Timijs Hansens šosezon platiem soļiem dodas pretim FIA pasaules rallijkrosa čempiona titulam. Otrā vieta posmā ļāva stabili nosargāt vadību arī kopvērtējumā. Aicinājām 2019. gada pasaules čempionu uz sarunu pēc otrās vietas izcīnīšanas sestdien notikušajā posmā.
Finišs uz pjedestāla laikam ir labs rezultāts pēc ne pārāk pārliecinošas kvalifikācijas?
Jā, kvalifikācija neizdevās. Mums nepaveicās ar izlozi. Sāku no ārmalas, kā rezultātā neizdevās uzķert tempu, taču pēcpusdiena bija pozitīva. Pusfinālā un finālā ātrums atgriezās. Sākām finālu no beigām vājo kvalifikāciju dēļ, taču uz rītdienu skatos pozitīvi. Nedēļas nogale ir tikai pusē.
Kurās jomās esi priekšā konkurentiem un kurās – iedzinējos?
Esam daudz mainījuši mašīnas regulējumus, kā rezultātā starti izdodas lieliski, kas rallijkrosā ir ļoti svarīgi.
Šai trasē startiem gan jau ir vēl lielāka nozīme kā citur?
Tieši tā. Bet vajadzīga arī iespēja doties pa ārmalu. Varbūt trasēs ar augstu saķeres līmeni kā šī esam zaudējuši vienu vai divas sekundes desmitdaļas aplī. Tā ir cena ko maksājam, lai iegūtu citur. Kopumā es teiktu, ka šī ir labākā mašīna ar kādu rallijkrosā esmu braucis. Ir nianses, pie kurām vēl jāpiestrādā. Mašīna ir ļoti sensitīva uz regulējumiem. Ja trāpam desmitniekā, esam ātri, pretējā gadījumā paliekam aizmugurē. Šai trasē ir vislabākā saķere, taču mēs vislabāk jūtamies uz grants seguma. Šī nedēļas nogale drīzāk ir zaudējumu ierobežošana, lai gan sestdienas posms noslēdzās ļoti labvēlīgi. Svētdien jābūt īpaši fokusētiem uz mērķi. Puiši komandā veic fantastisku darbu, lai padarītu mašīnu ātru.
Redzēji, kā tavā priekšā saduras Niklass Gronholms un Johans Kristofersons. Vari pastāstīt par šo kontaktu no sava skatu punkta?
Viņi vienkārši bija agresīvi. Riteņi saskārās. Kad tie saskaras, iznākums var būt diezgan pamatīgs. Protams, es tam visam nepievērsu lielu uzmanību, bet Johana mašīna tika aizsūtīta pilnīgi nepareizajā virzienā. Tikpat labi tā varēja sagriezties pa labi, nevis pa kreisi. Tad bremzēju. Centos droši izvairīties no sadursmes. Nedaudz kļuvu par sadursmes upuri, jo Šeiders un Sabo man tika garām, bet brauciena laikā ātrums bija labs, tādēļ spēju atgūties. Šis bija labs rezultāts, bet rīt centīsimies vēl vairāk izmantot mašīnas stiprās puses.
Šis posms tev sniedza papildus priekšrocības cīņā par titulu, it īpaši pret Kristofersonu.
Jā, tas ir patīkami. Kopumā vēlos būt drošs, jo ir viegli nonākt neveiksmīgā situācijā. Ja riskē, trīs vai četras reizes tas atmaksāsies, bet piektajā vari pazaudēt vairāk kā ieguvi. Šis fināls tam bija labs piemērs. Priekšā bija sadursme un es zuadēju vairākas vietas, bet es negribu liekus riskus. Stabilitāte ir panākumu atslēga.