Šarls Leklerks šogad aizvadīs savu otro sezonu “Ferrari” komandā. 22 gadus vecais sportists ir pārliecināts, ka tas palīdzēs uzlabot rezultātus, jo līdz šim Leklerks aizvadīja četrus gadus junioru čempionātos četrās dažādās komandās, bet “Ferrari” sastāvā nonāca tikai pēc vienas sezonas ar “Sauber”. “Ir pagājis ļoti ilgs laiks, kopš pēdējoreiz divus gadus pavadīju vienā komandā. Biju ļoti tiešs tajā, ko vēlos no šīs mašīnas, tomēr komandas darbs un mērķis ir viens un tas pats – radīt pašu stabilāko mašīnu, kas vislabāk pielāgojas regulējumu izmaiņām abos virzienos, jo nav tā, ka mums būtu problēmas visās trasēs. Mums jāspēj adaptēties katrai trasei. Tāds ir abu braucēju mērķis. Kad radīsies nelielas problēmas ar regulējumu balansu, mums pašiem nāksies pielāgoties.

“Renault” direktors Marsins Budkovskis uzsvēris, ka šogad būs ļoti svarīgi atrast balansu starp 2020. un 2021. gada modeļu attīstību. “Šī būs pamatīga dilemma visiem. Mums ir savs plāns, esmu drošs, ka visiem ir savs, taču tam jābūt daudz īsākam. Nav tā, ka neattīstīsim mašīnu, tomēr attīstība būs koncentrētāka. Kamēr sezona nav sākusies, to ir viegli teikt, tomēr būs interesanti pasekot trim vadošajām komandām, ja tās cieši cīnīsies par titulu. Redzēsim, kuri pirmie noslieksies par labu 2021. gada mašīnai. Vai, piemēram, “Ferrari” ir gatavi riskēt ar agrāku pāreju, ja ir iespēja, ka uzvarēs citi? Godīgi sakot, situācija ir identiska visiem. Cīņa par ceturto vietu ir ļoti cieša. Redzēsim, kurš ‘pamirkšķinās pirmais’.

“F1LV

“Mercedes” F1 tehniskais vadītājs Džeimss Alisons paziņojis, ka pēdējo gadu dominējošās komandas mašīna nepiedzīvos lielas izmaiņas no prezentācijas brīža līdz sezonas pirmajam posmam Austrālijā. “Mūs gaida mazliet tradicionālāks gads. Uz Melburnu tiks sagatavoti uzlabojumi, kurus izmēģināsim pirmssezonas testu otrajā nedēļā, taču ‘pilnīgi jaunas mašīnas’ pieeja kā 2019. gadā nav gaidāma. Pērn noteikumi mainījās samērā ievērojami, turklāt par tiem lēma ļoti vēlu. Tādos apstākļos prezentācijas auto un ‘2. nedēļas mašīnas’ radīšana ļāva mums maksimāli sagatavot mašīnu Melburnai. Šogad noteikumi ir daudz stabilāki, turklāt nekas nemainījās pēdējā brīdī, līdz ar to atkārtot šo scenāriju būtu bezjēdzīgi.