Tā kā Sebastiana Fetela pārsvars pār sestajā vietā esošo Karlosu Saincu bija pietiekams, lai Francijas GP pēdējos apļos veiktu pitstopu un izcīnītu punktu par ātrāko apli, “Mercedes” komanda sniedza norādījumus pirmajā vietā esošajam Hamiltonam netiekties pēc šī punkta. Britu braucējs tomēr ignorēja šos norādījumus un pēdējā aplī uz mirkli sasniedza ātrāko apli, pirms Fetels to laboja. Hamiltons skaidro, ka šāds lēmums tika pieņemts, jo komandas inženieri nevar tik labi novērtēt paša braucēja sajūtas un riepu situāciju. Hamiltona ātrākais aplis par 0.024 sekundēm lēnāks par Fetela sasniegto, kurš to paveica par spīti nelielām problēmām ar bateriju.
Daniels Rikjardo finišu Pola Rikāra trasē sasniedza 7. vietā, tomēr viņam nācies škirties no visiem sešiem punktiem tiesnešu piešķirto sodu dēļ. Sacensību pēdējā aplī Rikjardo 8. un 9. līkumu sērijā apstewidza priekšā braucošo Lando Norisu, bet tam sekojošajā taisnē tika garām arī Kimi Raikonenam. Pirmajā situācijā Rikjardo izbrauca ārpus trases robežām un veica agresīvu manevru atgriežoties, izspiežot Norisu no trases, kamēr otrajā gadījumā Rikjardo atradās ārpus trases robežām, kamēr apsteidza Raikonenu. Par abiem incidentiem Rikjardo iekrāja 5 sekunžu sodus, kā rezultātā “Renault” braucējs atkāpās uz 11. vietu aiz Raikonena, Hulkenberga, Norisa un Gazlī.
“McLaren” komanda īpaši uzslavējusi Lando Norisu pēc viņa lieliskā snieguma Francijā. Pēdējos apļos jaunajam britu talantam nācās tikt galā ar nopietnām hidraulikas problēmām, kas ietekmēja pārnesumu maiņu, bremzēšanu un stūres pastiprinātāja darbību. Noriss norāda, ka pabraukt ar katru apli bijis arvien grūtāk un jaunas problēmas parādījās viena pēc otras. “McLaren” F1 komandas vadītājs Andreass Seidls paslavējis Norisu par spējām saglabāt mašīnu pie dzīvības un noturēt apļu laikus līmenī, neraugoties uz pieredzes trūkumu un jaunību.