Sebastiana Fetela cīņa par otro vietu ar Luisu Hamiltonu Bahreinā noslēdzās ar sagriešanos. “Ferrari” braucējs noliedz, ka kļūda saistāma ar spriedzi cīņā par titulu: “Godīgi sakot, nedomāju, ka te ir kāda saistība ar spiedienu. Mani pašu pārsteidza, cik strauji izslīdēja mašīnas aizmugure. Kad biju sācis griezties, neko vairs nevarēju darīt.” Fetels norādīja, ka kļūda nebija tik liela kā no malas izskatījās. Vācietis akcentēja “Pirelli” riepas straujo nodilšanu, kas radīja vibrācijas un lika nolūzt priekšējam antispārnam. Fetelam tuvumā braucošie Luiss Hamiltons un Džordžs Rasels uzsvēra, ka tobrīd vējš pūtis īpaši spēcīgi, dažos līkumos radot braucējiem risku, un uzsver, ka tieši tas, visticamāk, ir iemesls četrkārtējā čempiona kļūdai.

Ar problēmām cīnījās arī “Red Bull” – 4. vietas ieguvējs Makss Verstapens paziņojis, ka Grand Prix laikā nevienu apli nebija apmierināts ar mašīnas vadāmību un sacīkstēs braucis, lai ‘izdzīvotu’ līdz galam. “Mašīna nebija labāka kā kvalifikācijā. Aizmugure visu laiku slīdēja ārā. Regulējumu izmaiņas uz kvalifikāciju bija solis nepareizajā virzienā, taču pirms starta tos vairs nevar mainīt. Cīnījos ar saķeri un slidinājos apkārt, cenšoties saglabāt riepas līdz galam. Rezultāta izteiksmē sasniedzām maksimumu. Nebijām gaidījuši finišēt tik augstu.”

“F1LV

Čempionāta kopvērtējuma līderis Valteri Botass finišēja 2. vietā, taču arī viņu mocīja problēmas: “Vējš man nepalīdzēja. Pirmajā līkumā bremzēju pārāk vēlu, cenšoties saglabāt pozīciju, tā vietā zaudēju divas vietas. “Ferrari” jau atkal izskatījās ļoti spēcīgi. Brāzmu brīžos es pieļāvu vairākas kļūdas, taču šķiet nebiju vienīgais. Turēt ritmu bija neiedomājami sarežģīti. Man izdevās sataupīt dzinēju, jo konkurenti nebija ne tuvu priekšā, ne aizmugurē. Vienubrīd priekšējā antispārnā ieķērās plastmasas maisiņš, kas mazināja tempu. Šis nebija perfekts brauciens.