Formula 1 īpašnieki “Liberty Media” publicējuši finanšu pārskatu par 2020. gada 1. ceturksni, kad nenotika Austrālijā un Bahreinā paredzētie posmi. Ja pērn šai periodā ienākumi sasniedza 246 miljonus USD, tad šogad tie ir tikai 39 miljoni USD. Lielākā daļa ienākumu šai laikā gūti no ar sacīkstēm nesaistītām sfērām, bet Grand Prix rīkošanas licences, translēšanas tiesību līgumi un sponsoru maksājumi kopumā kritušies par 185 miljoniem USD, sasniedzot vien 13 miljonus USD. Tā kā darbinieki dīkstāves pabalstam tika pieteikti tikai aprīlī, bet visa nepieciešamā tehnika tika nogādāta Austrālijā, kopējās izmaksas kritušās tikai par 9 miljoniem USD no 52 līdz 43 miljoniem USD.
“Panthera Team Asia”, kas jau iepriekš izrādīja interesi pievienoties F1 čempionātam, to plāno paveikt 2022. gadā, kad stāsies spēkā jaunie tehniskie noteikumi. Projekta vadītājs Bendžamins Durāns apliecina, ka pandēmijas izraisītā ekonomiskā lejupslīde nav apstādinājusi komandu no mērķa. Vēl pagājušā gada oktobrī F1 publicēja informāciju, ka oficiālas sarunas par jaunu komandu pievienošanos čempionātam nav notikušas. Visticamāk, komanda varētu izmantot “Renault” dzinējus. Vienības vadību sastāda francūži, kamēr leģendārais autoražotājs šī gada izskaņā paliks bez klientu komandām, jo “McLaren” no 2021. gada izmantos “Mercedes” dzinējus.
“Racing Point” tehniskais vadītājs Endrjū Grīns uzskata, ka galvenais iemesls, kādēļ komandai izdevies uzbūvēt tik ātru un konkurētspējīgu mašīnu ir meklējams darbinieku raksturā. Vienībā neesot egocentrisku cilvēku, kas vēlējušies visu darīt pa savam, lai tikai idejas dzimtu komandas bāzē. Tā vietā izvēle smelties idejas no pagājušā gada “Mercedes” modeļa esot attaisnojusies, jo atbildīgās personas esot spējīgas kritiski atzīt, ka “Mercedes” ir paveikuši labāku darbu, tādēļ ir vērts izprast viņu stiprās puses.