Formula 1 organizatoru “Liberty Media” kompānijas prezidents un vadītājs Gregs Maffei paziņojis, ka komandām tiks priekšlaicīgi izmaksāta atlīdzība par sasniegtajiem rezultātiem, nekavējoties ar ierasto maksājumu struktūru, lai palīdzētu tām spēju funkcionēt. Tāpat tiek strādāts pie idejām kā nosargāt drošu vidi, lai visas desmit komandas varētu atgriezties čempionātā, kad tas atsāksies. “AlphaTauri” vadītājs Francs Tosts jau dalījās ar informāciju, ka katrs atceltais posms viņa komandai varētu izmaksāt nepilnus 2 miljonus USD. Tā kā komandu balvu fonds ir atkarīgs no čempionāta ienākumiem, robu budžetā radītu arī TV līgumu soda maksas un sacīkstes, kur skatītāji netiek ielaisti tribīnēs.

Lai gan “McLaren” komandai 2020. gada beigās iztek līgumi ar abiem pamatsastāva braucējiem Karlosu Saincu un Lando Norisu, kā arī jaudas agregātu piegādātāju “Renault”, kurus nomainīs “Mercedes”, komandas vadītājs Andreass Seidls ir paziņojis, ka nav nobažījies par potenciālajām juridiskajām problēmām, kas varētu rasties ja tekošā sezona ievilktos līdz pat 2021. gada janvārim. Seidls norāda, ka ar visām iesaistītajām pusēm tiek uzturētas labas attiecības, tādēļ kopsaucēja rašanai nevajadzētu sagādāt problēmas. Autosportā ir ierasta prakse slēgt līgumus līdz gada 31. decembrim. Tā, piemēram, 2018. gadā “Red Bull” neatbrīvoja Danielu Rikjardo, lai viņš jau Abū Dabī pirmssezonas testos varētu izmēģināt “Renault” formulu.

“F1LV

Imolas trases prezidents Uberto Selvatiko Estense ir paziņojis, ka Imolas trase būtu gatava rīkot Formula 1 sacensības ‘aiz slēgtām durvīm’ jau šosezon, ja situācija Itālijā tuvāko mēnešu laikā uzlabosies. Imola bija gatava ieņemt Šanhajas vietu kalendārā jau šopavasar pirms pandēmija izplatījās Ziemeļitālijā. Selvatiko Estense norādīja, ka šādam solim būs nepieciešama arī zaļā gaisma no Itālijas valdības puses, tomēr, ja čempionāta rīkotājiem nepieciešams ‘salasīt’ posmus pilnvērtīgai sezonai, Imolas trase būšot atvērta, norādot, ka Grand Prix rīkošana bez skatītājiem ievērojami samazinātu izmaksas, jo nevajadzētu uzturēt VIP zonu, tribīnes un citus infrastruktūras objektus. Trases prezidents labprāt sacīkstes rīkotu nedēļu pēc Itālijas Grand Prix Moncas trasē, kas paredzēts 6. septembrī, lai samazinātu ceļošanas izmaksas komandām. Enzo un Dino Ferrari vārdā nosauktajā trasē F1 mašīnas pēdējoreiz sacentās 2006. gadā. No tā laika braucējiem čempionātā startē vairs tikai Kimi Raikonens.