“Mercedes” mātes uzņēmums “Daimler AG” atklājusi savu finanšu pārskatu par 2018. gadu. Pēc tajā publicētajiem datiem secināms, ka “Mercedes” Formula 1 sacīkšu komanda pērn darbojusies ar 13.3 miljonu GBP (aptuveni 15 milj. EUR) peļņu. Komandas kopējais budžets pieauga par nepilniem diviem miljoniem, sasniedzot 311.4 miljonus GBP. Lai gan tehniskie noteikumi lielas izmaīnas nepiedzīvoja, izpētes un attīstības nodaļas tēriņi pieauga no 87 līdz 93 miljoniem GBP. “Daimler AG” komandā ienesa 64 miljonus GBP, kas ir par četriem miljoniem vairāk kā gadu iepriekš.

“Williams” braucējs Roberts Kubica šogad bija finišējis visos posmos, taču sacīkstes Sočos noslēdza boksos uzreiz pēc tam, kad bremžu defekta dēļ izstājās viņa komandas biedrs Džordžs Rasels. “Nolēmām, ka Robertam jāizstājas, lai pietaupītu detaļas sezonas noslēgumā gaidāmajos garajos pārlidojumos,” atklāja “Williams” sacīkšu inženieris Deivs Robsons. Pats braucējs ar šādu iznākumu nebija apmierināts. “Sliktākā nedēļas nogale manā karjerā. Ne jau braukšanas ziņā, bet vairāku citu iemeslu dēļ man nācās vilties,” stāsta Kubica. “Jau pēc četriem apļiem piektdienas treniņos ziņoju par to, ka mašīna uzvedas ļoti dīvaini un nav braucama. Ja pa nakti visu atstājam kā ir, atstatums nesaruks. Man nevajag neko īpašu – tikai kaut ko, kas strādā, tad es varēšu braukt labi.

Ļoti sarūgtinoša sezonas otrā puse pagaidām izvērtusies Maksam Verstapenam. Pēc uzvarām Austrijā un Vācijā “Red Bull” braucējs sezonas ‘rudens etapu’ nav iesācis veiksmīgi. Problēmu cēloņus skaidro Maksa tēvs Joss: “Pēc vasaras pārtraukuma neesam progresējuši tik ļoti kā konkurenti. Makss to nevar mainīt. Mašīna iepaliek, dzinējs iepaliek – vairāk darba tam jāvelta, lai cīnītos par titulu nākamgad. Esam noraizējušies, vai īstermiņā būs kādi uzlabojumi.” Allaž šerpais Joss Verstapens netic, ka nākamgad “Red Bull” izdosies kļūt par čempioniem, tomēr cer, ka kopīgs darbs nesīs augļus, lai 2020. nekļūtu par vēl vienu ‘tukšo gadu’.