Pie uzvaras Sebringā notikušajās 1000 jūdžu izturības sacīkstēs tikusi WEC vienīgā rūpnīcas vienība “Toyota” ar #8 ekipāžu, ko kopā ar Kazuki Nakadžimu un Sebastianu Buemi pārstāv divkārtējais Formula 1 čempions Fernando Alonso.

Par izšķirošo pavērsienu 8 stundu garajā cīņā kļuva otras “Toyota” ekipāžas sadursme ar #90 “Aston Martin”, kad pie stūres atradās salonautomobiļu zvaigzne Hosē Marija Lopess, sacīkšu piektajā stundā. Līdz tam Lopess atradās diezgan tuvu aiz Buemi, tomēr sadursmē radītos bojājumus mašīnas grīdai nācās novērst pitstopā, kura laikā konkurenti veica gandrīz divus apļus.

Bez drāmas neiztika arī #8 ekipāža. Pēdējā pusstundā sākās spēcīgs lietus un Nakadžima izslīdēja no trases. Viņam izdevās nesabojāt mašīnu. To pašu nevar teikt par Loīka Duvāla vadīto #28 “TDS Racing Oreca”, kas avarēja 12 minūtes pirms finiša sasniegšanas, līdz ar to rūtotais karogs tika sasniegts aiz drošības mašīnas. 8 stundu limits liedza aizvadīt pilnu 1000 jūdžu distanci.

Brendona Hārtlija pirmajā startā “SMP Racing” sastāvā jaunzēlandieša ekipāžai (kopā ar Vitāliju Petrovu un Mihailu Aļošinu) izdevās atkopties pēc cauras riepas sacīkšu sākumā un, finišējot 11 apļus aiz uzvarētājiem, izcīnīt 3. vietu. Ilgu laiku izskatījās, ka šo vietu iegūs #3 “Rebellion Racing”, tomēr Šveices vienību piemeklēja problēmas sacīkšu izskaņā.

Otra “SMP Racing” mašīna izstājās pēc Jegora Orudževa avārijas. Līdzīgs liktenis piemeklēja #1 “Rebellion Racing” ar Matiasu Beši pie stūres, kamēr #10 “DragonSpeed” piemeklēja pārnesumkārbas defekts.

Šāda notikumu attīstība ļāva ceturto vietu kopējā ieskaitē ieņemt labākajai LMP2 ekipāžai. “Jackie Chan DC Racing” uz šo posmu pieteica pilnīgi jaunu braucēju sastāvu – Vilu Stīvensu, Džordanu Kinguun Deividu Heinemeieru Hansonu. Trio lieliski sastrādājās un diktēja tempu visa brauciena garumā.

Pēc katastrofāla sezonas sākuma GTE-Pro klasē viss liecināja, ka “BMW” beidzot izdosies tikt pie uzvaras, tomēr pāreja uz lietus riepām nenotika tik veikli, kā varētu vēlēties un vadībā nokļuva “Porsche” braucēji Džanmarija Bruni un Ričards Līcs. GTE-Am ieskaitē otro uzvaru pēc kārtas izcīnīja “Dempsey-Proton Racing”.

Šis bija viens no vērtīgākajiem posmiem no čempionāta kopvērtējuma viedokļa. Ja 6 stundu sacīkstēs punktus piešķir pēc līdzīga principa kā F1 (uzvarētājam 25 punkti), tad šī posma uzvarētāji saņēma 32 punktus (Lemānas uzvarētāji tiek pie 38 punktiem.

Alonso pārstāvētās #8 ekipāžas pārsvars sasniedzis 15 punktus. Līdz sezonas beigām palikušas 6 stundu sacīkstes Spa (4. maijā) un 24 stundu Lemānas brauciens (15.-16. jūnijā). Ja “Toyota” izcīna dubultuzvaru abās sacīkstēs, #7 ekipāžai (Konvejs, Kobajaši, Lopess) titula izcīnīšanai nepieciešams uzvarēt abos posmos.

