“Red Bull” komandas padomdevējs atklājis savu viedokli par Fetela karjeras turpinājuma izvēli, paslavējis jaunā “AlphaTauri” braucēja Juki Cunodas apņēmību un izteicis domas par Hamiltona un Verstapena dueli, kas visā krāšņumā bija vērojams Bahreinā.

Tieši Helmuta Marko atbalsts savulaik palīdzēja Sebastianam Fetelam kļūt par “Red Bull” komandas līderi un izcīnīt četrus čempiona titulus. Tās dienas ir aiz muguras. “Manuprāt, viņam vajadzēja paņemt gada pauzi, tikt galā ar sevi un vaicāt, ko viņš vēlas tālāk. Ticu, ka gada laikā Formula 1 čempionātā daudz kas var mainīties. Viņš tā nedarīja un tagad sēž “Aston Martin”, kas, protams, cieš no tām pašām problēmām, kas ir “Mercedes” komandai. Šīs mašīnas ir ļoti līdzīgas. Šis posms bija tālu no tāda, kas varētu viņam sniegt atvieglojumu.” Startējis no beigām, Fetels Bahreinā cīnījās par pozīcijām otrajā desmitā, izraisot sadursmi ar Estebanu Okonu. Viņa komandas biedrs Lenss Strols finišēja punktos.

Tikmēr pretēji ierastajam skarbumam un dzēlīgumam, Marko atradis arī braucēju, kuru paslavēt. Vaicāts par “AlphaTauri” debitantu Juki Cunodu, Marko norāda: “Viņš ir ļoti harizmātisks un smieklīgs puisis savā mazajā kombinezonā. Manuprāt, viņš ir ļoti pozitīvs priekš Formula 1. Esam ļoti priecīgi, ka viņš pie mums brauc. Viņu nesatricina tas, kas tiek rakstīts presē. Viņa pašpārliecība ir neticama. Viņu interesē tikai braukšana priekšā un kļūšana par ātrāko braucēju.

“F1LV

Kamēr Cunodam vēl jāsagaida sava zvaigžņu stunda, Bahreinā visu acis bija pievērstas Luisa Hamiltona un Maksa Verstapena cīņai. “Sacīkstes skaidri parādīja, ka viņi abi šobrīd ir atšķirīga kalibra braucēji. Luisa priekšrocība atšķirībā no Maksa ir viņa satriecošā stabilitāte. Nezinu, cik daudz sacīkstes viņš ir braucis un cik uzvarējis. Var redzēt, cik lielisku darbu viņš paveica taktiskā ziņā, kā viņš mainīja trajektoriju. Šī Maksam bija ļoti smaga sacīkste. Galu galā abi ir līdzīgā līmenī. Arī Makss kādudien varēs paļauties uz bagātīgu pieredzi, kāda šobrīd ir Hamiltonam. Viņš noķēra ļoti strauji, turklāt Hamiltona riepas gāja uz beigām. Problēma ir tāda, ka 5 sekundes viņam nenodrošinātu uzvaru. Mēs bijām droši, ka sods būtu pietiekams, lai Hamiltons uzvarētu. Ja viņš finišētu ar 5.8 sekunžu rezervi, sods būtu 10 sekundes. No šāda skatupunkta, palikšana priekšā nepalīdzētu.