Mičs Evanss izcīnījis savu otro Formula E uzvaru, pateicoties lieliskam un stabilam braucienam Mehiko ePrix izcīņā, kamēr aizraujošā cīņā par abām atlikušajām vietām uz pjedestāla pavērsienu pilnā cīņā labākie izrādījās Antonio Fēlikss da Kosta un Sebastians Buemi.
Sacīkšu diena ļoti trauksmaini iesākās “Audi” komandai. Daniels Abts pirmajos treniņos piedzīvoja smagu avāriju, pēc kuras tika nogādāts slimnīcā. Laimīgā kārtā, vācietis tika atzīts par veselu un, izlaidis kvalifikāciju, varēja piedalīties sacīkstēs. Pie punktiem Abtam gan neizdevās tikt.
Par pole position ieguvēju kļuva Andrē Loterers, atnesot “Porsche” komandai tās pirmo uzvaru kvalifikācijā jau tās debijas sezonā. Diemžēl pozitīvā rezultātā sacīkstēs to neizdevās pārvērst. Sacīkšu startā Evanss no otrās starta vietas centās apdraudēt Loterera pozīciju. Abas mašīnas gandrīz sadūrās, kā rezultātā Lotereram nācās izbraukt pa zāli un zaudēt pozīciju arī de Vrīsam un Buemi.
Nika de Vrīsa “Mercedes” pirmā apļa cīņās tika mazliet apskādēts, tādēļ nīderlandietis zaudēja vairākas pozīcijas. Kad sestajā vietā esošais Niko Millers centās tikt garām de Vrīsam, viņa “GEOX Dragon” nenoturējās trasē un ieskrēja drošības barjerā, liekot trasē doties drošības mašīnai.
Sacīkstēm atsākoties, Evanss saglabāja vadību, kamēr Sems Bērds veica vairākus burvīgus manevrus, vispirms stadiona daļā apdzenot Lotereru, bet pāris apļus vēlāk tiekot garām arī Buemi cīņā par otro pozīciju. Loterera problēmas turpinājās, kad aizmugurējā ritenī ieķērās reklāmas plakāts. Centieni no tā atbrīvoties nebija veiksmīgi un “Porsche” centieni gūt punktus beidzās ar pamatīgu dūmu mākoni.
Robins Frinss stabili turējās ceturtajā pozīcijā, kad viņam aizmugurē de Vrīss un Antonio Fēlikss da Kosta uzsāka cīņu par piekto vietu. De Vrīsu pievīla “Mercedes” formulas bremzes. Viņš uzskrēja virsū Frinsam un izstājās no sacīkstēm. Frinss atgriezās trasē 10. pozīcijā, tomēr līdz finišam izkrita no punktu zonas.
“Techeetah” komandas braucēji da Kosta un Verņē bija nonākuši viens aiz otra, tomēr vairākkārtējas pozīciju maiņas noveda pie tā, ka abi sportisti zaudēja vairākas sekundes. Da Kostam gan izdevās noķert un apdzīt Buemi, kā arī pietuvoties Bērdam, kurš neilgi pirms sacīkšu beigām ietriecās sienā. Viņam izdevās turpināt braucienu no 7. vietas, taču tai pašā aplī “Virgin” mašīna vēlreiz ietriecās sienā, apliecinot to, ka mašīnai parādījās tehniskas problēmas.
Evanss tika pie uzvaras, da Kosta un Buemi kāpa uz goda pjedestāla, bet ceturto vietu sasniedza pagājušās sezonas čempions Žans Ēriks Verņē. Viss liecināja, ka līdzšinējais kopvērtējuma līderis Stofels Vandūrns noslēgs labāko piecinieku, tomēr priekšpēdējā aplī arī viņš aizskāra sienu un bija spiests izstāties. Uz piekto vietu pakāpās Aleksandrs Sims, kurš sacīkstes sāka no 18. vietas.
Pie viena punkta par desmito vietu tika vācietis Paskāls Verleins. Kvalifikācijā viņam izdevās ieņemt trešo vietu, tomēr tehnisko noteikumu pārkāpumu dēļ abi “Mahindra” braucēji sāka sacīkstes no beigām, turklāt pirmajos apļos Verleinam un d’Ambrocio nācās izbraukt arī cauri boksiem.
Uzvara posmā un papildus punkts par ātrāko apli kvalifikācijas grupu fāzē ļāva Mičam Evansam pakāpties uz pirmo vietu arī čempionāta kopvērtējumā. Pēc četriem posmiem Evanss izcīnījis 47 punktus. Viņam seko Sims (46), da Kosta (39) un Vandūrns (38). Kopumā 11 braucējiem ir matemātiskas izredzes atrasties kopvērtējuma vadībā pēc nākamā posma, kas 29. februārī risināsies Marakešā. Komandu ieskaitē pēc “Mercedes” un “Virgin” neveiksmēm par līderiem kļuvuši Simsa un Guntera pārstāvētie “BMW Andretti” (71 punkts), kuriem seko “Jaguar” (59), “Mercedes” (56) un “Techeetah” (55).
Mehiko ePrix rezultāti
V. | Braucējs | Komanda | Rezultāts | Punkti |
1 | Mitch Evans | Jaguar Racing | 46’42.093 | 26 |
2 | Antonio Felix da Costa | Techeetah | 4.271 | 18 |
3 | Sébastien Buemi | DAMS | 6.181 | 15 |
4 | Jean-Eric Vergne | Techeetah | 14.331 | 12 |
5 | Alexander Sims | Andretti Autosport | 19.244 | 11 |
6 | Lucas di Grassi | Team Abt | 28.346 | 8 |
7 | Oliver Rowland | DAMS | 29.750 | 6 |
8 | Edoardo Mortara | Venturi | 30.204 | 4 |
9 | James Calado | Jaguar Racing | 30.796 | 2 |
10 | Pascal Wehrlein | Mahindra Racing | 31.132 | 1 |
11 | Jérôme d’Ambrosio | Mahindra Racing | 32.818 | |
12 | Robin Frijns | Virgin Racing | 33.665 | |
13 | Maximilian Gunther | Andretti Autosport | 35.512 | |
14 | Brendon Hartley | Dragon Racing | 36.399 | |
15 | Oliver Turvey | NIO Formula E Team | 50.888 | |
16 | Neel Jani | Porsche Team | 1’04.891 | |
17 | Stoffel Vandoorne | Mercedes | 1 aplis | |
NF | Sam Bird | Virgin Racing | 5 apļi | |
NF | Daniel Abt | Team Abt | 6 apļi | |
NF | Ma Qing Hua | NIO Formula E Team | 11 apļi | |
NF | Nyck de Vries | Mercedes | 18 apļi | |
NF | Andre Lotterer | Porsche Team | 25 apļi | 3 |
NF | Felipe Massa | Venturi | 30 apļi | |
NF | Nico Müller | Dragon Racing | 34 apļi |