Džidas trasē aktīvi turpinās darbs, jo līdz posma sākumam palikušas 50 dienas. Antonio Džiovinaci atteicies klausīt komandas pavēlēm Turcijas GP laikā. Davide Brivio varētu atgriezties MotoGP komandā.

Džidas trase būs ļoti ātra

“F1LV

Līdz pirmajam Sauda Arābijas GP posmam palikušas 50 dienas un darbs Džidas trasē (Jeddah Corniche Circuit) turpinās. Pirmspēdējā šīs sezonas posma organizatori ir izplatījuši vairākus foto ar trasi, kur turpinās darbs pie apgaismojuma, seguma un drošības sistēmu sagatavošanas. 6175 metrus garajā Džidas trasē būs 27 pagriezieni un tā varētu kļūt par ātrāko ielu trasi kalendārā. Attēlā (augšā) redzama izliektā taisne jeb 26.pagrieziens, kura izskaņā maksimālais ātrums sasniegs 322 km/h pirms piloti bremzēs pirms pēdējā pagrieziena. Trase ir pilnībā apgaismota un sacīkste notiks tumšajā diennakts laikā.

Džiovinaci neklausa pavēlēm

Antonio Džiovinaci Turcijas GP laikā nolēma neklausīt komandas pavēlēm un nelaist garām Kimi Raikonenu, kurš tobrīd bija spēja uzrādīt labāku tempu. Komandas pārstāvis atzina, ka tas nav bijis ideāls scenārijs komandai, bet itālis nolēmis, ka spēj kāpināt tempu un neļāva komandas veterānam tikt garām, lai vairotu izredzes pacīnīties par punktiem. Galarezultātā abi vienības piloti palika bez punktiem Turcijā. “Es nesaprotu, kāpēc mēs nevarējām samainīt pilotu pozīcijas, jo sacīkstes izskaņā mēs varētu atdot Antonio vietu, ja tāda situācija rastos,” skaidroja “Alfa Romeo” inženierijas nodaļas vadītājs Havi Pužorals. “Mums bija ļoti svarīgi izcīnīt punktus un Kimi tobrīd spēja demonstrēt ļoti konkurētspējīgu tempu.” Tas viss vēl vairāk ir iedragājis Džiovinaci cerības pacīnīties par vietu komandā nākamajā sezonā blakus Valteri Botasam.

Brivio atpakaļ uz MotoGP?

No MotoGP atnākušais “Alpine” komandas menedžmenta vadītājs Davide Brivio joprojām nav līdz galam iejuties “Alpine” F1 komandā un šobrīd Itālijas presē parādījušās ziņas, ka Brivio varētu atgriezties MotoGP vēl pirms nākamās sezonas sākuma. Pats bijušais “Yamaha” un “Suzuki” MotoGP komandu vadītājs atzina, ka izprast milzīgās F1 komandas struktūru un pielāgoties tās darba specifikai izrādījies sarežģītāk nekā sākumā domājis. Tostarp viņa pēdējā darba vieta “Suzuki” MotoGP komanda arī nespēj adaptēties sitiuācijai pēc Brivio aiziešanas un šobrīd japāņu kompānijas vadība gatavojot piedāvājumu “Alpine” un Brivio, lai itāļu speciālists atgrieztos MotoGP komandā.