tung, G.Aubry, S.Richelmi | Jackie Chan DC Racing | 44 apļi |
– | LMP2 | F.Perrodo, M.Vaxiviere, L.Duval | TDS Racing | Nefinišēja |
– | LMP1 | H.Hedman, B.Hanley, R.van der Zande | DragonSpeed | Nefinišēja |
– | LMP1 | N.Jani, M.Beche, B.Senna | Rebellion Racing | Nefinišēja |
– | LMP1 | S.Sarrazin, E.Orudzhev, S.Sirotkin | SMP Racing | Nefinišēja |
– | GTE Am | L.P.-Companc, M.Cressoni, M.Griffin | Clearwater Racing | Nestartēja |