FIA WEC Sebringas 1000 jūdžu brauciena rezultāti

Vieta Klase Braucēji Komanda Rezultāts
1 LMP1 S.Buemi, K.Nakajima, F.Alonso Toyota Gazoo Racing 253 apļi
2 LMP1 M.Conway, K.Kobayashi, J.M.Lopez Toyota Gazoo Racing 1 aplis
3 LMP1 M.Aleshin, V.Petrov, B.Hartley SMP Racing 11 apļi
4 LMP2 D.H.Hansson, J.King, W.Stevens Jackie Chan DC Racing 14 apļi
5 LMP2 N.Lapierre, A.Negrao, P.Thiriet Signatech Alpine Matmut 14 apļi
6 LMP2 R.Gonzalez, P.Maldonado, A.Davidson DragonSpeed 16 apļi
7 LMP1 N.Berthon, T.Laurent, G.Menezes Rebellion Racing 16 apļi
8 LMP2 E.Creed, R.Ricci, G.Jeannette Larbre Competition 19 apļi
9 LMP2 F.van Eerd, G.van der Garde, N.de Vries Racing Team Nederland 23 apļi
10 GTE Pro R.Lietz, G.Bruni Porsche GT Team 27 apļi
11 GTE Pro M.Tomczyk, N.Catsburg, A.Sims BMW Team MTEK 27 apļi
12 GTE Pro A.Priaulx, H.Tincknell, J.Bomarito Ford Chip Ganassi Team 28 apļi
13 GTE Pro A.P.Guidi, J.Calado, D.Serra AF Corse 28 apļi
14 GTE Pro M.Christensen, K.Estre Porsche GT Team 28 apļi
15 GTE Pro D.Rigon, S.Bird, M.Molina AF Corse 28 apļi
16 GTE Pro A.Farfus, A.F.da Costa, B.Spengler BMW Team MTEK 28 apļi
17 GTE Pro J.Magnussen, A.Garcia, M.Rockenfeller Corvette Racing 28 apļi
18 GTE Pro A.Lynn, M.Martin Aston Martin Racing 29 apļi
19 GTE Pro M.Sorensen, N.Thiim, D.Turner Aston Martin Racing 29 apļi
20 GTE Am C.Ried, J.Andlauer, M.Campbell Dempsey-Proton Racing 32 apļi
21 GTE Am T.Flohr, F.Castellacci, G.Fisichella Spirit of Race 32 apļi
22 GTE Am J.Bergmeister, P.Lindsey, E.Perfetti Team Project 1 32 apļi
23 GTE Am M.Wainwright, B.Barker, T.Preining Gulf Racing 32 apļi
24 GTE Am M.Ishikawa, O.Beretta, E.Cheever MR Racing 33 apļi
25 GTE Am S.Yoluc, J.Adam, C.Eastwood TF Sport 33 apļi
26 GTE Am G.Roda, G.Roda, M.Cairoli Dempsey-Proton Racing 34 apļi
27 GTE Am P.D.Lana, P.Lamy, M.Lauda Aston Martin Racing 34 apļi
28 GTE Pro S.Mucke, O.Pla, B.Johnson Ford Chip Ganassi Team 37 apļi
29 LMP2 H-Pin Tung, G.Aubry, S.Richelmi Jackie Chan DC Racing 44 apļi
LMP2 F.Perrodo, M.Vaxiviere, L.Duval TDS Racing Nefinišēja
LMP1 H.Hedman, B.Hanley, R.van der Zande DragonSpeed Nefinišēja
LMP1 N.Jani, M.Beche, B.Senna Rebellion Racing Nefinišēja
LMP1 S.Sarrazin, E.Orudzhev, S.Sirotkin SMP Racing Nefinišēja
GTE Am L.P.-Companc, M.Cressoni, M.Griffin Clearwater Racing Nestartēja